Zdenal C. Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 (editace) Ahoj chlapi, vim ze mi nekteri napisi "najdi si to na foru a podobne", ale chtel bych konkretnejsi radu ci postrehy na muj problem : Posledni dobou sleduji nasledujici veci, a to slabe vibrace do pedalu, volantu a i radici paky (stejne intenzivni u vsech komponent), dela mi to zhruba pri rychlostech nad 100km/h a s vetsi rychlosti se to prilis nemeni (jsou to skoro konstatni vibrace) ale doprovazene hucenim a celkove hrubsim projevem od motoru (tohle je mozna jen dojem, ktery zpusobuje prave zvysene huceni), navic take vibrace mi prijdou nejsilnejsi jen v cca 2000-3000 rpm, pak jakoby se bud zeslabily nebo uz nevynikaji tak jako prave v techto otackach, navic i zvuk pri rychlostech cca 100-130km/h pri pate rychlosti za pohodlneho jezdeni slysim take podivne huceni, taky se mi mozna trochu zda tezsi volant (myslim tim jeho pruznost je slabsi, ale tohle uz je asi vazne jen subjektivni domenka). Vycerpal jsem vicemene vse co jsem vycerpat a rict chtel. Nevim jestli na tom nemohou mit zasluhu loziska ci silentbloky jak na ramenech tak treba i v motorove oblasti, zitra mi to snad projede znamy technik, ale chtel bych vedet i nazory vas, zkusenych a ostrylenych skodovaku. Predem diky za snahu ... Editováno: 11. Červen 2008, autor: Zdenal C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 to může dělat halda věcí. Ale vibrace,nejspíš kloub(poloosa),hučení třeba ložiska,vibracím pomůžou i silentbloky motoru. Třeba to je i víc závad najednou. Dobrý by bylo zvednout na zdviž)nebo dva špalky,zařadit kvalt a rozjet to tak na 80 km,tak poznáš ložiska a nebo venkovní kloub poloosy prej. Rovnou jukneš na silentbloky ramen,jestli nejsou napuchřelý a zkusíš zamlátit s poloosama a až to dáš dolu zameleš s motorem nebo za asistence druhýho človeka,kterej ti bude autem na jedničku nebo zpátečku cukat a to pořádně ojukneš. Hlučnost motoru může mít za následek třeba napínák drážkovýho řemene,nebo ložisko altíku či třeba kompresor. Je tam toho víc no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenal C. Vloženo 12. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 to může dělat halda věcí. Ale vibrace,nejspíš kloub(poloosa),hučení třeba ložiska,vibracím pomůžou i silentbloky motoru. Třeba to je i víc závad najednou. Dobrý by bylo zvednout na zdviž)nebo dva špalky,zařadit kvalt a rozjet to tak na 80 km,tak poznáš ložiska a nebo venkovní kloub poloosy prej. Rovnou jukneš na silentbloky ramen,jestli nejsou napuchřelý a zkusíš zamlátit s poloosama a až to dáš dolu zameleš s motorem nebo za asistence druhýho človeka,kterej ti bude autem na jedničku nebo zpátečku cukat a to pořádně ojukneš. Hlučnost motoru může mít za následek třeba napínák drážkovýho řemene,nebo ložisko altíku či třeba kompresor. Je tam toho víc no Uz jsem myslel ze nikdo nezareaguje. Diky za zkusenosti a ze jich neni malo (a to je vlastne dobre cim vice toho vim o jednotlivych castech co by to mohly zapricinovat tim lepe se pak eliminuje celkovy problem), opravdu si se rozepsal. Dnes mi to mel technik projet ale odlozilo se to na zitra tak mu dam i reference a uvidim co rekne, ale tak ci onak urcite pujdou ven stara loziska a silentbloky na ramenach, mimochodem mas nebo ma nekdo zkusenost s firmou silentbloky.cz, vim ze tu dost lidi psalo ze jsou dobri a verim tomu, jen me zajima jestli delaji silentbloky i treba prave motoru. Napisu zitra vyjadreni technika v cem se shodnem a co mi pripadne rekne navic. Kazdopadne jeste jednou diky za radu. A klidne piste i dalsi postrehy nebranim se jim ba naopak budu moc rad. S pozdravem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenal C. Vloženo 14. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Takze mi to technik vcera projel a kupodivu "to auto jede dobre" takze zadne vibrace nad normu, ci silnejsi huceni, ale nakonec pri dojezdu na parkoviste preci jen divny pazvuk jako by se motor dusil pri cca 1200-900 (volnobeh) otackach, jinak pri volnobehu nic a ani nad tech cca 1200rpm taky nic, jen tehdy pokud dojizdim a jen v te nepatrne skale otacek, coz ho zarazilo nejvic takze me jeste ceka projizdka jednoho zkusenejsiho starsiho mistra, tak jsem zvedav. Ovsem kotouce s destickami musi jit ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.