Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Je to presne ten co posilal na obrazku Wojnar, auto mám model 04, zkusím si jeste pohrát s tím zapínáním, ale myslím si, ze mackat jsem to zkouses uz vsemy moznými způsoby:) Na číslo se odpoledne podívám. Napadá mě mechanická závada, v páčce, jestli se opravdu pak nějako po tom puštění neposouva až do OFF Editováno: 14. Únor 2011, autor: Mira.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) do OI se montoval jen s tlačítkem (kolébka ne) Mám OI a kolébku. Obrázek je z "Návodu k obsluze" k OI. Mám tři různé *.pdf verze a je ve všech. Je možné, že tlačítkový se montoval do "tuzemska" a pro export kolébka? Moje je dovoz z Rakouska. @Mira.K: Tak teď nevím jakou páčku máš. Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Mám ten co jsi posílal z manuálu, tudíž kolébkový, auto je dovezené z německa, tudíž export. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) No právě. Jelikož je SET a RES na kolébce mimo ON/OFF, tak moje teorie s "mžikovým" vypnutím jaksi odpadá. Ale možné je všechno. Nevím co všechno dokáže VAG sledovat. Ale před výměnou samotné páčky určitě nejdřív diagnostika. Znamému (tomu co jsem vzpomínal dříve) umřel tempomat tak, že nejdřív se vypínal po zapnutí některé směrovky. Pak projel dírou a tempomat už nezapnul vůbec. Pomohla výměna páčky. Jinak je to ten co má OI, face, 04, tuzemsko, tempomat - tlačítko. Všechny tři o kterých mluvím jsou TDI. PS: Pomaličku se přikláním k eventualitě, že pokud kolébky do OI nešly vůbec, tak minimálně po faceliftu a současně na export ANO. Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Napadá mě ještě jedna věc, a to jestli vůbec zrychluju tak jak mám, možná to dělám špatně, dávám pouze tlačítko A dle tvého obrázku doleva,přitom auto zrychluje, nemusím třeba nejdřív zmáčnout vrchní páčku a pak A doleva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Tak, teď si ujasněme jednu věc. Pokud máš páčku jako na obrázku z návodu, pak: - tlačítko A, teda posuvník A má jen dvě polohy: ON<->OFF. Tímto se tempomat vypíná úplně. A nastavování, snižování/zvyšování rychlosti se děje tlačítkem B, které je kolébkové. Pokud máš páčku jako na fotce, co jsi sem umístil ty (jako první), pak: - posuvník A má tři polohy: RES (ze které se sám vrátí)->ON<->OFF. V takovém případě zrychluješ posunutím přesuvníku doleva, jak píšeš. Protože na MÉM obrázku z návodu je kolébkový!! Z tvého psaní nevím jaký vlastně máš. Píšeš, že z obrázku z návodu a přitom přidáváš posuvníkem A doleva. Taková kombinace neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Aha, aha, tak už jsem doma, nevšiml jsem si té odlišnosti tvé fotky z návodu. Mám ten co je na mé první fotce. Takže abych vyloučil další bludy, tím co je na MÉ fotce by se mělo přidávat tím, že podržím tlačítlo A v poloze doleva, nic dalšího nemusím mačkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) ANO, přesně tak. Děláš to správně. Ale já mám kolébkový a nemohu potvrdit. Jedině, že tlačítkový si žádá ještě v okamžiku uvolnění posuvníku "potvrzení" okamžité rychlosti tlačítkem B (SET). Ale toto považuji jako blbost. Nikde jsem nenašel návod (ani tištěný), který by popisoval tlačítkový. (Tomu nerozumí, když mi všichni tvrdí, že kolébkový se do OI nikdy nedával. I v servisu.) Ale předpokládám, že tlačítka SET a RES mají vždy stejnou funkci a používaji se stejně. Jestli to přesto nefunguje, jedině servis = skoro jistota. Jestli Tě baví experimentovat tak vrakoviště. PS: Tak koukám, že kolébkový mám jenom já. Jestli to tu ještě nekdo sleduje a ví, tak: "Jak to tedy je ?" Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Potvrzení tlačítkem B nelze když dám A doleva a současně B doprava, tak mi to B přetlačuje A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Celkem logické. Myslel jsem to spíš takhle: Při dosažení rychlosti pustit A a zmáčknout B. Takto to lze provozovat teď nouzově, určitě to tak výrobce nemyslel. Už začínám přemýšlet, že jenom v páčce to nebude. Na každé tlačítko v ní to reaguje, takže ta je OK. Jedině ten "překmit". No, myslím, že jsme si tady pokecali dobře, ale bez diagnostiky už asi nic lepšího nevymyslíme. Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira.k Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Jasný, už je to trochu spamování, každopádne díky Poslední dotaz, nevíš jestli zmůžu něco s diagnostikou která se dá koupit na AUKRU? Konkrétně neco takového: http://aukro.cz/diagnostika-usb-kkl-vag-bonus-zdarma-i1451306610.html Jde mi o to, jesli tato věcička umí takovéto věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) Tak to je spíš dotaz na někoho jiného a jinde. Ale myslím, že jo. Jedině žeby byla špatná zkušenost z konkrétním tímto typem. Setkal jsem se s názorem, že modré nejsou dobré. Jestli to platí furt nevím. Kup a uvidíme. Editováno: 14. