BadyS Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 Až bude přemýšlet dlouhou dobu jako já jestli jsi ho pořídit či né, hned se na to vyserte Přímo na stránkách výrobce jsem objednal dle fotografii spoleir pro prodloužení střechy, na fotkách okno v lište , říkám si fajn krásně me to sedne, také mám okno v liště, ale co dnes přišlo.... - První moje zhrození bylo že zboží přišlo pouze omotané smrštovací fólii a nic víc, řikám ok, po prohlídce balíku se zdálo být neporušeno - Po rozbalení samozdřejmě všechny rohy osekány a oloupány (mimochodem v té folii jsem úlomky nenašel) a spoleir v jednom místě prasknul - prasklina cca 10cm - Další šok, samozdřejmě spoiler není pro okno v listě ale bez lišty, nejsou tak ty výbroje (dalo by se ubrousit ale proč když jsem si objednal dle foto jiné) - A hřebíkem do rakve je to že přes celý spoiler je nápis cca 80cm dlouhý a vtlačený do laminátu AXON TUNING (není na foto od výrobce ani uvedeno u výrobku) - no oko estéta pláče - Odebral jsem se tedy za lakýrníkem (p. Richter účastník TUNINGCUPu) a samozdřejmě odpověd, toto je k ničemu, muselo by se znova přelaminovat, nemluvě o kitování a broušení toho nápisu.... Takže super věc, kterou hodím do peca za krásných a lidových 1290,- káčé Varování pro ostatní, běžte radši na pivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaRS Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 To si dělaj kozy ne?Ale asi jakmile přebereš zboží, tak máš asi smůlu...nebo to hodláš nějak řešit?Já bych se na to za tyhle peníze vyprd, ale bych bych fest vytočenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...