obrbaz Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Dnes sem vyčítal paměť závad a tohle na mě vyskočilo Škoda octavia 1,6 75kW r.v. 2001 (facelift). 2 Nalezeny chyby: 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadicky 16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky U toho prvního vis píše špatná lambda nebo vedení, já bych typoval skontrolovat kontakty atd páč je to sporadická (při vadné lambda sondě by byla trvalá?). To druhé je důsledek jestly sem to dobře pochopil. Ještě sem skusil vyčíst readiness a tohle to na mě vyhodilo: 1110 1101 recirkulace spalin - nepodařilo se vytápění lambda sondy - nepodařilo se lambdasonda - nepodařilo se klima - zdařilo se sekundární vhánění vzduchu SLS - nepodařilo se odvětrávání systému - nepodařilo se vytápění katalyzátoru - zdařilo se katalyzátor - nepodařilo se Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Dnes sem vyčítal paměť závad a tohle na mě vyskočiloŠkoda octavia 1,6 75kW r.v. 2001 (facelift). 2 Nalezeny chyby: 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadicky 16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky U toho prvního vis píše špatná lambda nebo vedení, já bych typoval skontrolovat kontakty atd páč je to sporadická (při vadné lambda sondě by byla trvalá?). To druhé je důsledek jestly sem to dobře pochopil. Ještě sem skusil vyčíst readiness a tohle to na mě vyhodilo: 1110 1101 recirkulace spalin - nepodařilo se vytápění lambda sondy - nepodařilo se lambdasonda - nepodařilo se klima - zdařilo se sekundární vhánění vzduchu SLS - nepodařilo se odvětrávání systému - nepodařilo se vytápění katalyzátoru - zdařilo se katalyzátor - nepodařilo se Co vy na to? Vymaz pamat zavad, chod to prebehnut aspon 50km mesto a dialnica a potom skontroluj. Readiness sa ti vytvori-tvori automacky sam, alebo sa da vytvorit VAG-OM. su to sporadicke zavady ak sa budu opakovat az potom to ries. READINESS mozno kontrolovat po jazde kde boli na jeho vytvorenie splnene vsetky zatazove a pracovne kriteria. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) jak rika Marcelo,ale udelal bych ho VAGem.ja dokud ho neudelal na miste VAGem,se mi sam spravne neudelal.Nejprve zkontrolovat akcni cleny a pak VAG,tim zkontrolujes funkci obou lamd,katalyzatoru,AGR ventilu,proste vseho.Pokud nejaky test neprojde,mas problem.Od te doby,co jsem to projel takhle na miste,se mi vzdy readinnes udela sam na 1111 1111.Pozor,readinnes zkontroluj jeste pred vymazanim zavad,pac tim se zmeni na vadny,ale jizdou se pak upravi podle zjistenych veci. Jeste neco,jestli mas VAG,nemuzes to podelat,postupoval jsem presne dle DP,je to nekolik stran textu a ukolu,ale za cca. 20min je hotovo. Editováno: 17. Červen 2008, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 20. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 (editace) Jo skoušel jsem readiness po delší jízdě a vše bylo ok, akorát teda vymazaná sporadická chyba chudá směs se oběvila znovu a už u ní nebylo sporadicky. Ještě to dneska pozdějš projdu vagem. BTW ve visu je postup kontroly lambda sondy u motoru 1,6 55kW a když se podívám u své motorizace (1,6 75kW) tak tam není vypsaný napětí lambda ale jakési procenta. Editováno: 20. Červen 2008, autor: obrbaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.