milosk Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Cau,tak k tomu memu vrzani....zjistil jsem,vo co gou,a to tak,ze jsem rukama osmatraval klouby a veskere spoje na naprave a druhou rukou hybal s autem.Slo to teda ztuha,pomocnik by se hodil,nejsem rambo.Ale vibrace jdou krasne citem poznat,odkud to jde.A zjistil jsem,ze je to take ulozeni stabilizatoru na prave strane.Tudis troska wD40 to spravila.Jinak jsem to menil cca pred rokem,a to za originaly,to to teda moc nevydrzelo,a auto setrim,teda v ramci standartnich silnic.Ale dokud to nemlati,nebudu uz to dal resit. Ted musim na geometrii,pac jsem zjistil,ze se mi na predku na obou kolech krasne sjizdej vnitrni hrany,asi teda zadna neb zaporna sbihavost,ze? Dale na zadku mam osekane krajni vzorku,tudiz asi nic moc tlumice,nebo to muze mit souvislost s tim predkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Cau,tak k tomu memu vrzani....zjistil jsem,vo co gou,a to tak,ze jsem rukama osmatraval klouby a veskere spoje na naprave a druhou rukou hybal s autem.Slo to teda ztuha,pomocnik by se hodil,nejsem rambo.Ale vibrace jdou krasne citem poznat,odkud to jde.A zjistil jsem,ze je to take ulozeni stabilizatoru na prave strane.Tudis troska wD40 to spravila.Jinak jsem to menil cca pred rokem,a to za originaly,to to teda moc nevydrzelo,a auto setrim,teda v ramci standartnich silnic.Ale dokud to nemlati,nebudu uz to dal resit.Ted musim na geometrii,pac jsem zjistil,ze se mi na predku na obou kolech krasne sjizdej vnitrni hrany,asi teda zadna neb zaporna sbihavost,ze? Dale na zadku mam osekane krajni vzorku,tudiz asi nic moc tlumice,nebo to muze mit souvislost s tim predkem? Taky mi to vrže ,ale jen když je sucho stabík zatím nemlátí tak to nechám být no a ten zadek to vypadá na tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sheffield Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Ohledně toho vrzání mi už radili že dokud to jen vrže at to nechám být,že jak se do toho jednou hrábne že už to pak není ono?!souhlasíte stím?je to tak?jenže to vrzání je tak nepříjemné a vadí mi to!takže mám to vyměnit či ne?díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Tak jsem dnes navstivil auto Technik Ungr v Plzni,poprve.Delali mi geometrii laserem a test lumicu zdarma.Cena 749,- vc. DPH.dokonce mne vzali ihned,kdyz jen tu geo,a celou dobu jsem byl u auta.spokojenost.Ale proc to pisu,kvuli te akci,a take,ze tlumice mam jeste OK,nemam je menit.Tak za usetrene penizky budou asi Dunlop M3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 cau panove, takze aby som sa zucastnil temy.. mne to iez vrzalo ale len ked sa auto poriadne zhuplo. A to som mal vymene na podvozku vsetko co sa tocilo namahalo pruzilo cokolvek si spomeniete teda okrem pruzin. kazyd jeden silentblok a tak. bol som zufaly pretoze ma to stalo kotel penez. zacalo to vymenou tlumicov a komplet ulozenia.. ostaly len stare prachovky ostatne new. apo tom to pokracovala vsetkymi siletnblokmy v predu pak v zadu pak cepmi a tak dale a dale... a vzdy nieco klepalo prypadne sa rozpadlo homokyneticke. proste penazenka dostala zabrat a vysledok je den den som sundal vsetky 4 kola a premazal tak plastickou tak wd40. 