Květen 22, 200916 r Neni to HD z ostravy? Minuly tyden jsem ho videl. A ta oranzova veskutecnisti vypada paradne. Ta fotka zkresluje.
Květen 23, 200916 r Dneska jsem na to báwo taky koukal..profil 25 masakr i ta 320 ve vnitř se mi libi Upraveno Květen 23, 200916 r od Lugo
Květen 25, 200916 r Včera ve směu na CV jsem jel za nádherným Focusem RS, to auto nemá chybu to si ho nemohl předject a vyfotit ještě ze předu?? ..néé pěknej zadeček
Květen 25, 200916 r dneska jsem chytla úlovek akorát mě nenapadlo vyfotit auto celý že bych koupila???
Květen 25, 200916 r Cus vsichni vcera pri brouzdani po netu jsem neco nasel co by se Vam mohlo libit... To udelali arabaci pri MZ...
Květen 25, 200916 r Cus vsichni vcera pri brouzdani po netu jsem neco nasel co by se Vam mohlo libit... To udelali arabaci pri MZ... tak to je mazec
Květen 26, 200916 r Cus vsichni vcera pri brouzdani po netu jsem neco nasel co by se Vam mohlo libit... To udelali arabaci pri MZ... čoveče nerad bych kecal, ale myslím že se to podařilo Francouzským technikům ve výrobním závodě.
Květen 26, 200916 r však letadla se dodávají zákazníkům kopmpletně v livery kterou si zákazník nadiktuje, Tatrovka snad armádě dodává auta v základovce?
Květen 26, 200916 r však letadla se dodávají zákazníkům kopmpletně v livery kterou si zákazník nadiktuje, Tatrovka snad armádě dodává auta v základovce? Nene, tak jsem to nemyslel, to je jasné, ale napadlo mě, jestli to není fotomontáž.
Květen 26, 200916 r Nový Airbus 340-600, jedno z největších letadel pro cestující, ale ještě bez jediné nalétané hodiny - byl připraven v hangáru v Toulouse, Francie. Arabská posádka z Abu Dhabi Aircraft Technologies (ADAT) měla před dodáním pro Etihad Airways v Abu Dhabi provést přejímací pozemní zkoušky (ako jsou motorové zkoušky ap.). Posádka ADAT měla převézt stroj A340-600 do prostoru pro zkoušky. Spustili všechny motory na plný výkon s prakticky prázdným letadlem Protože si nepřečetli pořádně provozní příručku, neměli tušení, jak lehké prázdné letadlo A340-600 vlastně je. V pilotní kabině začala pochopitelně houkat siréna, protože všechny 4 motory byly vytočeny na plný výkon. Palubní počítače nabyly dojem, že se letadlo snaží odstartovat, ale nemá nastavené správné parametry (klapky/sloty a p). Jeden z posádky se rozhodl umlčet poplachovou sirénu ypnutím jističe senzoru pro indikaci výšky nad terénem. Počítač letadla se po tomto úkonu rozhodl, že je letadlo ve vzduchu. Automaticky uvolnil všechny brzdy a letadlo se plnou rychlostí rozjelo. Posádka neměla tušení, že je to opatření pro přistávání, aby posádka nemohla přistát se zabrzděnými koly. Ovšem ani jeden člen posádky neměl tolik inteligence, aby stáhl plyn do motorů z maximální polohy, takže letadlo během okamžiku narazilo do protihlukové bariéry prorazilo ji. O zranění posádky nejsou informace, protože na událost bylo vydán ve firmě zákaz podávání informací, aby přesný popis události nepůsobil urážlivě pro Araby. Ale obrázky nehody se přece jen dostaly ven. to bylo napsano u tech obrazku....
Květen 26, 200916 r to si ho nemohl předject a vyfotit ještě ze předu?? ..néé pěknej zadeček bohužel jsem odbočoval sotva co jsem ho dejel ...a navíc kdyby viděl, jak se zaním pachtí fabka a snaží se ho předject, mohla by mu smíchy klesnout noha na plynovým pedálu a já by ch udělal jen fotku rychle se vzdalujícího zelenýho předmětu
Květen 27, 200916 r Na Mustanga v biodieselu jsem narazil při brouzdání na Achemě v Frankfurtu v pavilonu vývoj a výzkum
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.