Přejít na obsah

Spoiler od AXONu - praxe hrůza děs


BadyS

Doporučené příspěvky

Až bude přemýšlet dlouhou dobu jako já jestli jsi ho pořídit či né, hned se na to vyserte :)

Přímo na stránkách výrobce jsem objednal dle fotografii spoleir pro prodloužení střechy, na fotkách okno v lište , říkám si fajn krásně me to sedne, také mám okno v liště, ale co dnes přišlo....

- První moje zhrození bylo že zboží přišlo pouze omotané smrštovací fólii a nic víc, řikám ok, po prohlídce balíku se zdálo být neporušeno

- Po rozbalení samozdřejmě všechny rohy osekány a oloupány (mimochodem v té folii jsem úlomky nenašel) a spoleir v jednom místě prasknul - prasklina cca 10cm

- Další šok, samozdřejmě spoiler není pro okno v listě ale bez lišty, nejsou tak ty výbroje (dalo by se ubrousit ale proč když jsem si objednal dle foto jiné)

- A hřebíkem do rakve je to že přes celý spoiler je nápis cca 80cm dlouhý a vtlačený do laminátu AXON TUNING (není na foto od výrobce ani uvedeno u výrobku) - no oko estéta pláče

- Odebral jsem se tedy za lakýrníkem (p. Richter účastník TUNINGCUPu) a samozdřejmě odpověd, toto je k ničemu, muselo by se znova přelaminovat, nemluvě o kitování a broušení toho nápisu....

Takže super věc, kterou hodím do peca za krásných a lidových 1290,- káčé

Varování pro ostatní, běžte radši na pivo ;):palec:

post-517-1209054754_thumb.jpg

post-517-1209054764_thumb.jpg

post-517-1209054774_thumb.jpg

post-517-1209054784_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj BADYSku ,

já bych se teda chvilku s nimi dohadoval, třeba to nějak dopadne - sleva výměna zboží, za pokus to stojí ne ?

1) objednal sis něco a poslaili ti trošku odlišný díl

2) bylo to velice špatně zabaleno, a po oddělání folie jsi zjistil ulámané rožky - došlo k poškození při přepravě

Myslím že důvod k reklamaci je !

Pokud se všichni takhle stáhneme do ulity a oželíme vyhozené prachy, tak si z nás budou firmy, dodavatelé , servisy a pod. dělat stále jen PR..L !

Zavolej tam, nebo jim napiš mejla a zkus to řešit, pak případně napiš jak jsi dopadl !

Držím palce.

Mirek1,8T

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

napsal jsem že chci zboží vrátit, samozdřejmě máš při nákupu na internetu možnost do 14dní zboží vrátit, no uvidime jak se zachová axon, třeba mě odkáže na PPL, tam se to dá taky řešit dodatečně, zboží poškozené, ale mě nejde o to, ale prostě toto jsem nechtěl, nějaké nápisy apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj BADYSku ,

já bych se teda chvilku s nimi dohadoval, třeba to nějak dopadne - sleva výměna zboží, za pokus to stojí ne ?

1) objednal sis něco a poslaili ti trošku odlišný díl

2) bylo to velice špatně zabaleno, a po oddělání folie jsi zjistil ulámané rožky - došlo k poškození při přepravě

Myslím že důvod k reklamaci je !

Pokud se všichni takhle stáhneme do ulity a oželíme vyhozené prachy, tak si z nás budou firmy, dodavatelé , servisy a pod. dělat stále jen PR..L !

Zavolej tam, nebo jim napiš mejla a zkus to řešit, pak případně napiš jak jsi dopadl !

Držím palce.

Mirek1,8T

jasně, zboží chci vrátit a do axonu už jsem psal dlouuuuhy email ohledně způsobu vrácení či jiného postupu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...