Přejít na obsah

Prasklý výfuk - půjde svařit?


capo

Doporučené příspěvky

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

post-178-1208803051_thumb.jpg

post-178-1208803059_thumb.jpg

Editováno: , autor: capo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

Zavařit to pude možná se bude muset dát nová trubka nebo se tato trochu skrátí,kat neni levná záležitost ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

Když se to demontuje z auta tak to zavařit půjde :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

svarit pude urcite a sikovny svarec to zavari aniz bys ho musel sundat staci popustit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...má cenu ještě přidávat názor ? :) zavařit půjde i na autě, v minulosti jsem řešil téměř identický problém svárem 2x. Jednou vyžadovala situace navařit nástavec/nový kus trubky.

Druhá věc je, že ten kat vypadá opravdu děsivě a moc dlouho trvat nebude a odporoučí se to na jiném místě....Každopádně bych výhledově sháněl nový díl a to opravdu ! NOVÝ ! Výfuk je věc která prostě odchází a koketovat s něčím před zenitem je mrhání časem a energií.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

No, přijde na to. Buhužel nevím, od koho bere Škodovka/VW výfuky, ale když jsem měnil na Renaultu origo "Renault" výfuk, který stál celkem 27000.-, tak na něm bylo napsáno Bosal - ten by byl víc jak o polovinu levnější.....Výdrž je pak stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

Druhovýroba už nikdy nevydrží co ten původní ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to opravené, chtěl jsem původně do SPEI, ale nakonec jsem zajel do AZ výfuky (www.azvyfuky.cz). Práce na 30 min, vyndal tu trubku co upadla od katu až po spojku cca 50cm a nahradil to novou. Svařování naprosto bez problémů, nejen že nic nevyndaval, ale ani to nespustil dolů, prostě jak to tam bylo tak to navařil. Ještě svařil utrhlý držák té střední části, a řekl si o 1000,-Kč., což bylo předem domluvené.

Jen musím ještě dodat, že ten zvuk to mělo celkem dobrej, připadal jsem si jako řidič osmiválce tak se čtyřma litrama :D Nedělalo to žádnej velkem rámus, a ten zvuk fakt pěknej :))

Na těch fotkách to vypadalo hrozně zrezle, ale v reálu to tak hrozný není ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

ja bych to zavařil jeste by to chvili vydrzelo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to opravené, chtěl jsem původně do SPEI, ale nakonec jsem zajel do AZ výfuky (www.azvyfuky.cz). Práce na 30 min, vyndal tu trubku co upadla od katu až po spojku cca 50cm a nahradil to novou. Svařování naprosto bez problémů, nejen že nic nevyndaval, ale ani to nespustil dolů, prostě jak to tam bylo tak to navařil. Ještě svařil utrhlý držák té střední části, a řekl si o 1000,-Kč., což bylo předem domluvené.

Jen musím ještě dodat, že ten zvuk to mělo celkem dobrej, připadal jsem si jako řidič osmiválce tak se čtyřma litrama :D Nedělalo to žádnej velkem rámus, a ten zvuk fakt pěknej :))

Na těch fotkách to vypadalo hrozně zrezle, ale v reálu to tak hrozný není ;)

Zrovna tento týden jsem to dělal 2x uplně to samý zakatem to uhnilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no o vikendu se mi totez po3 letech stalo totez presne na tom miste tak jednoducha pomoc kousek trubky a navarilo se to je to prca a nejlepsi bylo ze me to nestalo ani kacku zlaty zemedelci jeste ze tady u nas to udelaji za hubicku jinak nevim jak kde ale hodina vareni 250kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravim.... vim ze je to uz delsi dobu mrtve tema .... ale novjsi tema jsem nenasel. Mam problem ze mi ureznula ta trubka co je od katu dale.... ale neurezla mi u katu ale na konci u spojky. Ta trubka je celkem zrezla ... takze mi bylo doporuceno ze ji mam vymenit celou, od katu do konce. Ze pry si mam jen sehnat novou trubku o stejnem prumeru, at to jde do te svorky.

Jen ze kdyz je to tak zrezle, tak tezko rict kolik to byl prumer. Potreboval bych jestli jste to uz nekdo delal, tak jakou trubku jste tam davali? Samozrejme potrebuji vnejsi prumer.... na vnitrim tolik pry nezalezi (1mm rozdil ve vnitrim prumeru nejde poznat).

Nebo nevite jestli se da jen ta trubka koupit jako ND? Na netu jsem nasel pouze cely prvni dil vyfuku.... coz se mi kupovat rozhodne nechce.

( rv99 / 1.9TDI / 81kW )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...