Publikováno Květen 4, 200817 r Ahoj, jelikož jsem zde našel pouze téma na klepání hydraulických zdvihátek a nejsem si jist, zda je to můj problém, tak zakládám toto téma: Takže: Při studeném startu mi trochu zaklepají hydr. zdvihátka, po 3 vteřinách utichnou - toto bych neřešil. Ale asi po dalších 20ti vteřinách se začne z motorového prostoru ozývat klepání, které se s mírně zvýšenými otáčkami zrychluje, ale po 1500ot mizí. Po spadnutí otáček opět začne klepat. Ještě mi chrčí napínák řemenu na alternátor a klimu, tak nevím, jestli to nemůže mít souvislost (volnoběžka alternátoru). Dneska mi to začalo klepat už i při teplém motoru na volnoběh, ale po extrémní zátěži do táhlých kopců šumavy s plně naloženým autem. Zastavil jsem na odpočívadle a po půl hodině jsem nastartoval a byl klid. Já fakt nevím, jsem z toho jelen. Intenzita cvakání je taková, jakoby cvakal jen jeden hydroštel, ale to je asi málo pravděpodobné, ne? že by cvakal jen jeden? Děkuji za případnou radu
Květen 5, 200817 r Nikdo jste se s něčím podobným nesetkal? No cvakání jednoho už je znatelný a máš dost oleje???A kolik máš najeto?
Květen 5, 200817 r Autor Olej je na horní rysce a je měněn před 1000km. Najeto mám 97tkm je tam Shell 5w30
Květen 5, 200817 r Olej je na horní rysce a je měněn před 1000km. Najeto mám 97tkm je tam Shell 5w30 Tak olejem to nebude chce to specifikovat blíž odkud to jde a tak
Květen 5, 200817 r Autor právě že se to tak rozléhá, že to nejde blíž specifikovat. Skusím ještě sundat plastový kryt motoru a k uchu dát starou dobrou osvědčenou dřevěnou tyčku a budu poslouchat... Ale kdyby to byl hydroštel, tak je divný, že to dělá jen někdy, ne?
Květen 5, 200817 r Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové.
Květen 6, 200817 r Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové. Tak já ten olej mám taky Shell VA 5W - 30 a nemám stím problém.Mám dokonce i stejnou barvu Upraveno Květen 6, 200817 r od Lukascheck
Květen 6, 200817 r Tak já ten olej mám taky Shell VA 5W - 30 a nemám stím problém.Mám dokonce i stejnou barvu
Květen 6, 200817 r Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové.
Květen 6, 200817 r Autor Tak olej 5W30 je přímo ze servisu, dávají ho i manželce do služební fábie TDi a ta má najeto 260tkm a od výměny do výměny se nedolívá. V oleji to asi nebude. A kdyby klesnul tlak natolik, že by to nemazalo, tak by se rozsvítila kontrolka, ne? Měl jsem tu odpoledne kamaráda mechanika a zrovna jak na potvoru to skoro neklepalo, ale sundal jsem ten plastový kryt a oba jsme usoudili, že to jde z motoru, takže nejspíš ty hydrostavy, vlastně asi jen jeden. Ale nevím jestli to mám nějak moc řešit....
Květen 6, 200817 r já mám sice benzín ale u Passata kolegy toto dělala napínací kladka altiku. Klepání jako by mělo něco vyskočit a kdaž na to šlápl tak ticho. Když jsme se na to dívali tak kladka na volnoběh vybrovala a klapala a když přidal vystředila se a bylo ticho. Možná to bude u nafty na Oct. stejné.
Květen 6, 200817 r Autor No člověče na tom by mohlo něco být.... příznaky jsou stejné.... Taky to vybruje. Ještě to prověřím Upraveno Květen 6, 200817 r od quicksilver
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.