gismo Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt. jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0. Motor 1.8 20V rv 97. Diky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt.jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0. Motor 1.8 20V rv 97. Diky za rady... Vadný termostat nebo čidlo teploty chladící kapaliny. Zkus, jestli to z kopce bude topit, pokud ano - čidlo, pokud ne - termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gismo Vloženo 14. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Vadný termostat nebo čidlo teploty chladící kapaliny. Zkus, jestli to z kopce bude topit, pokud ano - čidlo, pokud ne - termostat. ono, ikdyz auto stoji, tak to porad na nule. V kolone na nule. Do kopce na nule. 80km/h a vejs = optimalni teplota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 ono, ikdyz auto stoji, tak to porad na nule. V kolone na nule. Do kopce na nule. 80km/h a vejs = optimalni teplota. Takže spíš to čidlo... Odkud jsi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gismo Vloženo 14. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Takže spíš to čidlo... Odkud jsi ? Praha Vzpomenout si kde to je, tak to i vymenim. vymenil bych si termostat, ale nedostanu se k nemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gismo Vloženo 14. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Tak nevim, pri ceste domu z prace bylo vse ok. Ukazovalo to normalne. Zeby jak bylo vlhko? Takze by to mohly bejt nejaky divny kontakty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Tak nevim, pri ceste domu z prace bylo vse ok. Ukazovalo to normalne. Zeby jak bylo vlhko? Takze by to mohly bejt nejaky divny kontakty A jak ti to topi do kabiny? Pokud to je slabe tak to zene do chladice a je to jasny termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gismo Vloženo 15. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 A jak ti to topi do kabiny? Pokud to je slabe tak to zene do chladice a je to jasny termostat do kabiny jde chladnej vzduch z vetraku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Typoval bych to na termostat.Kamoš měl podobný problem,sice to bylo jiný auto,ale byl to taky termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matess Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Nevíte někdo čím to je, že mi ukazuje jinou teplotu kapaliny VAG a ručička na přístrojích? Na vagu mi to ukazuje okolo 75 na ohřátém motoru a na přístrojích polovinu (90). Čidlo teploty jsem už měnil a chová se stejně jako to předtím (to bylo originál), tohle je nějáká německá náhrada. Je mi divný že by byly obě čidla KO. Setkal se s tím někdo. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Máš to v pořádku, ta prostřední čárka na budíku, jak píšeš 90, je rozpětí teplot cca 70 - 110 °C. Takže si čidlo měnil zbytečně, už se to tu několikrát řešilo, kdyby si pořádně hledal, nevyhazaval by si peníze za nové čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matess Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Máš to v pořádku, ta prostřední čárka na budíku, jak píšeš 90, je rozpětí teplot cca 70 - 110 °C. Takže si čidlo měnil zbytečně, už se to tu několikrát řešilo, kdyby si pořádně hledal, nevyhazaval by si peníze za nové čidlo. Aha no co se dá dělat. Jen mi přijde divný že by teplota motoru měla být 75? Koukal jsem do příručky a tam píšou že by teplota měla být 80 - 110. Co je teda špatně? Termostat nebo je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 Pokud se ti ten motor nezahřeje aspoň na těch 87 stupnů a třeba se ti při jízdě z kopce motor podchlazuje tak bych to viděl na termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Nechci taky zakladat nové vlákno a tak se zeptám tady. Když bylo venku kolem 20°C tak se mi motor nedokázal zahřát na provozní teplotu, teda apoň podle teploměru. Teď při vyžších venk. teplotách se mi zdá že mi to tak nějak kolísá. K tomu mám ještě docela špatné studené starty, točí to díl než obvykle. Někde tady sem četl že by to mohlo být právě to čidlo. Ale zase na druhou stranu kddyž bylo studenějc tak bych řek že nehřál do kabiny nějak moc teple. Termostat bych našela ale kde je to čidlo? Je to ten bazmek v chladiči? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 29. Červen 2008 Sdílet Vloženo 29. Červen 2008 neví někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 To čidlo je v hadici při pohledu na motor na pravé straně u bloku. Dej to na vag a a podívej se, jaké to píše hodnoty na vagu a jak se teplota chová tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.