Zdenal C. Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 To mas pravdu, kazda pojistovna vicemene nabizi neco zajimaveho, ale jen malo jich pak kvalitne plni pojistne plneni a to je to nejdulezitejsi proc si clovek dela pojistku, aby mu byla rychle a kvalitne vyplacena. A ono ne vse co je levne je i dobre aneb za kvalitu se nekdy plati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Co si budeme nalhávat - pokud jde o povinné, "zápolit" s pojišťovnou o náhradu škody bude poškozený, a ne pojištěný, takže vám bohužel může být putna, u které se pojistíte . Je to absurdní, někdo Vás naboří a vy abyste si vše vyřizovali sami, kdežto viník je z obliga . Já žádnou nehodu nezpůsobil, ale nabořili mně 2x. Ze slavné České Pojišťovny jsem dobýval náhradu přes 1/4 roku, a v Kooperativě odmítli ohledat škody na vozidle dřív, než sdělím jak chci nahradit škodu, zda "rozpočtem" či uhrazením části faktury servisu. Jenže jak se mám sakra rozhodnout dřív, než mi nabídnou konkrétní částku? V podstatě vás nutí zakoupit zajíce v pytli . Pojištění by si asi zasloužilo samostatný thread, zde se původně řešilo něco jiného, takže dost bylo OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenal C. Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Presne tak, mas naprostou pravdu, ja jen prihodim zkusenost s Kooperativou, kterym to trvalo jak psum srani, pak mi jeste nepasli po mesici a neco dopis at jim vsechno poslu, a to jsem nazacatku dal plnou moc servisu a ti to poslali do 3dnu, a jeste krom jejich bordelu v Kooperative mi chteli pridelit "platce DPH" takze mi to chteli poslat (penize) bez odecteni DPH a na to jsem musel reagovat vyjadrenim ze nejsem ... docela sranda jak clovek co za to nemuze, musi resit tolik veci a problemu ... Takze se modlete at vas nabori priste nekdo kdo ma solidni pojistovnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Jen bych napsal, že ne vždy je na vině pojišťovna. Ve spoustě případů si za problémy mohou klienti, že např. nedodají potřebné dokumenty a/nebo je dodají špatně. Já naštěstí jezdím bez nehody, takže jsem toto nemusel nijak řešit, ale na firemním autě už nějaké ty kolize byly a vždy se to odehrálo velmi rychle a bez problémů. Je potřeba těm lidem říct, co chcete a jak chcete. Zkušenost s ČP a mimochodem, nejsem žádný jejich agent Celkem kritický stav je ten, že v naší krásné republice jezdí spousta automobilů bez sjednané POVky a to se potom můžete vzteknout. Jediná rada je, volat vždy policii k nehodě (dokud nám to nezakaží zákonem - že) a nebo si nechat podepsat na místě nehody od viníka, že to opravdu udělal. Protože jinak je to může dopadnout taky tak, že vy to sice nahlásíte z jeho POVky, ale ve chvíli kdy pojišťovnka kontaktuje viníka, tak ten může tvrdit, že nic takového se nestalo a je to tvrzení proti tvrzení a strašné průtahy. A ještě krátké shrnutí, žádná pojišťovna není dobročinná organizace, pouze komerční instituce, která vydělává na neštěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenal C. Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Krasne receno. Je to tak. Ale priznam se ze i v nasi pojistovne se cas od casu najdou pojistovaci, kteri tu praci nedelaji tak jak by meli a pak to odnese jak pojistovna (jeji jmeno) tak i pojisteny (klient) a je to smutne ale je to tak. Navic dobry postreh pokud vas nekdo "navali" nechte si od nej podepsat vyjadreni ze zavinil autonehodu a pokud se bude vymlouvat ci jakkoliv vykrucovat jednoznacne volat Policii, a take vozte sebou takovy formular co dostanete od pojistovny, kde je to krasne predpripravene prave na autonehodu, kam doplnite detaily, jak se to stalo a nakonec vam to dotycna osoba podepise. Jinak kazdy zazil spatnou ci dobrou zkusenost s urcitou pojistovnou a nekdo jiny zase naopak, pak uz zalezi na pojistovne jestli s tema spatne pracujicima lidma uvnitr neco udela nebo ne a to se nasledne podepise na jeji vizitce. U nas ted jsou treba pekne cistky a prave na oddeleni autopojisteni, ale s prichodem noveho reditele, ktery udava opet ten spravny smer. Vzdy je to jenom o lidech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.