zabiak Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Tady jsem našel pěkný článek analízy sloganů automobilek: http://www.strategie.cz/scripts/detail.php?id=347377 Bohužel český slogan škodovky se ukázal jako propadák. A navíc kdo ho tvořil neuměl, až tak dobře anglicky, takže pro rodiného mluvčího tento slogan znamená něco jiného než co si tvůrce myslí. A můj názor je taky že SIMPLY CLEVER je opravdu blbej slogan. A když už sme u toho zkuste vymyslet lepší slogan pro škodovku. škoda - jednoduše drahé ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Pěkný čtení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Slogan: Připlaťte si za to, co jiní mají v základu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Už jsem slyšel ftípek, že škoda má v základu přípravu pro volant Jinak z těch sloganů mě nefascinuje žádný, podle něj bych si auto nevybral, ale třeba je to tím, že koukám na jiné věci než kecy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.