Přejít na obsah

teplota kapaliny


gismo

Doporučené příspěvky

Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt.

jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0.

Motor 1.8 20V rv 97.

Diky za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam mensi problem a nejsem si jist, cim by to mohlo byt.

jde o teplotu kapalin. Rucicka mi skoro porad ukazuje teplotu na 0. Pri jizde rychlosti cca nad 90 uz zacina ukazovat na provozni teplotu. Kdyz zpomalim apod, teplota opet klesne na 0.

Motor 1.8 20V rv 97.

Diky za rady...

Vadný termostat nebo čidlo teploty chladící kapaliny. Zkus, jestli to z kopce bude topit, pokud ano - čidlo, pokud ne - termostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Tak nevim, pri ceste domu z prace bylo vse ok. Ukazovalo to normalne. Zeby jak bylo vlhko? Takze by to mohly bejt nejaky divny kontakty :)

A jak ti to topi do kabiny? Pokud to je slabe tak to zene do chladice a je to jasny termostat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nevíte někdo čím to je, že mi ukazuje jinou teplotu kapaliny VAG a ručička na přístrojích? Na vagu mi to ukazuje okolo 75 na ohřátém motoru a na přístrojích polovinu (90). Čidlo teploty jsem už měnil a chová se stejně jako to předtím (to bylo originál), tohle je nějáká německá náhrada. Je mi divný že by byly obě čidla KO. Setkal se s tím někdo. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to v pořádku, ta prostřední čárka na budíku, jak píšeš 90, je rozpětí teplot cca 70 - 110 °C. ;) Takže si čidlo měnil zbytečně, už se to tu několikrát řešilo, kdyby si pořádně hledal, nevyhazaval by si peníze za nové čidlo. :p

Aha no co se dá dělat.

Jen mi přijde divný že by teplota motoru měla být 75? Koukal jsem do příručky a tam píšou že by teplota měla být 80 - 110.

Co je teda špatně? Termostat nebo je to normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Nechci taky zakladat nové vlákno a tak se zeptám tady. Když bylo venku kolem 20°C tak se mi motor nedokázal zahřát na provozní teplotu, teda apoň podle teploměru. Teď při vyžších venk. teplotách se mi zdá že mi to tak nějak kolísá. K tomu mám ještě docela špatné studené starty, točí to díl než obvykle. Někde tady sem četl že by to mohlo být právě to čidlo. Ale zase na druhou stranu kddyž bylo studenějc tak bych řek že nehřál do kabiny nějak moc teple. Termostat bych našela ale kde je to čidlo? Je to ten bazmek v chladiči? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...