Přejít na obsah

rozdíl tlaku v sacím potrubí


NNNTomas

Doporučené příspěvky

Zdravím,

ve VAGu jsem zkoušel v naměřených hodnotách(a poté i v zákl. nastavení) skupinu 075, v poli3

by se měla hodnota rozdílu tlaku v sacím potrubí změnit (při krátkém přidání plynupo max. otáčky)

minimálně (dle DP) o 50mBar. Mě se ale v poli3 ukazuje pořád 0mBar. ŘJ motoru žádnou chybu neukazuje.

Nevíte co s tím? Jak to proměřit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

V poslední době tu už nikdo moc nereaguje, no nebudu tu fňukat a odpovím si sám. G71 - čidlo atmosférického tlaku v sacím potrubí se podle DP vyskytovalo u všech fabíí s benzínovými motory a atmosférickým dieslem od počátku výroby. Podle toho, že tohle čidlo prakticky nikde nenabízejí soudím, že se prostě nekazí a stejné to bylo i v mém případě, protože po rozebrání a složení vzduchového filtru se už neozvalo - byla tam nějaká netěsnost po špatném nasazení při výměně oleje. Čidlo "váhy vzduchu" je principiálně zcela odlišné čidlo, které má ovšem podobnou úlohu - zjistit pro řídicí jednotku, kolik vzduchu - kyslíku se bude účastnit spalovacího procesu.

V DP je celkem podrobně popsaná procedura jak tohle čidlo otestovat, ale k tomu jsem se ani nedostal.

Editováno: , autor: Carlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...