m88 Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Zdravim, mel bych par dotazu ohledne par veci, ktere mne jako novacka v oboru zajimaji. Ma smysl nejak upravovat dieslacka? Nechci aby se tu kvuli memu dotazu rozeblehl flame, rozhodne od tohoto dvoulitroveho macka necekam nejake extra zazraky, ale jeste sviznejsi jizdu, nez je ted. 1) podlozky pod kola - Jak to funguje pokud si ty podlozky koupim a dam na auto. Je to povolene/zakazane/mozne s prepsanim technicaku? 2) turbo - jak zvysit tlak, kde, za kolik a kolik dava normalni skodovacky turbo do motoru (predpokladam ze to 2atm. nebudou). 3) green filter kit - jde to na tento typ auta nebo to je jen pro benzinacky 4) prestavba na xenony - jde montaz provest doma? Respektive je to pro blbce nebo radsi u odbornika? 5) pridavna svetla skrita pod maskou (nadechem) - maji smysl? Nebudou tam spis k nicemu. 6) ma smysl RSove kridlo (O2) nebo je to jen kus plechu na paradu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 tak tohle bude flejm at chces nebo ne, nicméně se pokusím 1- nevim co myslíš tím jak to funguje, prostě ti to vystrčí kola víc ven. povolený to na 99% podle mě neni, řešit zápis do TP nemá smysl 2- nevím 3- nevím, ale určitě se něco na diesla dělá 4- z otázky usuzuju, že se považuješ za "blbce", takže raději k odborníkovi, ono to není jen o tom přecvaknout světla 5- ??? k čemu? tyhle věci jsou podle mě akorát vtipný 6- jednak to nebude plech a druhak, ano RS nedosahuje dle mě takovýho výkonu, aby potřebovalo nějakým způsobem zvyšovat přítlak na zadní nápravu, takže se, opět dle mě, jedná jenom o designové odlišení verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 No doporučuju trochu hledat, většina toho se tu dlouze řešila a řeší. A jinak přesouvám do Ostatního, tam se to bude víc vyjímat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m88 Vloženo 9. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 luke288: no diky mocs mi nepomohl mischicka: hledam hledam ale procitat topic co ma 20 stranek.. dobra jeden neni problem ale kdyz jsou takove 4 nebo 5 tak uz je to z hlediska casoveho docela problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 V tomhle Ti rozumím, ale pokud to bude takhle řešit každý, tak se daleko nedostaneme, a druhý aspekt je, že ti co o tom něco ví to 30x dokola psát nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 (editace) křídlo jak píše Luk je spíše estetický doplněk a chce to aspoň ty 17 kola, to jsem taky zavrhl. U xenonu řeším podobný problém, spíš do nich půjdu ale chci je s tou váhou ne na kolečko.Ale musím si zjistit jak to výjde finančně a rozhodně nepůjdu do servisu. Ostatní nevím. Editováno: 9. Květen 2008, autor: triplseven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m88 Vloženo 9. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 jo to je asi pravda... tak to treba deletni... pokusim se hledat dal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 K tomu turbu... tlak v 103kw motoru je nastaven softwerove na 1,35bar da se zvedat na rozumnych 1,45 az 1,5bar ale opet jen sofwerove. Kdyz se prida i palivo a ostatni upravy v SW tak se da dostat na 130kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m88 Vloženo 11. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 K tomu turbu... tlak v 103kw motoru je nastaven softwerove na 1,35bar da se zvedat na rozumnych 1,45 az 1,5bar ale opet jen sofwerove. Kdyz se prida i palivo a ostatni upravy v SW tak se da dostat na 130kw jo diky za info... ohledne cipu.... to tohohle milacka taky ceka, mas zkusenosti u naky firmy? ... koukal jsem treba na diesel power ten vypada slusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Vzhledem k rozsahu zamýšlených úprav, bych viděl jako rozumější stávající vůz prodat a koupit mírně jeté RS TDI 125 kW-máš tam veškeré zamýšlené úpravy rovnou z továrny a finančně to nakonec vyjde asi nastejno.Rozhlédni se po internetu, určitě na nějaké naftové RS narazíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.