Omega.z Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Pod kapotou uprostřed je nejaky podtlakovy ventil, ke kteremu vede cca 6 hadicek .. pri zahrati motoru v nem intenzivne cvaka, jakoby se spinalo nejake rele nebo tak neco...nevite nekdo prosim co to presne je a k cemu to slouzi a jestli je to cvakani normalni ? Taky mam problem, nekdy kdyz je treba vlhko kolem asi 2700 otacek do 3000 polevi vykon, jakobych ubral plyn... na diagnostice mi nic nenasli...myslite, ze to je vaha vzduchu nebo nemuze to souviset s tim ventilem co popisuju nahore ?? diky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 no, keď sa opýtaš v sekcii O1, kde je tento motor bežný možno ti niekto poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Ahoj, trápí mě to samé, viz pár vlámen. Přečti si ... dokonce jsem se se ptal i na cvakání ventilu - mě totiž necvaká vůbec. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=38586&hl= http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Se...sult_type=posts Zatím jsem neměl čas na to kouknout ale o víkendu na to sand vlítnu, postup: 1. zkontrolovat hadičky od turba do těch ventilů 2. zkontroluju táhlo na baňce obtoku turba 3. sundám sací potrubí s mechanickým EGR ventilem a vyčistím (očekávam bordelu plnou pr...) 4. pokusím se vymontovat vstřikovací trysky a zkouknu jak vypadají (i když na nich asi stejně nic nepoznám) x. asi si udělám výlet do Těšína za kámošem a stavím se u TDIfuna Dej pak vědět jak jsi na tom, jo lepší palivo (2 nádrže Shell V Power Diesel) na to nemá vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Ahoj, trápí mě to samé, viz pár vlámen. Přečti si ... dokonce jsem se se ptal i na cvakání ventilu - mě totiž necvaká vůbec.http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=38586&hl= http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Se...sult_type=posts Zatím jsem neměl čas na to kouknout ale o víkendu na to sand vlítnu, postup: 1. zkontrolovat hadičky od turba do těch ventilů 2. zkontroluju táhlo na baňce obtoku turba 3. sundám sací potrubí s mechanickým EGR ventilem a vyčistím (očekávam bordelu plnou pr...) 4. pokusím se vymontovat vstřikovací trysky a zkouknu jak vypadají (i když na nich asi stejně nic nepoznám) x. asi si udělám výlet do Těšína za kámošem a stavím se u TDIfuna Dej pak vědět jak jsi na tom, jo lepší palivo (2 nádrže Shell V Power Diesel) na to nemá vliv Místo té 4. bych raději udělal log , jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dussič Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Pod kapotou uprostřed je nejaky podtlakovy ventil, ke kteremu vede cca 6 hadicek .. pri zahrati motoru v nem intenzivne cvaka, jakoby se spinalo nejake rele nebo tak neco...nevite nekdo prosim co to presne je a k cemu to slouzi a jestli je to cvakani normalni ? Taky mam problem, nekdy kdyz je treba vlhko kolem asi 2700 otacek do 3000 polevi vykon, jakobych ubral plyn... na diagnostice mi nic nenasli...myslite, ze to je vaha vzduchu nebo nemuze to souviset s tim ventilem co popisuju nahore ?? diky za odpovedi Ahoj,to ubrání výkonu dělá ten ventil N75,dělalo mi to také a až po čase to začalo padat do nouzového režimu. Po výměně N75 vše ok a i nový je někdy slyšet jak cvaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 (editace) Ahoj,to ubrání výkonu dělá ten ventil N75,dělalo mi to také a až po čase to začalo padat do nouzového režimu.Po výměně N75 vše ok a i nový je někdy slyšet jak cvaká. A prosimtě co jsi měl za motor? 66kW AGR nebo novější s VTG turbem??? a pokud AGR tak to ti měnili ten vpravo (při pohledu pod kapotu) ten obdelník? Díky K Editováno: 28. Květen 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dussič Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 A prosimtě co jsi měl za motor? 