Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takze panove N75 to neni, otestovano a skubani nepolevilo, kazdopadne se premerovalo pres VAG kolik dava vaha vzduchu a vzhledem k hodnotam ktery by meli byt se podle otacek pohybuju nekdy i 20-30% pod hodnotama ktere by mely byt. Takze pristi tyden prijde na test vaha vzduchu, plus cisteni prostorou kolem svicek a test civek novych. To ale asi vas nebude trapit ty civky a svicky, jelikoz me to tam malinko zkratuje, jelikoz auti ma uz hodne zasebou a chcije to vsude olej takze je tam takova lazen no.

Kazdopadne vas budu dale informovat nepolevim dokud to nebude ok

A kde je tenhle ventil? Na škoda-dílech ho mají za 770,-!

post-12457-1215878248_thumb.jpg

  • Autor

tak nakonec vymenen deceleracni ventil a zavada je snad odstranena...zatim vse slape jak ma

mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru???

  • Autor
mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru???

myslim ze je to mazany z motoru

mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru???

je to mazaný normálně motorákem co je v motoru.Kdyby tam byl stalej olej no nevim nevim jak dlouho by tam vydržel :p

takze u me probehla minuly tyden vymena vahy vzduchu a k memu nasrani auto skube dal, sli jsme i po tom deceleracnim ventilu a taky zadna zmena :(ted babo rad :(uz jsem z toho zoufaly. Civky jsou taky ok :(

  • 2 týdny později...

vcera dopoledne jsem si procital tohle tema, protoze octa 1,8t AGU r.v.99 zacala taky obcas skubat, at v tahu, nebo na malo plynu po rovine, tepla, studena, pokazdy jindy a vecer to zacalo skubat uz poradne, zacalo to jit na 3 valce a byl jsem rad, ze to dojelo domu. Dneska se na to po praci podivam, doufam ze me neceka nejake nemile prekvapeni. Az do vcera jsem si myslel, za by to mohlo byt tim, ze jsem asi pred mesicem vyjel hodne rezervu a nasalo to nejakej bordel, dneska uz tomu neverim...

chci se zeptat, když mám uplně studený motor tak jak ho nastartuju tak mi vyletí otáčky nad 1 a jeden dílek a behem minuty max 1,5min. spadnou postupně na 1 a pak na klasický volnoběh je to OK?

dělá mi to taky, řekl bych že je to normální...že když je úplně studenej motor, tak to nenechává moc nízký otáčky schválně

navíc si myslím, že opravdu když je motor teplejší a nastartuješ, tak se tohle neděje

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

když nastartuju teplý motor tak otáčky pod 1 a v pohodě

  • Autor
tak nakonec vymenen deceleracni ventil a zavada je snad odstranena...zatim vse slape jak ma

tak po vymene deceleracniho ventilu najeto cca 2500km a vse v poradku, cestu do chorvatska a zpet bez nejmensiho problemu, vsem co s tim maji problem preju hodne stesti

Tak já měl úplně stejný problém se škubáním jako je uvedeno v tomto tématu.Už jsem byl taky zoufalý co s tím.Přečetl jsem na foru všechny rady a začal jsem tím,že jsem se pustil do vyčištění škrtící klapky.Nebyla nějak zjevně zanesená jak jsem očekával,ale trochu jsem ji prostě technickým benzinem vypucoval.Když jsem měl klapku venku tak jsem si všiml na trubce sání,že je tam ještě nejaké čidlo(dle ETKY kat.číslo 058 905 379-chtěl jsem tady dát přímo nákres z ETKY,ale neumím to) :blush: a to čidlo bylo zanesený jak prase,tak jsem ho pořádně vykoupal v technickým benzinu,malou štetičkou vypucoval ten odpor nebo co to je,vše smontoval a po škubání ani památky !!

Nevím, možná mi někdo napíše,že to nemá na nic vliv,ale já jsem spokojen,že mě to vyřešilo problém :palec2:

Upraveno od hawkehi

  • 4 týdny později...

Dám to sem, snad to nevadí, nechce se mi zakládat nové téma.

Tohle se stalo klientovi co si myslel, že si bude auto opravovat sám.

Byl poškozený decelerační ventil a namontován navíc obráceně, takhle to dopadlo.

Dělá to neskutečné pazvuky, teď se bude měnit turbo.

post-12457-1220206539_thumb.jpg

post-12457-1220206549_thumb.jpg

To je pekny... Jak to ze se zkroutila jen jedna a ne vsechny soumerne?

Koplo asi.

Tak jsem zkousel v novem tematu , ale zkusim to tady.

Problem zacal stejne jak u nekterych, v zaberu zacalo cukat.Nakonec to zkoncilo tim , ze proste pri plnem tahu ( akcelerace na max.) kolem 2500 otac. odpusti BOV. Na wagu to pise prekrocen plnici tlak turba a ze je spatny BOV. Byl tam namontovany od BP MIK 2 , vratil jsem na zkousku zpet origo , smazla se chyba , ale stale to dela. Spotreba je perfektni , klidnym tempem se da jet za 6,5l. A bylo na jare menene turbo. Poradi nekdo???

Muže být poškozený el.mag. ventil co ovládá ragulaci.

To je ten co k nemu vede ta hadicka z potrubi a z turba. Jestli jo tak jsem ho na zkousku odpojil od el. a porad to delalo.

Jinak diky za nejakou radu :palec2:

Takhle na to asi nepřijdeš, ty ventily pulzují.

To je asi jasne.No budu krapek verit skodovce.Ted uz mam casu navic ,tak se s tim tam zajede.

  • 3 týdny později...

me to delalo nejcasteji na 3 nekde mezi 3500 a 4000ot/min ale udelalo to jednou ale poradne(jako kdybych sundal nohu z plynu a zase ji tam vratil) a po vymene snimace polohy vackoveho hridele(snimac otacek) se vse vyresilo.....

Nic se zatim nezjistilo ale.... U 1,8 se maji menit rozvody co 180 tis. A NEBO co 5 let ( to jsem nevedel).Autu jiz tahne na 6 let.Nemuze byt muj problem zpusoben rozvody.Je to asi hloupe , kdyz nejsou nijak propojeny s turbem .Ale clovek nikdy nevi , tak se ptam.

Já mám problém,že ato taky moc netáhne,táhne asi až kolem 3500 otáček a z 1 na 2 to taky škube.Už dřív se mi objevila chyba systém kontroly výfukových plynů a podle VAS v autorizovaném servise škoda my to napsalo chybu Řada 1, přizpůsobení směsi (multiplikativní),Systém s příliš bohatouz směsí.Nemůže to být také tím vadný ventil N75 nebo deceleracni ventil?nebo něco úplně něco jiného?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.