domcak Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Ake mate skusenosti s otackami vo volnobehu pri zahriatom motore? Ja co som len porovnal svoju a kamosovu fabiu pri pohlade na otackomer, mne ukazuje 750 ot/m a jemu nieco pod 1000. S mojim autom obcas akoby zachvelo (ked sedin v sedadle dost to citit). Nie som do toho odbornik, ale podla mna je to sposobene nizkymi otackami, lebo ked mierne stupim na plyn vsetko je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 Je to normalni. Tvuj kamos ma abnormalne zvysene otacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 ja mam pri studenom volnobezne cca 1250-1300 a pri zohriatom cca 850-900. p.s.: vyssie volnobezne u HTP je lepsie jednak je to menej nachylne na skapanie a netrase sa to tolko. co som jazdil s polom HTP tak tych 670 ot. ma zabijalo to uz niekedy vybrovalo ako striasacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domcak Vloženo 28. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 a ma niekto skusenosti so zdvihanim otaciek???ak ano akym sposobom??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 28. Duben 2008 Sdílet Vloženo 28. Duben 2008 ja mam pri studenom volnobezne cca 1250-1300 a pri zohriatom cca 850-900.p.s.: vyssie volnobezne u HTP je lepsie jednak je to menej nachylne na skapanie a netrase sa to tolko. co som jazdil s polom HTP tak tych 670 ot. ma zabijalo to uz niekedy vybrovalo ako striasacka Přesně tak, taky nechápu jak mohli u tříválce nastavit cca stejně vysoké volnoběžné otáčky jako u čtyřválce?? Potom to akorát má snahu chcípnout a třese to s autem... Jinak u 16V/101k v zahřátém stavu jsou otáčky cca 700, což bych řekl že je akorát... Jen někdy má dny, kdy s autem lehounce poškubává (to bude zřejmě způsobené provozem na N95), ale v 90% případů klid a když se člověk vyloženě nesoustředí, tak i při vypnutém rádiu je více slyšet větrák puštěný na jedničku než motor Kdyby u HTP zvýšili volnoběh na cca 900, tak to kultuře chodu určitě prospěje. Jo a volnoběžný otáčky by jít zvednout myslim měli. Např. chipem motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.