66kW AGR nebo novější s VTG turbem???a pokud AGR tak to ti měnili ten vpravo (při pohledu pod kapotu) ten obdelník? Díky K Jojo,motor AGR a ten ventil v pravo (obdelník),sranda za 1300,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modranka Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 Pod kapotou uprostřed je nejaky podtlakovy ventil, ke kteremu vede cca 6 hadicek .. pri zahrati motoru v nem intenzivne cvaka, jakoby se spinalo nejake rele nebo tak neco...nevite nekdo prosim co to presne je a k cemu to slouzi a jestli je to cvakani normalni ? Taky mam problem, nekdy kdyz je treba vlhko kolem asi 2700 otacek do 3000 polevi vykon, jakobych ubral plyn... na diagnostice mi nic nenasli...myslite, ze to je vaha vzduchu nebo nemuze to souviset s tim ventilem co popisuju nahore ?? diky za odpovedi Ahoj,,uz sa to tu preberalo,,je to ventil N75 a cvakat to ma,,mam ten isty motor a Vag ukazuje vsetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 Ahoj,,uz sa to tu preberalo,,je to ventil N75 a cvakat to ma,,mam ten isty motor a Vag ukazuje vsetko OK. Ahoj mam Motor 1,9Tdi 81kw rv 98. a tohle presne me to dela taky ale este sem se nedostal k tomu ten ventil vymenit. Otazecka este ohledne turba nejak se mu nechce tahnout mam nabehano 360tis a este sem ho necistil asi uz by chtelo ze diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 (editace) Juchuuu u mě zdárně vyřešen problém s cuknutím v tahu, a bylo to v úplně v něčem jiném než jsem si myslel ... Teď o víkendu byl konečně čas pohrabat se v autě a chtěl jsem vyčistit sání a odpojit EGR ventil. Sání se nám nepodařilo ani povolit, ale nebylo až tak zasr... tak jsme jen zaslepili hadičky k EGR. Plechovou záslepku potrubí nemám ale i tak to funguje. Nejdřív zaslepení té horní hadičky č.1 - zkušební jízda - má to trošku jadrnější projev to je pravda, ale mě to nevadí (motor prostě není dušen splodina vrácenejma do sání). Zlepší se přechod do otáček nad 2000, auto jede plynuleji - přesto ale při plným plynu to mělo od 3000 takovou díru v tahu Následovalo odpojení a zaslepení hadičky č.2 - vede do té podtlakové baňky co tahá za klapku (nevím k čemu tam je tak prosím o vysvětlení a jestli jsme náhodou neodpojili něco špatně) - a ejhle jede to skvěle a navíc se zlepšilo brždění. Posilovač brzd je daleko účinnější. Po díře acuknutí ani památky ... Vysvětlení - myslím že ta baňka je nějaká prošvihnutá, podchází a utíkal mi tudy podtlak brzd a ve vysokých otáčkách to tudy přisávalo a dusilo se. Odpojení EGR za mě určitě všem doporučuji !!! Editováno: 8. Červen 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 Juchuuu u mě zdárně vyřešen problém s cuknutím v tahu, a bylo to v úplně v něčem jiném než jsem si myslel ...Teď o víkendu byl konečně čas pohrabat se v autě a chtěl jsem vyčistit sání a odpojit EGR ventil. Sání se nám nepodařilo ani povolit, ale nebylo až tak zasr... tak jsme jen zaslepili hadičky k EGR. Plechovou záslepku potrubí nemám ale i tak to funguje. Nejdřív zaslepení té horní hadičky č.1 - zkušební jízda - má to trošku jadrnější projev to je pravda, ale mě to nevadí (motor prostě není dušen splodina vrácenejma do sání). Zlepší se přechod do otáček nad 2000, auto jede plynuleji - přesto ale při plným plynu to mělo od 3000 takovou díru v tahu Následovalo odpojení a zaslepení hadičky č.2 - vede do té podtlakové baňky co tahá za klapku (nevím k čemu tam je tak prosím o vysvětlení a jestli jsme náhodou neodpojili něco špatně) - a ejhle jede to skvěle a navíc se zlepšilo brždění. Posilovač brzd je daleko účinnější. Po díře acuknutí ani památky ... Vysvětlení - myslím že ta baňka je nějaká prošvihnutá, podchází a utíkal mi tudy podtlak brzd a ve vysokých otáčkách to tudy přisávalo a dusilo se. Odpojení EGR za mě určitě všem doporučuji !!! Ta 2ka je na chcipaci klapu hehe..To bych si tam radeji nechal, pokud ti ovsem nevadi ten randal pri dobihani motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 Ta 2ka je na chcipaci klapu hehe..To bych si tam radeji nechal, pokud ti ovsem nevadi ten randal pri dobihani motoru. a sakra ... no ale já teda zatím žádnej randál nepozoruju, stejné jako před tím, možná je to tím že byla diravá a stejnak nefungovala jak má. Zatím to budu testovat a když tak seženu jinou baňku. Můžu si tím něco zničit? jak říkám zatím žádnou změnu při vypnutí nepozoruju, ani hluk ani vybrace Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 Časem ti to může poškodit silenbloky, motoru a převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 (editace) Časem ti to může poškodit silenbloky, motoru a převodovky. hmm saně to sem si myslel ... ale dávám na to pozor a opravdu nic strašného neslýchám, ani vybrace. Každopádně se to teda pokusím opravit páč baňka asi v háji není protože když zacpu trubičku co se na ní nasazuje ta hadička a hýbu s klapkou -táhlem tak je tam