Přejít na obsah

zaseklé levé přední el. okno

nadon1

Doporučené příspěvky

Zdaravim,

potřeboval bych poradit. Na začátku radši hned řeknu že jsem naprostý amatér (ale doufám že aspoň trošku šikovný). Mám fabku 2003 a je komplet v elektrice. Asi před týdnem jsem začal pozorovat lehké zadrhávání při stahování předního okna. Bylo slyšet, že když je okno asi tak v půlce tak motorek musí víc zabrat aby ho dostal dolu nebo nahoru. Myslel jsem si že je to jen nějakým napadaným bordelem a že se to po pár vytažení a stažení vyřeší samo. Bohužel se tak nestalo a včera když jsem si chtěl stáhnout okno tak jsem ho bez problémů stáhnul do půlky a pak se okno zastavilo a motorek sám sjížděl dál... :huh: Když jsem zatlačil na okno směrem dolu tak normálně spadlo a když jsem ho chtěl vytáhnout zpět nahoru tak jsem to nedokázal bez toho abych ho přes tu prostřední část pomohl přetánout rukou.

Ještě včera jsem si tady pročetl jak sundat ze dveří tapac a tak jsem se na to chtěl podívat, ale zjistil jsem, že se dostanu jen k motorku na stahování oken a celý ten mechanismus je schovaný až za tím celodveřním plechem. Mám docela strach se pustit jeho sundani když vidim kolik tam je te elektriky...

Nevíte někdo co se v těch dveřích mohlo stát? Případně jak to opravit?

Mohli by jste mi poradit jestli se do toho mam pustit sam a nebo jestli je to tak složitý, že to mám radši nechat na servisu?

Moc díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.