Přejít na obsah

Vzduchové filtry


RobSol

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...
V 9. 4. 2012 na 19:10, Toom napsal:

Zdarec,

měl bych teoretickou otázku, termoizolační páska na svody má za úkol izolovat teplo od svodů do motorové části že? Jde to použít i obráceně, když omotám touto páskou ,,rouru" v motorové části docílím izolaci studeného vzduchu uvnitř ,,roury"? Př. když je vedení od ,,izolovaného sport" filtru a omotám ho zmiňovanou páskou dojde ještě k izolaci pronikání tepla dovnitř vedení tohoto sání?

Nemá někdo s tímto zkušenosti nebo je to zcela zbytečná úvaha? :kol-33::kol-32:

Tak to je dost blbost. Vem si ze mozek motoru ECU nebolí řidici jednotka má danou mapu vzduch palivo ne-li zařazena rychlost otáčky a podobně ji ovlivňují. Klapka má motorek a mozek mu vždy řekne jak moc se otevrit. Tot první vec logicky si zodpověz co se stane kdxz tak vleti vzduchu více či méně bud to se víc otevře nebo méně. 
Dále tema izolace trubky. Blbost v Tom smyslu, ze vykon tím nepridas. Vykon přidáš turbem. Ale tímto rozhodne ne, ponevadz más do sani zavedené odvetravani olejovych výparu z bloku či hlavy motoru plus toto zahřívání je navedena mnohdy i přímo na klapku sani. Vzduch tam musí jit teplej aby se ti neusazovalo studené palivo na trubkach sani před ventily a docházelo tak ke správnému proudění směsi. Když se děla sani tak to musíš te jednotce rict, premapovat ji třeba. Pokud se bavíš o starých skodovkach tak ty měly karburátorem řízené nachcavani směsi a tam si myslim, ze ta atmosféra je ovlivnitelná tou teplotou a vším o čem se tu bavíte. Blbost si myslet, ze jednotku obchijes, radsi si zkontroluj vyfuk jestli ho nemáš rezavé a derave to děla taky dost kroutaku. Nevymyslejte chujoviny . Kdybys měl duru v laufu a to tvoje sani tak si nějak nechej změřit na beze svůj vykon a věřím tomu, ze zjistíš ze ta palivová smes je na základě vyhodnocení dat na laufu lamdasond totalne špatně namichana protože jednotku budes akorát blbnout. Hele obalit tu trubku izolaci jen příspejes tomu, ze zabránis jejímu ochlazování proudícím vzduchem z masky, ale jen malilininko, pak budes mít krasne teplej vzduch v sani kvalitní spalovanou smes a hlavně životnost motoru nebude snížena. Například odpojenim zahřívání toho saciho traktu snizujes životnost motoru protože se ti nezahraje v zime tak rychle atp. Takže staci logicky uvažovat v souvislostech a dojdes k tomu, ze dělat úpravy pokud nemáš odladěnej závodní speciál a nerozumíš tomu tak, ze by sis spočítal celej motor, je vlastne jen touha v tom Se hrabat a mít dobrej pocit ze jsi něco udelal. Skutečnost je taková, ze o vykon a kroutak prijdes řeknu s jistotou vždy v určitém pásmu, kdy to továrna měla vymazlene na co nejlip. Možná to pak vypada lepe kdxz je tam zlata izolace atd. PS : sám ji tam mám a vykon měřené na brzde se snížil. Ještě budu dělat vule na ventilech a original rezonanční airbox před sportovni filtr od Simoty budu vracet do auta. Sportovni filtr tam mám jen kvuli tomu abych to auto slyšel za volantem. Ten taky moc nepřidá spis jen vyhladí malinko křivky. Takže tak no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...