2 tyzdne a potom znova zacalo vrzat. tak som to znova prestriekal len wd40 to vydrzalo par dni. az pokym som nezasiel na forum. wd40 to proste ku*vila. kupil som teflonove mzivo a uz 5ty den a stale krasa. .. strekol som to sice skoro vsade ale ublizit to nemoze teda okrem brzd este stale nieco cas od casu klepne ale ja uz som citlivy na kazdy zvuk este jedna vec asik po mesiaci po vymene tlmicov sa mi hned ciastocne premackly horne gumy ulozenia.. su to myslim od FEBI. a dalsiu vec som si uz zvykol ze po vymene mam roznu vysku na lavel a prave strane... nejak si nesadli optimalne tie tlmice... na zaciatku bol rozdie vyse centak .. po pol roku to uz je tak +o,5cm ... PS: este k loketnej opierke.... niekde na foru je pisane ze je dobre ju rozobrat a vytmelit yu.. tak som to urobil a spokojenost uz to vrzne len malokedy PS2: tym ktory vrzu plasty v aute .. tak me pomohol tiez len to pekne posrejovat medzi plech a plast a nevrze uz skoro pol roka a to som enmusel ani podliepat paskou na koberce dufam ze neva ze som to tu tak zmixoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. leden 2011 Sdílet Vloženo 14. leden 2011 (editace) Tak jsem koupil origo ulozeni stabilizatoru musi tam bejt latkove polstrovani zavarene v gume jinak to bude vrzaqt. Nejake mazani nepomaha jine nebrat ja mel na Skodu Octavii prumer diry ve stab. 21mm cislo 1J0 411 314T Editováno: 14. leden 2011, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vik75 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Zdravím, před týdnem jsem ze dne na den zjistil, že mi vrže přední část vozidla na straně spolujezdce. Podobné zvuky, jaké jsou uváděny zde na fóru. Vozidlo se za jízdy chovala podobně. Zprvu jsem se děsil, že mám něco s nápravou a tak jak ostatní co tady píšou jsem jel do servisu, kde mi vyměnili kosti stabilizátoru s tím, že je vše ok. Jakmile jsem vyjel ze servisu, tak zvuk byl opět zde. Proto jsem vzal servisáka do auta, aby slyšel, že zvuk pokračuje. Odpověď zněla, že je to ze soli a na jaře se to musí vyčistit. Řekl jsem si, že je to nesmysl a navštívil jsem další servisy. Myslím, že tři. Všichni zkoumali a zkoumali a na nic nepřišli. Vše bylo údajně v pořádku. Nakonec jsem přijel do bazaru, kde jsem koupil vůz a kde je i autoservis a zde mi servisák po sundání spodního plastového krytu motoru ukázal, že je povolený spodní šroub od motoru a ten vydává takový zvuk z důvodu nárazu do karoserie, a to vždy když zatáčím doleva nebo se vozidlo rozhoupe nebo přejede nějakou nerovnost. Před dvěma měsíci jsem si nechal vyměnit rozvody a dotyčný zapomněl zašroubovat spodní šroub na motoru. Zatáhl šroub, já zaplatil 200,-Kč a už neslyším vůbec nic. Závěrem uvádím, že by nebylo od věci zkontrolovat všechny šrouby. Snad to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 a jakej sroub ? co ja vim tak maximalne na napravnici, ramena, stab.kosti, gum.stabliky, co by tam bylo je jeste vzpera motoru, ale ta nema zadny vliv na propruzeni auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Zdar pánové, tak mě též vrže náprava u O1RS combi ( 136000Km) i při minimálním propérování a už mi dochází nápady. Celou zimu klid a teď co je nad nulou, tak zase spíše z pravé strany vrzání a to už se tam 3x měnilo uložení stabíku, tyčky stabíku + uložení tlumičů a ještě puky z TT a teď babo raď. Ale přitom když auto rozhoupu tak nic, přijde mi to jako když to jde spíš dovnitř. Každá myšlenka vítána díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Ja kazdy rok mazu spodni i ridici cepy a jsou tam jeste origo - kontroluju je mechanicky kazdy rok jak na STK tak na dilne Injekcni strikacka - vazelina a olej na 50:50 a auto celkem stari 13 Urcite tam jeste zustanou pekne dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Tak jsem koupil origo ulozeni stabilizatoru musi tam bejt latkove polstrovani zavarene v gume jinak to bude vrzaqt. Nejake mazani nepomaha jine nebrat ja mel na Skodu Octavii prumer diry ve stab. 21mm cislo 1J0 411 314T A hele nějaký nový provedení, to neznám. Asi další nápad konstruktérů, jak