Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

To se naprostro zbláznili za tu cenu, třeba jsem na Jarově viděl Superb combi v naprosto plné výbavě kdy již nebylo možný nic doobjednat a byl za 999 tisíc. A to se nemůže vůbec srovnávat s jakoukoliv OIII díky jiné třídě. Pokud tedy myslí tu cenu Škoda vážně u RS tak vyrobí jen pár aut, konkurence totiž nabízí úplně něco jiného za tyto peníze. A co je podstaný, auta tak rychle ztrácí cenu, že je to absolutní nerozum koupit  auto nižší střední třídyv této úděsné ceně. To by muselo bejt pozlacený s diamantem na šatpáce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale nutno říct, že na tom Superbu musela být obrovská sleva. Podle konfigurátoru by to muselo být taky tak za 1,25 mio. To moje auto např. je v plné ceně za 1,05 mio a zdaleka tam všechno není a v Německo totéž stojí dokonce 1,2 mio. . Ale samozřejmě jsem ho kupoval taky za podstatně nižší cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, na konfigurátoru může stát RS přes milion, ale nikdy ho za tolik prodávat nebudou :) prodejce dá vždy nějakou slevu.

 

wolf: mi řekni, které značky nabízejí na tuhle cenu lepší sportovní vůz? :D a jestli vytáhneš Kiu Pro Ceed nebo Polo GTI, takže už jsi fakt na hlavu. Konkurenci pro O3 RS beru možná tak BMW M5 a to pod milion fakt nestojí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co vlastně taková Jetta Sport? Asi jsem ji v reálu tedy nikdy neviděl, moc časté auto to není, ale rozměry OK, v názvu to má "sport", takže to bude něco jako "RS" u Octavie. :D Má 210 koní a stojí ceníkově 575 000 Kč. To vypadá celkem zajímavě. A je to "das auto". :D

Já ten kufr u Octavie mám fakt rád, ale poslední dobou mě nějak zaujal (čím jsem starší, tím jsem divnější) nový Leon... verze FR je sympaticky vybavená, s 1,8 TSi 180k stojí 490 000 Kč a mně se prostě líbí. :D

No uznávám, že dostávám trochu zaječí úmysly... ale zas to pořád není od Škody tak daleko. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže z mého pohledu dát za auto nižší střední třídy jako je OIII více než 600 TKč je totální ekonomický nesmysl a protože s dále vzrůstající cenou se rychle zvyšuje nabídka konkurence. Například plánovaná cenová hladina sportovní RS která je v stejné cenové kategorii jako SUV které jsou vhodnější na naše rozbitý silnice a je v nich daleko větší bezpečnost. Komu neimponují tak si může vybrat auto střední třídy jiných Evropských výrobců a dostane hodně přidaný hodnoty.

Za další proč beru tu cenu absolutně nsmyslnou, právě jsem se vrátil ze servisu Škoda kde mi měnili rozvody na 1,8 T pro 178 Tkm. Probral jsem s technikama problematiku současných koncernových motorů a poznatky jsou dost tragický a v tu chvíli jsem byl hrdej na můj AGU kterej slouží bez jediný závady 14 let. Jenže dnešní konstrukce současných motorů je bohužel na jíné bázi a proto beru tu uvažovanou cenu RS jako nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje cena byla jenom odhadova co sem typoval,.... tedka kdyz se nad tim tak zameslim, tak bych to videl na cenu za maximalne vybaveny RSko tak okolo 1 000 000 kc .......

