Dodo-Kolín Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 No to je nepříjemný, každopádně brzo tímto způsobem odejde katalizátor do věčných lovišť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Jako, že mu vadí ty kratší vzdálenosti nebo ten blbý start? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 ten blbej start. Nespalena smes se z valce vyplachne to vyfuku, tedy i do katalyazatoru. Ten se ale dost zahriva a muze dojit k zapaleni uz v potrubi, nebo dal. Proste je to napikacu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Dneska se mě zdálo, že to naskočilo normálně. Ještě jsem si říkal, jestli to třeba včera nemohl být sitič, ale to by asi tak "neprděl" výfuk. No uvidíme, teď auti potřebuju, ale pokud se to stane ještě jednou fičí do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 29 Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Mám 1,4 63kW najeto cca 2 000 km. V pondělí start při -20 st., vše OK. Dneska start při -18st. Nejdříve to naskočilo v pohodě a potom to chvilku jelo jakoby na 3 valce a prdělo to do výfuku a měl jakoby tendeci chcípnout. Říkal jsem si, nechám to tak a uvidím, jestli to zhasne a ne, pak se spravil. Neřekl bych, že to střílelo do výfuku, ale nepravidelný chod to mělo. Zatím uvidím, pokud se to bude opakovat,zajedu s tím do servisu. Do teď se mi to ještě nestalo. Ovšem pravdou je, že auto stojí pořád venku a navíc jezdím pouze městské, krátké vzdálenosti. No,v takové zimě se kolikrát není čemu divit Zkus to sledovat,možná trochu víc projet,atˇse ta vlhkost z toho pořádně vypálí a uvidíš.To taky může dělat benzín-ta kvalita taky nic moc A pokud to nepomůže tak atˇse starají v servisu.Otázka je na co přijdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 (editace) Sleduju to a zatím v pohodě. Nabírám pocit, že za to možná trochu můžu já. Protože když si uvedomí, že to stálo celé odpoledne a noc a nad ránem, kdy jsem vyjížděl bylo kolem -18st a já do toho vlítnul a sotva zasunul klíček tak nastartoval. Možná jsem mohl nechat trochu tu promrzlou elektroniku vzpamatovat Od té doby se už to nestalo a auto funguje bez problému, uvidíme Editováno: 29. leden 2010, autor: martius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Poslednu dobu som tiez startoval na 3 valce. Horsie je ze stale tak ide aj na volnobehu. Niekedy sa to umravni a zapoja sa vsetky, ale zachvilu vypadne opat. Po pridani plynu sa chod trochu umierni, netrase tak motorom. Problemovy je 4. valec, sviecka v nom je sucha zaciernena. Po vycisteni a vymene s inym valcom, opat to iste. Prehadzoval som aj vstrekovace, stale to iste. Ci je 4. vstrek pripojeny alebo nie motor sa trasie stale rovnako. Na diagnostike som mal raz jedinu chybu a to 17535 (prilis bohata zmes?). Inak sa zatial neobjavila ziadna ina. Ked som siel naposledy tak som uz citil aj stratu vykonu, motor vobec nechcel ist do otacok, takze uz sa to netyka len startu a volnobehu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 skús prehodiť cievku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 to tiez k uspechu neviedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 A co dráty vedoucí k cívce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Prověřit jak cívku, tak vedení ke vstřikovači 4. válce. A změřit kompresní tlaky zastudena i zatepla. Černá zanesená svíce znamená nadměrnou dávku paliva, ale může to znamenat i vynechávání zážehu vinou špatný cívky nebo špatný zapalování z důvodu malýho kompresního tlaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Dakujem vsetkym za rady. Nakoniec su to vstreky. Jeden je uplne odpisany a zvysne tri su casovana bomba. V palivovom filtri bol chliev, nie je predpisany interval vymeny 120tis km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 palivový filter NEMÁ predpísaný výmenný interval....nepísaným pravidlom je,že sa mení cca pri 60tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojoba71 Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 Nie som si istý, či sa jedná o strt na 3 valce, ale robilo mi to to iste. Po pridaní otáčok nad 2000 - 2500 mi to islo pravidelne. Co nepomohlo: vycistenie sktiacej klapky výmena cidla teploty chladiacej kvapaliny precistenie vstrekovacov (ultrazvuk + chémia do paliva ) výmena sviečok výmena indukčných cievok Skoda servis Batrdejov: 2 x diagnostika - podla nich vsetko OK Tankovanie drahého benzínu - výkonného a jazda po dialnici na vysoké otáčky Kto pomohol: velmi solídny pán : Richard - Polsko- dedina/ mestecko: Tylicz ( po 3 rokoch neúspešných pokusov som dostal tip na tohto cloveka) co urobil: najprv poriadna diagnostika motora. Trvala 1 hod. a 50 minút, vrátane monitoringu počas jazdy. Výsledok diagnostiky: nefunkčné čidlo teploty nasávaného vzduchu . pri teplote 20 st.celzia ukazovalo pri volnobehu 60 st.C, pocas jazdy klesla hodnota na 48 st.C ...... lambda sonda sice funkcna, teda kontrolka motora nesvietila, ale isla vzdy na maximum, co nemá !!! vstrek paliva do valca trval namiesto 1,5 ms až 3 ms!, teda dvojnásobok času Oprava: vycistenie teplotného cidla umiestnného v skrtiacej klapke (kód motora mám BXW 6L) výmena sondy pri katalyzatore. Mám iba jednu, comu sa cudoval, lebo objednal 2 , tak jednu vrátil. Výsledok: motor nasáva vzduch, ktorého teplota je podávaná do riadiacej jednotky už korektná, teda reálna. Vstrek trvá tak dlho ako má- v závisliosti od zatazenia ( klíma, rádio...) Motor ide plynulo, pravidelne a po starte už netrasie ako keby isiel na 3 valce. Vivat po 3 rokoch - vyriesené. P.S. : verte mi, NIE JE TO NORMÁLNE, ak Vám toto povedia v akomkoľvek servise. Na margo VW group a ich motorov sa ten mechanik vyjadrilo jasne: (voľný preklad): už to nie je to, co bývalo... Dávam to tu pre tých, čo si s tou poruchou stále lámu hlavu a nevedia to odstrániť . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 V kódu motoru máš chybu, ten je jen BXW, označení 6L je nejspíš fábule "dvojka" (roomster má označení 5J, "jedničková" fábule je 6Y). Nový označení toho samýho motoru pro nejnovější emisní normu je CGGB. A s těma lambdama - nevím jak nejstarší "bé-iks-wéčka", ale já mám taky motor BXW, výroba je z konce roku 2007 a mám 2 lambdy. Jedna je hned pod "parohama" na přední straně motoru a druhá je až v půlce auta zašroubovaná do středního dílu vejfukovýho potrubí před sekundárním katalyzátorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 6L je IBIZA 2002-2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Maťo doma máme IBIZU 6L a je to MR07 (vyrobená 02/2007) sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Fábie je taky 5J... Ibiza/Cordoba 6L je do 2009 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Fábie je taky 5J... ..... Ale ale ale - a odkdypak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 FII 2007 a hore .. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 FII = 5J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 libero jop má to byť 2009 , už mi zo seatov zaje*va Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2014 aspoň máte robotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nakama Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 Chcem sa podeliť o podobný problém , nakoľko práve tu som taktiež hľadal pomoc, ktorú som aj našiel takže je fér opísať moje riešenie. Môj problém začal asi mesiac po kúpe vozidla/ apríl 2014/ škoda roomster 1,4 16 V , motor BXW r.v.2007 , ktoré som dal hneď po kúpe prerobiť na LPG. Začalo to nestabilitou otáčok pri rannom studenom štarte, kolísali asi 30 sekúnd. stávalo sa to sporadicky . Asi po mesiaci začalo vozidlo po prvom štarte zdochýnať. Taktiež som sa nemohol pohnúť z miesta auto nemalo žiadny výkon. To všetko sa upravilo asi po jednej minúte a bolo to sprevádzané strieľaním do výfuku. Vtedy som pochopil že to bude ešte horšie a začal som hľadať kde je problém. - diagnostika v škoda servise bez problému . Tam som vylúčil vstrekovače, ktoré boli v poriadku, tlaky benzínu v poriadku, vymenené teplotné čidlo , odišiel som bez zistenia závady. 5 mesiacov beznádeje , novú nádej som dostal tu po prečítaní príspevku jojoba71, ktorý mi dal novú nádej čím mu takto ďakujem . Ten pán v Poľsku bol mnou kontaktovaný ešte v ten deň. Po týždni som počul tieto slova " samochod pali spawne " čiže je to opravené. moja závada bola trochu iná ako opisuje jojoba71 , vozidlo si ťahalo falošný vzduch na sacom porubí na spoji pri hlave , sú tam štyri gumené tesnenia , kde dve boli na dotykových častiach opálené na čierno . jednotka vozidla si vyrátala chudobnú zmes, preto automaticky pridávala benzín až sa vozidlo pri štarte presýtilo benzínom, čo som cítil aj na výfuku. Tiež mi bol vymený snímač kľuky , neviem či to malo s tým nejakú súvislosť, ale po výmenene štartujem vozidlo kľúčom kratšie. možno každý z nás má inú závadu, problém nieje v motore, ale v dobrom mechanikovi, ktorý sa nespolieha iba na WAG. jojoba71 ešte raz ĎAKUJEM na tip , zatrúb keď sa budeme v BJ stretávať 212 /evč/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.