odstranit pazvuky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 (editace) Ja kazdy rok mazu spodni i ridici cepy a jsou tam jeste origo - kontroluju je mechanicky kazdy rok jak na STK tak na dilne Injekcni strikacka - vazelina a olej na 50:50 a auto celkem stari 13 Urcite tam jeste zustanou pekne dlouho tymy cepmi myslis kulaky a cepy rizeni?? jinak ked kupim tie nove profilovane gumy stabiku s tkaninou, mam kupit aj tie drziaky nove? na skoda diloch maju teda len jedno prevedenie. nevies ake to ma cislo? PS: k tej otazke ktory sroub tak podla mna mal namysli sroub -silenblok motoru Editováno: 16. Březen 2011, autor: Rudyno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dar3cek Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Třeba už to tu někdo psal pospicham a nemam cas prosist cely tri stranky.... ale me tohle vrzani delal čep na nápravě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papek Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 zdravim, ja mam problem tiez z vrzganim na prednej naprave ale je to skor taky zvuk ako kov na kov keby, pri prejazde cez nerovnosti najma na sidliskach vrzgoce to jak najate.mam vymenene hadam vsetko co tu rozpisujete.neviete niekto rady co to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Ahoj, jak jsou mrazy a auto není zahřáté, tak při zhoupnutí předek zavrže. Na podzim jsem dával nové stabilizační tyčky a i uložení stabilizátoru. Vše jsem kupoval original (ale to s tou látkou jsem teda nekupoval a ani nikde neviděl). Když je auto zahřáté, je vše ok, ale jak je mráz, tak to vrže. Nemůžou to být třeba ty prachovky na předních tlumičích? Jinak jsem tady četl něco o loketce. Taky se teď začala ozývat při mrazech. Jemně horní víko skřípe. Má to cenu nějak řešit a třeba podlepovat textilní páskou a nebo počkat, až se oteplí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Já vždycky říkám: "Ty mrazy nemůžou trvat věčně" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Počkej až se oteplí...o to víc se budeš na jaro těšit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 tak to já se už těším, ale pazvuky v autě mě neskutečně sejří) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Zdravím tak to vrzani má snad každa oktule mě to vrzá už dva roky vyměnil jsem vše jen horni uloženi mě čeká letos tak snad už bude klid jen až se otepli tak se na to vrhnu v mrazech se nedá nic dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) U mě to byly obligátní lůžka stabilizátoru. Průměr stabíku 23mm, lůžka 1J0 411 314 C s textilní výstelkou. Po 55.000km vypadaly pořád dost slušně, jen v tom textilu byl vtlačený nějaký binec. Tak jsem to vyčistil ocelovým kartáčkem, namazal silikonovou vazelínou (která je vůči gumě zcela inertní) a nandal zpátky. Oproti návodu na skodaoctavia.cz jsem zvednul auto dvěma hevery, povolil kosti na obou stranách, pak se dalo se stabilizátorem manipulovat velice lehce, žádné páčení. Výsledek je zatím výborný, uvidím, jak dlouho to vydrží. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: Carlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Takže již čtvrtý den po namazání první sporadické vrznutí, nyní opět vrže jako starý gauč Dneska jsem navštívil Škodovku a koupil nové silentbloky. Jako přímou náhradu těch 1J0 411 314C mi nejprve dali 1J0 411 314R, ale ta díra byla na první pohled strašně malá. Podle VINu to vybralo 1J0 411 314T. Textilní výstelka už tam není, jen guma, vypadá jako nějaká grafitová, prý má nějaké samomazné vlastnosti, mazat se to při montáži výslovně nedoporučuje, tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.