Přejít na obsah

Varování před Auto-Branka


Anachron

Doporučené příspěvky

Vážený pane Pittner,

přečetl jsem si Váš příspěvek, který jste zde umístil. Nejdříve bych Vás chtěl upozornit na to, že zbytečně pomlouváte naši společnost AUTO-BRANKA a rozesíláte e-maily na všechny strany. Svoji stížnost jste poslal v sobotu 12.4.2008 v 16,25 hod. V tuto dobu již v provozovně nikdo není. Váš e-mail jsem si přečetl 14.4.2008 a s Vámi jsem se spojil 15.4.2008 v 10,50 hod a navrhnul Vám termín přistavení vozu na 21.4.2008. Přizpůsoboval jsem se Vašim požadavkům. Sám jste mi sdělil, že můžete vůz přistavit až v 18,00 hod. Současně jsem Vám připravil náhradní vůz, který budete moci používat po dobu opravy pouze za použité pohonné hmoty. Naše společnost nemá ve zvyku dělat mrtvého brouka k nepříjemnostem, které mohou někdy nastat. Naopak v případě vzniklé nepříjemnosti se dokáže k těmto případům postavit velice vstřícně, aby byl zákazník spokojený. Vstřícně postupujeme i k Vám. Než rozvinete takovouto kampaň, kterou jste zahájil, bylo by lepší se dohodnout v klidu s námi a nepoškozovat zbytečně naši společnost. Pokud Vám někdo ze Škody Auto sdělil, že to není jediná stížnost na naší společnost tak bych rád věděl, kdo tyto pomluvy ze ŠA roznáší. Opak je pravdou a musí se rozlišovat zda je stížnost oprávněná nebo není.Z naší strany jsme nečekali až nás ŠA bude kontaktovat, ale náš kontak s Vámi byl první. ŠA nás kontaktovala až následně.

Josef Zvěřina vedoucí servisních služeb

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych trochu opomoval, jak jsem již psal do malu.Na mé maily nikdo nereagoval, neproběhla ani informace že nekdo něco řeší.Přitom by stačila informace BUDEME VÁS KONTAKTOVAT.Divil by jste se jak málo stačí ke spokojenosti zákazníka.Co se týká termínu nápravy,řekl jsem vám že mohu až kolem 18:00, nicméně z vašich úst vyšel termín 21.4..Takováto fóra by jste měl pročítat častěji, můžete tak předejít mnoha nedorozuměním.Toť z mé strany zatím vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych trochu opomoval, jak jsem již psal do malu.Na mé maily nikdo nereagoval, neproběhla ani informace že nekdo něco řeší.Přitom by stačila informace BUDEME VÁS KONTAKTOVAT.Divil by jste se jak málo stačí ke spokojenosti zákazníka.Co se týká termínu nápravy,řekl jsem vám že mohu až kolem 18:00, nicméně z vašich úst vyšel termín 21.4..Takováto fóra by jste měl pročítat častěji, můžete tak předejít mnoha nedorozuměním.Toť z mé strany zatím vše.

ano ano takl tak...moje slova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem, dle slov mého kontaktu ze Škoda Auto toto není první stížnost na tuto společnost, divím se tedy, že mají spokojeného zákazníka.

Náhodou jsem zabrousil ne tento portál a musím se ohradit za spokojené zákazníky. Do Auto Branka jezdím už 3roky já i moji přátelé a nikdy žádná nespokojenost. Naopak, jsou milí, ochotní a profesionální. Firma mého kamaráda u nich servisuje více než 100 aut k maximální spokojenosti. Rozhodně patří k nejlepším v Praze a mohu vřele doporučit. A pokod máš problém, jistě ho s tebou vyřeší. Stejně tak bych se divil, kdyby Ti výrobce poskytl takovouto, navíc nepravdivou informaci. Ale když tady na věřejném portále zveřejnili tvoje jméno, tak je v tomto oddělení výrobce asi možné všechno. Jinak ti držím palce, ať se vše vyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jméno jsem zveřejnil já:), nic tajného to není.Také doufám, že se vše vyřeší.Jsem jinak s vozem moc spokojený...Jen mě udivuje přístup, před lety jsem měl dost dobré zkušenosti s NH Carem, ale v současné době jsou pro mě dost daleko.

Každopádně všem držím palce při řešení reklamací s autorizovanými servisy Škoda v ČR:).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jméno jsem zveřejnil já:), nic tajného to není.Také doufám, že se vše vyřeší.Jsem jinak s vozem moc spokojený...Jen mě udivuje přístup, před lety jsem měl dost dobré zkušenosti s NH Carem, ale v současné době jsou pro mě dost daleko.

Každopádně všem držím palce při řešení reklamací s autorizovanými servisy Škoda v ČR:).

Tak jo, dej zprávu, jak jsi dopadl, zajímá mě to, už proto, že jsem tam fakt spokojený já i spousta mých známých. Přeji hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mě to udivuje:).Jsem z toho vůbec nějak udivený,asi špatný sen:).Nedávno jsem reklamoval LCD TV a to bylo nebe a dudy, pomalu mě informovali o tom že technik již namontoval kryt a že je již vše OK, nutno dodat že se jednalo o druhou reklamaci, ale to je z jiného soudku, tam to dopadlo dobře:).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj měl jsem v oktě také dvoulitra a bez problemů ......řešil jsem podobnou věc raději sám protože servis škoda by měnil a měnil za dlouhé peníze...........záleží co to psalo na vagu......ale závada bude bud váha a nebo první lamda a vlnovec nevim jak dodává škoda ale jde objednat samostatně.......a na dvoulitra je předpis na jednu upravu v sání kvůli kontrolce motoru je to nachylné.......!!!!!!!!!!!!!!!!!a pak je pokoj......

M.rs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou jsem zabrousil ne tento portál a musím se ohradit za spokojené zákazníky. Do Auto Branka jezdím už 3roky já i moji přátelé a nikdy žádná nespokojenost. Naopak, jsou milí, ochotní a profesionální. Firma mého kamaráda u nich servisuje více než 100 aut k maximální spokojenosti. Rozhodně patří k nejlepším v Praze a mohu vřele doporučit. A pokod máš problém, jistě ho s tebou vyřeší. Stejně tak bych se divil, kdyby Ti výrobce poskytl takovouto, navíc nepravdivou informaci. Ale když tady na věřejném portále zveřejnili tvoje jméno, tak je v tomto oddělení výrobce asi možné všechno. Jinak ti držím palce, ať se vše vyřeší.

lollollol Tady urcite! neni prima vazba mezi "Smek"em a Auto Branka lollollol:p

btw to je post jak z reklamniho letaku :D

chtelo by aby se admin podival na IP jestli neni nahodou stejna jako u reakce ze servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a šef by se měl podívat, proč jeho zaměstnanci brouzdají po stránkách na internetu a nevěnují se naplno práci a pak že ti zákazníci josu nespokojení lol

Něco podobného jsme zažil na Hnujdaj forum, kde jsem se vylejval ze super autorizovaného servisu, kde zvorali, co mohli, oponovla mi tam jeden čipera, z kterého se nakonec vyklubal příjmací technik z onoho servisu, při návštěvě neco o foru blekotal, ale byl odbyt tím, že v pracovní době, v které tam psal měl makat jak šrou ke spokojenosti. fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...