odpor, když ale baňku stlačím a zacpu trubičku tak se neudrží (to je ale asi ok páč ta pružina je docela silná a podtkal to dlouho neudrží) Možná teda byla chybka jen v napojení hadičky, zkrátím ji o 1cm natěsno nasadím a uvidím. Každopádně teď to jede opravdu dobře, v tahu bez díry a na dálnici bez přemlouvání 170 a ještě by jela. Po odpojení EGR po městě klesla spotřeba (dle PC o 0,1 - 0,3l) a líp to jde do otáček, mimo město spotřeba +/- stejná ale zrychlení z 80 na 120 lepší P.S. díky všem za rady a postřehy Editováno: 10. Červen 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 (editace) Kurník téď nedělám nic jinýho než že při vypínání motoru šponuju uši a poslouchám co kde vrzne ale máš pravdu asi to tam jaksi střelí ... musím to zapojit, snad se mi ale zas neobjeví to škubání Editováno: 11. Červen 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 všechno špatně všechno špatně ... díra je zpět zatr sakr ale asi vím čím to je, zkoumal jsem baňku klapky vypínání motoru a je OK, když jí stlačím a pořádně zacpu trubičku zůstate uzavřená - baňka drží. Ale při tom jsem si všimnul že mám prošvihnutou hadičku co do ní vede. Není to skoro vidět, jak je opletená tak se to skoro nedá poznat. Jak sjem ji zaslepil a zahnul ať se v motoru nemrcasí asi se ucpala a chvilu OK, pak se zahřála a propouští. Zítra koupím hadicu a vyměním Prosím ještě někoho o radu nebo fintu jak nejlépe peznat prasklé hadičky bez takřka vědeckého zkoumání s lupou každého cm. Nějak do nich foukat? vycucávat ? Díky a samo dám vědět výsledek (jestli to nebude ono tak se zjevím ...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Nejjednodušeji to jde vakuometrem, jinak jen velmi těžko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modranka Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Ahoj mam Motor 1,9Tdi 81kw rv 98. a tohle presne me to dela taky ale este sem se nedostal k tomu ten ventil vymenit. Otazecka este ohledne turba nejak se mu nechce tahnout mam nabehano 360tis a este sem ho necistil asi uz by chtelo ze diky Ahoj,,neviem ako je to v tvojom pripade,ale myslim si ze mas este obtokve turbo ktore sa nemusi cistit,,cisti sa len turbo z naklapacimi lopatkami..Jo to len moj nazor s poznatkov,ale mozem sa aj mylit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Nejjednodušeji to jde vakuometrem, jinak jen velmi těžko. JJ sice nevim co to je ale asi by to pomohlo Mě teda zatím stačil pohled zvenku na nadici a bylo jasno... Při výměně té krátké od ventilu k bance chcipaci klapky jsem si všiml že taky hadička ze saciho potrubi do N75 je cugrunt fprdeli. Všude kde je upnuta do svorek byla prodřná. Akorát že výměnu jsem dělal na benzínce, ne doma v garáži, takže novou hadičku se mi nepodařilo napasovat na to čůro co vede ze sacího potrubí (je to nějaké silnější navíc nějaké gumové) ani za kus masa. Málo místa, jednou rukou jsem se tam snažil hadicu nasadit a málem jsem z toho vykvet. Fakt něco na mé nervy. Až budu doma musím ji nahřát v horké vodě namazat mýdlem a snad pak ... Jinak sjem vyřešil tak že starou nadičku omotal izolačkou, není to 100% ale o 90% lepší - cuká ne ve 3 ale až ve 3,5 - 4 tis otáčkách prostě až při velikém podtlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 O víkendu vyměněna hadička od sacího potrubí do N75 (obdelník) a konečně snad výtězství. Auto jde krásně za plynem bez nějakého škubnutí. Vyměnit ji teda byla strašná hokna, nakonec jsem musel vyndat celé plastové sací potrubí od filtru až k turbu ale zato to mám nasazené pořádně a těsně. Místa je tam ted ajak v hodinkách, takže manipulovat s kleštěna a povolovat ty ocelove spony je pecka. Ruce mam podřeny a skoro na všech prstech štěnice od sikovek S výsledkem jsem spokojen. Hodně zdaru všem a díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 Ahoj,,neviem ako je to v tvojom pripade,ale myslim si ze mas este obtokve turbo ktore sa nemusi cistit,,cisti sa len turbo z naklapacimi lopatkami..Jo to len moj nazor s poznatkov,ale mozem sa aj mylit. no prave ze uz tam mam to s naklapecima lopatama je to 81kw takze tam ani jiny byt nemuze.Ale ted me to v servisu cistily a dela to porad ve 3tis to zase umre tak sem jim rekl at kuknou na ventil N75 a vahu a daj vedet.Este abys jim rikal co maj delat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.