Hoblik Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Takze panove N75 to neni, otestovano a skubani nepolevilo, kazdopadne se premerovalo pres VAG kolik dava vaha vzduchu a vzhledem k hodnotam ktery by meli byt se podle otacek pohybuju nekdy i 20-30% pod hodnotama ktere by mely byt. Takze pristi tyden prijde na test vaha vzduchu, plus cisteni prostorou kolem svicek a test civek novych. To ale asi vas nebude trapit ty civky a svicky, jelikoz me to tam malinko zkratuje, jelikoz auti ma uz hodne zasebou a chcije to vsude olej takze je tam takova lazen no. Kazdopadne vas budu dale informovat nepolevim dokud to nebude ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 A kde je tenhle ventil? Na škoda-dílech ho mají za 770,-! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cupijbc Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 tak nakonec vymenen deceleracni ventil a zavada je snad odstranena...zatim vse slape jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cupijbc Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru??? myslim ze je to mazany z motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 mění se olej i u turba nebo to jde nějaký rozvod z motoru??? je to mazaný normálně motorákem co je v motoru.Kdyby tam byl stalej olej no nevim nevim jak dlouho by tam vydržel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 takze u me probehla minuly tyden vymena vahy vzduchu a k memu nasrani auto skube dal, sli jsme i po tom deceleracnim ventilu a taky zadna zmena :(ted babo rad :(uz jsem z toho zoufaly. Civky jsou taky ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coyote Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 vcera dopoledne jsem si procital tohle tema, protoze octa 1,8t AGU r.v.99 zacala taky obcas skubat, at v tahu, nebo na malo plynu po rovine, tepla, studena, pokazdy jindy a vecer to zacalo skubat uz poradne, zacalo to jit na 3 valce a byl jsem rad, ze to dojelo domu. Dneska se na to po praci podivam, doufam ze me neceka nejake nemile prekvapeni. Az do vcera jsem si myslel, za by to mohlo byt tim, ze jsem asi pred mesicem vyjel hodne rezervu a nasalo to nejakej bordel, dneska uz tomu neverim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 chci se zeptat, když mám uplně studený motor tak jak ho nastartuju tak mi vyletí otáčky nad 1 a jeden dílek a behem minuty max 1,5min. spadnou postupně na 1 a pak na klasický volnoběh je to OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dastax Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 (editace) dělá mi to taky, řekl bych že je to normální...že když je úplně studenej motor, tak to nenechává moc nízký otáčky schválně navíc si myslím, že opravdu když je motor teplejší a nastartuješ, tak se tohle neděje Editováno: 2. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 když nastartuju teplý motor tak otáčky pod 1 a v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cupijbc Vloženo 3. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 tak nakonec vymenen deceleracni ventil a zavada je snad odstranena...zatim vse slape jak ma tak po vymene deceleracniho ventilu najeto cca 2500km a vse v poradku, cestu do chorvatska a zpet bez nejmensiho problemu, vsem co s tim maji problem preju hodne stesti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 8. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2008 (editace) Tak já měl úplně stejný problém se škubáním jako je uvedeno v tomto tématu.Už jsem byl taky zoufalý co s tím.Přečetl jsem na foru všechny rady a začal jsem tím,že jsem se pustil do vyčištění škrtící klapky.Nebyla nějak zjevně zanesená jak jsem očekával,ale trochu jsem ji prostě technickým benzinem vypucoval.Když jsem měl klapku venku tak jsem si všiml na trubce sání,že je tam ještě nejaké čidlo(dle ETKY kat.číslo 058 905 379-chtěl jsem tady dát přímo nákres z ETKY,ale neumím to) a to čidlo bylo zanesený jak prase,tak jsem ho pořádně vykoupal v technickým benzinu,malou štetičkou vypucoval ten odpor nebo co to je,vše smontoval a po škubání ani památky !! Nevím, možná mi někdo napíše,že to nemá na nic vliv,ale já jsem spokojen,že mě to vyřešilo problém Editováno: 8. Srpen 2008, autor: hawkehi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Dám to sem, snad to nevadí, nechce se mi zakládat nové téma. Tohle se stalo klientovi co si myslel, že si bude auto opravovat sám. Byl poškozený decelerační ventil a namontován navíc obráceně, takhle to dopadlo. Dělá to neskutečné pazvuky, teď se bude měnit turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 To je pekny... Jak to ze se zkroutila jen jedna a ne vsechny soumerne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Koplo asi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Tak jsem zkousel v novem tematu , ale zkusim to tady. Problem zacal stejne jak u nekterych, v zaberu zacalo cukat.Nakonec to zkoncilo tim , ze proste pri plnem tahu ( akcelerace na max.) kolem 2500 otac. odpusti BOV. Na wagu to pise prekrocen plnici tlak turba a ze je spatny BOV. Byl tam namontovany od BP MIK 2 , vratil jsem na zkousku zpet origo , smazla se chyba , ale stale to dela. Spotreba je perfektni , klidnym tempem se da jet za 6,5l. A bylo na jare menene turbo. Poradi nekdo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Muže být poškozený el.mag. ventil co ovládá ragulaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 To je ten co k nemu vede ta hadicka z potrubi a z turba. Jestli jo tak jsem ho na zkousku odpojil od el. a porad to delalo. Jinak diky za nejakou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 Takhle na to asi nepřijdeš, ty ventily pulzují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 To je asi jasne.No budu krapek verit skodovce.Ted uz mam casu navic ,tak se s tim tam zajede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Jackk Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 me to delalo nejcasteji na 3 nekde mezi 3500 a 4000ot/min ale udelalo to jednou ale poradne(jako kdybych sundal nohu z plynu a zase ji tam vratil) a po vymene snimace polohy vackoveho hridele(snimac otacek) se vse vyresilo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Nic se zatim nezjistilo ale.... U 1,8 se maji menit rozvody co 180 tis. A NEBO co 5 let ( to jsem nevedel).Autu jiz tahne na 6 let.Nemuze byt muj problem zpusoben rozvody.Je to asi hloupe , kdyz nejsou nijak propojeny s turbem .Ale clovek nikdy nevi , tak se ptam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Já mám problém,že ato taky moc netáhne,táhne asi až kolem 3500 otáček a z 1 na 2 to taky škube.Už dřív se mi objevila chyba systém kontroly výfukových plynů a podle VAS v autorizovaném servise škoda my to napsalo chybu Řada 1, přizpůsobení směsi (multiplikativní),Systém s příliš bohatouz směsí.Nemůže to být také tím vadný ventil N75 nebo deceleracni ventil?nebo něco úplně něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.