 

   kdyz to vezmeme uvahou OII FL RS zacina na nejakych 730 000 kc ... kdyz k tomu pripocteme takovejch 50 000 kc tak zde by mohlo zacina OIII RS ( 780 000 kc ) ..... no a pak to dovybavit by uz nemel byt takovy nakladny problem,.... protoze za ty prachy je kravina aby byl vevnitr jenom volant a sedacky ;) ....... pak taky zalezi, jak na tom bude zacinat motor 2.0 TDI CR 135 kw a 2.0 TSI 162 kw ;)

 

tudiz bych videl cenu NOVE OCTAVIE III RS v maximalne vybave na maximalni hranici 1 000 000 - 1 050 000 kc ;) ale jak rikam je to jenom muj typ ;)

nevim totiz kolik stala OII FL RS v maximalni vybave ;)

 

 

 

 EDIT: ................ nasel sem cenik OII FL RS a kdyz sem vzal liftback + motor 2.0 TSI 147 kw a dovybavil ji vsim moznym co slo vysla mi tato nadherna cena ;):D ........................ ------- 1 037 711 kc -------- ................ tak kolik muze stat tim padem OIII RS myslim ze s cenou co typuji nebudu az tak moc daleko od pravdy i v pripade tech prvnich typu ;) kde podstatne DIESEL byl o nejakych 50 000 kc drarsi a to se bavime o verzi liftback,... combi bude taky drazsi ;) takze prvni odhady 1 200 000 kc se mi zda hodne realny ;) .... na KONFIGURATOR ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je teda pálka a jsem zvědavej kterej mozkovej akrobat by to dal za auto nižší střední třídy. Třeba ten Superb combi na Jarově v naprosto plný výbavě za 999 tisíc, pravda po slevě, ale alespoň ve střední třídě. Jenže pak si vezměmě za kolik je takový auto prodejný den po koupi. 30% ceny je ihned fuč protože je problém sehnat solventní zájemce, viz problém prodat nové a dále cena rychle kesá než se ustálí na delší dobu na cca 40 % pořizovací ceny.

Prostě od určitý cenový hranice je lepší koupit auto odpovídajicí této hodnotě a to v případě milionu je jednoznačně střední třída.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono záleží co nabídne facelift SII,protože zatím je OIII technicky vyspělejší.Ten na Jarově je 103 KW 4x4.Já jel s 125 KW DSG a ten je na ježdění přijatelnější.Nesmíš brát ceníkové ceny.Většinou je sleva na dražší konfigurace kolem 10-12%.Pokud je třeba zákaznická skupina,tak tam máš normální slevu+slevu pro tu skupinu a to je i nad 12%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si osobně myslím, že O3 RS s 2.0 TSI u prodejce bude maximálně za 900 000 kč. 

 

Jinak máš dojem, že BMW 3 GT je auto střední třídy? Já mám dojem, že není :) BMW 3 je prostorově řazeno někam ke Golfu a Leonu (když vezmu jen koncern) a to střední třída není ani omylem.

 

Nic méně, každej ať si koupí to, co chce :D mě přijde nemysl si vůbec kupovat nové auto a taky to tady někomu nevyvracím a 14 let stará O1 se nedá srovnávat s dnešníma autama, prostě to auto bylo stavěno úplně jinak, než dnešní auta a to taky nemá cenu řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšou,že BMW 3 Gran Turismo rozvorem 2,9 atakuje vyšší střední třídu,podle toho může každý usoudit,že nižšší střední třída to asi nebude.. :kol-47: nejde vůbec o slovíčka,prostě je to uplně někde jinde.. jo a octavka nemá ani 2700mm rozvor..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak můžete BMW 3 přirovnávat k OIII, proboha. To je úplně jiná třída a samozřejmě i jiná cena. V tom ceníku 3 GT je základ a jak známo u BMW se připlácí úplně za všechno, takže v základu naprostej žebrák a to bych teda sorry ani  BMW s takovou šajze výbavou nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octávka nikdy nebude ve střední třídě protože na to nemá ani parametry a ani použité materiály. Maximálně tak svojí délkou, ale to je jen optický klam. Třeba provedení podvozku jí jasně směřuje do nižší střední třídy a motorizace také. Takže proto je jakákoliv cena nad 600 tisíc přemrštěná a osobně bych vybíral jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...