michy Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Zdravím, mám OCTAVII 1.8 20V rv.1997 a prosbu, víte někdo co může způsobovat zarachtání výfukové části mezi motorem a středním dílem a to dost výrazně jen jakoby rezonančně při otáčkách cca 1500 a pouze je-li motor provozně zahřátý? Za studena to jen lehce. V servisu nedohledali a podezření byl střední díl. Byl načatý, kdy kontinuálně lehce prděl. Po výměně toto dobrý, ale setrvává to rezonanční hlasité rachtání. Jakoby i lehce kovové. Projevuje se to jak při přidáním plynu volnoběhu, tak i jízdy. Katalyzátor, to snad ne...! A pak jestli u motoru nějaký ten vlnovec.... Nevím, neznám průvodní projevy těchto závad. Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terafosa Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Ahoj podle tveho popisu je to katik ted me to delalo to same a musel sem ho vymenit ale nezoufej dal sem tam polaka za 2200 a zatim ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 to samé jak popisuješ měl před měsícem tchán na 1,8 20V r.v 98 a byl to kat. musel dát nový a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Taky mi to rachtalo... spíš takový zvonivý zvuk. Zkus vzít za vejfuk až nakonci a zamel s ním rukou do stran - tehdy jsem to přesně slyšel. Byl to prasklý svár - na trubce je přivařený plechový véčko - ta trubka v něm leží a ještě je privařená. Z toho véčka čumí na obě strany tyčka která je zavěšený v silenblocích (už si to přesně moc nepamatuju) - je to někde v místech tak pod předními sedadly. Ten svár byl prasklý a trubka v tom véčku poskakovala - sešrouboval jsem to nějakou klemou. Chrastilo to hlavně ne hrbolu... nebo máš vyrezlo vevnitř nějakou přepážku a ta rezonuje.. nastartuj to nad jámou, a´t ti někdo přidává a ty dole poslouchej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michy Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) Ahoj podle tveho popisu je to katik ted me to delalo to same a musel sem ho vymenit ale nezoufej dal sem tam polaka za 2200 a zatim ok Dík. Asi fakt katalyzátor. V servisu podezření na katalyzátor padlo taky. Jen nevím co by v něm takto rachtalo a jestli by šel opravit. Je to jako by tam vibrovala nějaká příčka či co. Ta cena nového kolem 2000 by jinak také šla. Editováno: 15. Duben 2008, autor: michy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michy Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Taky mi to rachtalo... spíš takový zvonivý zvuk. Zkus vzít za vejfuk až nakonci a zamel s ním rukou do stran - tehdy jsem to přesně slyšel. Byl to prasklý svár - na trubce je přivařený plechový véčko - ta trubka v něm leží a ještě je privařená. Z toho véčka čumí na obě strany tyčka která je zavěšený v silenblocích (už si to přesně moc nepamatuju) - je to někde v místech tak pod předními sedadly. Ten svár byl prasklý a trubka v tom véčku poskakovala - sešrouboval jsem to nějakou klemou. Chrastilo to hlavně ne hrbolu...nebo máš vyrezlo vevnitř nějakou přepážku a ta rezonuje.. nastartuj to nad jámou, a´t ti někdo přidává a ty dole poslouchej... Dík, ještě mrknu. Při výměně středního dílu nic prasklého nebylo patrné. To zvonivé rachtání dost zesílí až při horkém motoru - výfuku. A jde to z místa kolem takalyzátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 Jó to bude kat, mně to dělalo na Rendlu taky. Jsem se na to vyprd a nakonec to vymizelo samo... na emisích žádný rozdíl. Lepší ale dražší řešení je výměna postiženého dílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) Chlapy pomoc. Odešel mi střední díl výfuku na O1 r.v.98 1.6 74kw (prasklina 10cm na plášti). Koupil jsem originální střední díl včetně spojek (mezi předním dílem i zadním dílem). Po výměně je auto pěkně tiché až do té doby, než překoná 3000 otáček. Výfuk mi silně rezonuje v přední časti výruku. Vlnovce jsou ok (měněny nedávno). V chytré knize píši, že "pazvuky" a povrzávání způsobuje pnutí výfuku mezi jednotlivými závěsy. Vše jsem kontroloval snad 3x. Kalalyzátor se mi nezdá. Před výměnou "prděl" střední díl, ale nic nerezonovalo. Poraďte, co stím. Právě se chystám, že to ještě zkontroluju. Jestli se od včerejška nějak nepohnul a chci se ještě podívat na sylenbloky středního dílu, při montáži se zdály ok, vážně už nevím co s tím. Chtěl bych ještě dodat, že jakmile točím 3500 a více, tak rezonance zkončí a motor pokračuje bez pazvuků až k maximu ok. Editováno: 19. Květen 2009, autor: Píst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Napadá mě jedině to pnutí, podívej se na to ještě jednou. Dokonce je na to nějaký přípravek, dá se udělat myslím ze šroubu a návod je v knize Jak na to. Já si ho taky dělal a výsledek dokonalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Tak mám snad klid, dneska jsem systemem pokus-omyl lezl pod auto a projížděl až jsem přišel na chybu. Tou byla spojka mezi předním a středním dílem. Je to k nevíře, ale v jiném tématu jsem se dočetl, že na trubce prvního dílu jsou značky (A - automatická převodovka, S- manuál). Hledal jsem a ejhle, na pravé straně trubky ve směru jízdy jsem našel S-značku. Posunul jsem spojku cca o 3 cm dopředu a je klid. Auto je tiché jak ze salonu i při vyšších otáčkách. Hlavně, že už nerezonuje - trhalo mi to uši. Auto má teď trochu sytější zvuk, jinak OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.