Publikováno Duben 28, 200817 r Ake mate skusenosti s otackami vo volnobehu pri zahriatom motore? Ja co som len porovnal svoju a kamosovu fabiu pri pohlade na otackomer, mne ukazuje 750 ot/m a jemu nieco pod 1000. S mojim autom obcas akoby zachvelo (ked sedin v sedadle dost to citit). Nie som do toho odbornik, ale podla mna je to sposobene nizkymi otackami, lebo ked mierne stupim na plyn vsetko je OK.
Duben 28, 200817 r ja mam pri studenom volnobezne cca 1250-1300 a pri zohriatom cca 850-900. p.s.: vyssie volnobezne u HTP je lepsie jednak je to menej nachylne na skapanie a netrase sa to tolko. co som jazdil s polom HTP tak tych 670 ot. ma zabijalo to uz niekedy vybrovalo ako striasacka
Duben 28, 200817 r ja mam pri studenom volnobezne cca 1250-1300 a pri zohriatom cca 850-900.p.s.: vyssie volnobezne u HTP je lepsie jednak je to menej nachylne na skapanie a netrase sa to tolko. co som jazdil s polom HTP tak tych 670 ot. ma zabijalo to uz niekedy vybrovalo ako striasacka Přesně tak, taky nechápu jak mohli u tříválce nastavit cca stejně vysoké volnoběžné otáčky jako u čtyřválce?? Potom to akorát má snahu chcípnout a třese to s autem... Jinak u 16V/101k v zahřátém stavu jsou otáčky cca 700, což bych řekl že je akorát... Jen někdy má dny, kdy s autem lehounce poškubává (to bude zřejmě způsobené provozem na N95), ale v 90% případů klid a když se člověk vyloženě nesoustředí, tak i při vypnutém rádiu je více slyšet větrák puštěný na jedničku než motor Kdyby u HTP zvýšili volnoběh na cca 900, tak to kultuře chodu určitě prospěje. Jo a volnoběžný otáčky by jít zvednout myslim měli. Např. chipem motoru...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.