miras82 Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Čau, nevíte někdo přesnej postup seřízení ventilů u Fabie s moterem 1.0? Stříhání ventilů, atd... je mi jasné, ale vlastní nastavení na vahadle je mi záhadou. Podle DP se má seřizovací šroub povolit a následně dotáhnout s citem na první dotyk vahadla s ventilem a následně dotáhnout o dvě otáčky. Nakonec zajistit kontra matkou. Přesně tento postup jsem dodržel. Po nastartování šel motor jako žentour. Celej postup jsem tedy opáknul jen s tím rozdílem, že jsem šroub dotáhnul jen o jednu otáčku. Motor jde na čtyři, ale pořád se mi to nelíbí. Máte někdo také zkušenost s tímto nastavením? Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 (editace) Radšej nie, ak s tým fakt nemáš skusenosti, môžeš ich získat....ak si podpáliš ventily a dodrbeš motor...to len tak na okraj. Ale počul som že tieto motory sa nastavuju, alebo dostavuju same....Nuž, ale keď si im už pomohol.....Cavte..... Skuste niečo popisať.... Editováno: 19. Červen 2008, autor: Standis necituj příspěvěk, když je poslední a odpovídáš na něj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miras82 Vloženo 19. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 To je rada jak se říká nad zlato. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 No jo, ale to zasahujes do hydraulickeho vymezovani vule, proc? To nevyzaduje zadnou udrzbu a nemelo by se do toho sahat, jen po opravarskych pracech na hlave motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miras82 Vloženo 19. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Však jo, dělal jsem těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Však jo, dělal jsem těsnění pod hlavou. Teď už to máš jistě vyřešené. Zajímá mě ,jak se závada těsnění projevovala? U mě ubývala chladicí kapalina, nádržka byla mastná, pod víčkem na olej béžový film, svítila kontrlka elektroniky motoru. Po výměně těsnění chvíli nesvítila a už svítí v klidu zas. Kapalina neubývá, nádržka není mastná a film na víčku oleje není. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Tá kontrolka elektroniky pravdepodobne nemá nič spoločné s tým tesnením pod hlavou. daj to na VAG a prečítaj pamäť závad RJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.