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 tak to tady trochu ozivim. vzhledem k tomu, ze me ceka mozna vymena klapky, tak ych tam mozna dal uz rovnou klapku, ktera umi tempik. nevite nekdo, ktere RJ podporuji tempomat u 1,6 AKL? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Taibor1 Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Zdravím Mám O1 2003 1,9 SDI, tempomat je namontovaný cez VAG ukazuje správne hodnoty ale problém je so signálom rýchlosti. Po testovaní sme zistili ze tempomat nebeží kvôli tomu ze rýchlost ukazuje nulovú a pritom sme sli cca 70km/h. Mal niekto uz podobný prolém, viete poradiť čo stým. Uz mame 2 den rozobraté auto a nevieme čo dale. Zapojenie sme uz kontrolovali asi 5x a je správne kedze aj VAG ukazuje vsetky správne hodnoty. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 (editace) Caute chlapi, okolo instalacie tempomatu na motor 2,0 AQY r.v. 99 (s lankovym plynom) som spravil trochu preiskumu, zohnal som si skrtiacu klapku, ale neviem nikde najst s ktorou ECU motora to pojde, mam tam 06A906018FH a v tej sa neda tempomat aktivovat, a na nete som nasiel viacere ECU len neviem ktora z nich pojde aj do Octavie: pri tychto je uvedene ze podporuju tempomat: 06A906018EE, 06A906018FQ, 06A906018CT , a pri tychto neviem nic dalsie zistit: 06A906018CS ,06A906018ED, 06A906018FM, 06A906018AD, 06A906018FP, 06A906018FJ Viete mi niekto povedat s ktorou z nich to bude fachcit aj u mna? Diky Pripadne ak by mal niekto taku ECU na predaj za rozumnu cenu tak sa urcite dohodneme... Editováno: 16. Březen 2011, autor: gustaff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řepík Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Zdravím, je zde někdo, kdo namontuje tempomat do OI 2006 (1,9 TDI 74 kW) v okolí HK či Pardubic? Díky Řepík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Humpolec můžu namontovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řepík Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 Humpolec je už trochu z ruky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaca80 Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 ahoj,namontuje někdo tempomat na 1.9 tdi v severních čechách? díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvr Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 Zdravim. Dival jsem se na nekolik vlaken o montazi tempomatu do O1 a toto jsem nasel jako nejobsahlejsi, ale nenasel jsem zatim tolik info abych se odvazil do monataze. Mam O1, rv 2001, TDI 66KW, ALH, combi. Menil jsem prepinac smerovek a dodatecne premyslim i o aktivaci tempomatu kdyz uz tam ty tlacitka na tempomat mam. Mam ale packu bez kabelu a je to predpokladam neoriginal a bez kolebky (viz foto). -dival jsem se na ten konektor na pacce smerovek a myslim, ze by snad nemel byt problem na nej pridelat improvizovany konektor s kablikama. Poradi mi nekdo sikovny, kde prijde ktery pin (z konektoru packy, viz foto) na ktery pin v konektoru pod steracema a do pojistkove skrine (nemam totiz kabliky, tak mi barvy ze stazenych navodu nic nerikaji)? -potrebuji nejake specialni piny pro pripojeni do konektoru pod steracem? pripadne o jake piny se jedna? -nebo myslite, ze by bylo lepsi jeste dokoupit i ten kablik, pokud by vyroba vlastniho byla zbytecne slozita? Budu rad i za pripadny odkaz prodeje. Prikladam fotky packy a hlavne konektoru s vlastnim ocislovanim pinu. Predem diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Melicharik Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 kam zapojit tempomat? nejak jsem vlese.. octavia 1.6i 75kw rv. 2001 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Na té tvojí fotce vpravo v prostoru táhel stěračů. Jak je pant kapoty. Černý plastový kryt do kterého vede kabelový svazek. Pod ním jsou konektory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Melicharik Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 tak pod tim je ten konektor pro pripojeni tech 4 dratku z tempomatu ?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 on má benzín... tam to bude až do RJ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo24 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 ahojte mam problem s tempomatom. rano mi to islo a teraz uz nie. .. problem s packou sem tam ano .. ale mam MF volant takze .. neviem ci by to malo suvis. lial som akurat olej a trosku mi sprclo na motor.. cast rozvody... poradte pls. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.