Přejít na obsah

Změny a úpravy - Ano či ne


m88

Doporučené příspěvky

Zdravim,

mel bych par dotazu ohledne par veci, ktere mne jako novacka v oboru zajimaji.

Ma smysl nejak upravovat dieslacka? Nechci aby se tu kvuli memu dotazu rozeblehl flame, rozhodne od tohoto dvoulitroveho macka necekam nejake extra zazraky, ale jeste sviznejsi jizdu, nez je ted.

1) podlozky pod kola - Jak to funguje pokud si ty podlozky koupim a dam na auto. Je to povolene/zakazane/mozne s prepsanim technicaku?

2) turbo - jak zvysit tlak, kde, za kolik a kolik dava normalni skodovacky turbo do motoru (predpokladam ze to 2atm. nebudou).

3) green filter kit - jde to na tento typ auta nebo to je jen pro benzinacky

4) prestavba na xenony - jde montaz provest doma? Respektive je to pro blbce nebo radsi u odbornika?

5) pridavna svetla skrita pod maskou (nadechem) - maji smysl? Nebudou tam spis k nicemu.

6) ma smysl RSove kridlo (O2) nebo je to jen kus plechu na paradu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tohle bude flejm at chces nebo ne, nicméně se pokusím

1- nevim co myslíš tím jak to funguje, prostě ti to vystrčí kola víc ven. povolený to na 99% podle mě neni, řešit zápis do TP nemá smysl

2- nevím

3- nevím, ale určitě se něco na diesla dělá

4- z otázky usuzuju, že se považuješ za "blbce", takže raději k odborníkovi, ono to není jen o tom přecvaknout světla

5- ??? k čemu? tyhle věci jsou podle mě akorát vtipný

6- jednak to nebude plech a druhak, ano RS nedosahuje dle mě takovýho výkonu, aby potřebovalo nějakým způsobem zvyšovat přítlak na zadní nápravu, takže se, opět dle mě, jedná jenom o designové odlišení verze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

křídlo jak píše Luk je spíše estetický doplněk a chce to aspoň ty 17 kola, to jsem taky zavrhl.

U xenonu řeším podobný problém, spíš do nich půjdu ale chci je s tou váhou ne na kolečko.Ale musím si zjistit jak to výjde finančně a rozhodně nepůjdu do servisu.

Ostatní nevím.

Editováno: , autor: triplseven
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu turbu... tlak v 103kw motoru je nastaven softwerove na 1,35bar da se zvedat na rozumnych 1,45 az 1,5bar ale opet jen sofwerove. Kdyz se prida i palivo a ostatni upravy v SW tak se da dostat na 130kw

jo diky za info... ohledne cipu.... to tohohle milacka taky ceka, mas zkusenosti u naky firmy? ... koukal jsem treba na diesel power ten vypada slusne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k rozsahu zamýšlených úprav, bych viděl jako rozumější stávající vůz prodat a koupit mírně jeté RS TDI 125 kW-máš tam veškeré zamýšlené úpravy rovnou z továrny a finančně to nakonec vyjde asi nastejno.Rozhlédni se po internetu, určitě na nějaké naftové RS narazíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...