paraganlukas Vloženo 21. Červen 2008 Vloženo 21. Červen 2008 Zdar Hoši. Mám takový problém a nevim co s nim. Mám TDI a stává se že mi to nechce chytit, tada netočí to vůbec, když točí tak je to v klidi to šlape všechno jak má. Problém je, ze otočím klíčky, na kontrolky, pak na startování, a ono nic, jen si to cvakne a kontrolky lehce poleví na inetnzitě svitu..jinak se nestane vůbec nic, se motor neotočí, dělá to v zině, létě, po zátěži, třeba 200 km na dálnici 150, těď naposled miauto týden stálo a zas nic, ALE ZAJIMAVÝ JE, ŽE TŘEBA TAK ZA 15 MINUT TO OTOČÍ A VALÍ...klidně pak můžu 10 po sobě nastartovat..taknevim. poradíte mi?díky za postřehy. Lukas. Citovat
Liboro Vloženo 22. Červen 2008 Vloženo 22. Červen 2008 Pokud cvakne ve startéru, tak je to ve spínači, prostě neprpojí silovou 30. Citovat
paraganlukas Vloženo 22. Červen 2008 Autor Vloženo 22. Červen 2008 TO JÁ NEVIM JESTLI VE STARTÉRU, ALE NĚCO CVAKÁ..A V JAKÝM SPÍNAČI???NEKDE VE STARTÉRU?? Citovat
jirka toledo Vloženo 22. Červen 2008 Vloženo 22. Červen 2008 bud spínačka nebo cívka na starteru natáhni si +12 do konektoru ke startér a přes tlačítko to zkus když to bude OK startovat několikrát za sebou tak je to ve spínačce .. jo a nebo drát mezi spínačkou a cívkou starteru. Citovat
Liboro Vloženo 22. Červen 2008 Vloženo 22. Červen 2008 TO JÁ NEVIM JESTLI VE STARTÉRU, ALE NĚCO CVAKÁ..A V JAKÝM SPÍNAČI???NEKDE VE STARTÉRU?? Nic nenatahuj, poslechni jestli ti cvaká ve startéru, pokud ano je to spínač ( samozřejmě ve startéru ), ten je na konci elektromagnetu a je na něj připojen jeden silový od baterky, druhý vede do startéru a pak ovládací co vede ke spínací skříňce (50) Citovat
paraganlukas Vloženo 20. Červenec 2008 Autor Vloženo 20. Červenec 2008 tak zatim startér rozebrán, vyčištěn a putoval zpět. Zatim je to O.K. tak zaklepat a uvideme. Citovat
paraganlukas Vloženo 8. Srpen 2008 Autor Vloženo 8. Srpen 2008 no tak nic. dělá to stále. ale teď se mu nechce jen jednou. pokud to zkusim hned po 2 tak naskočí... Citovat
Jen Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 Moje mlada to mela na seatu, uplne stejna zavada! byla to spinacka, tak jsem ji udelal start na tlacitko a byl klid Citovat
paraganlukas Vloženo 8. Srpen 2008 Autor Vloženo 8. Srpen 2008 podivám se na to. ale nevim jakou by to mělo souvislost s časem.protože to jednou nejde 20 po sobě, jednou zas 2x a jinak si to dělá taky co chce...za 2 minuty, 5 I 20 minut.... Citovat
paraganlukas Vloženo 6. Říjen 2008 Autor Vloženo 6. Říjen 2008 Zdarec. Tak sem sehnal jinej starter, vyčistil, namazal, vrazil ho tam a samo tedy valí. Ten původní su zatim nechám do zálohy, možná ho někam hodím, ať se mi na nej podívají. Citovat
matomoto Vloženo 10. Říjen 2008 Vloženo 10. Říjen 2008 Ak bolo pocut cvakanie pri starteri, jednoznacne je to spinac na starteri (almag. cievka , ktera vytahuje kotvu, suucasne spaja + na starter (sil. kabel). Ak by tam nic necvakalo, mohla by to byt aj spinacka Citovat
paraganlukas Vloženo 10. Říjen 2008 Autor Vloženo 10. Říjen 2008 (editace) no to jestli to cvaká ve starteru nevim, tdi cvaká vše možny při startu.ale asi to bude ono, protoe ted na jiný mi to ještě neudělalo, tak spínačka to nebude. Editováno: 10. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
Murphy_x Vloženo 17. Říjen 2008 Vloženo 17. Říjen 2008 Mě se tohle stalo u jiného auta, ale konstrukce startéru je pořád stejná. Jak už se tady psalo, když sepneš spínačku, cvakne cívka na startéru a vytáhne kotvu startéru, ta propojí "silovinu" (silný kabel) do startéru a ten otočí motorem. To propojení siloviny je pomocí dvou kontaktů v cívce startéru, ty mohou být opálené a nesepnou nebo nesepnou pořádně a potom to nestartuje. Když to zkoušíš tak to někdy sepne někdy ne. Lze to vyzkoušet každé zvlášť - odpojit silný kabel od cívky startéru a kouskem kabílku přivést z něho +12V na kontakt cívky (slabý drátek od spínačky) - mělo by to hnout kotvou startéru (slyšíš to). Když to cvakne cívka je OK. Potom připoj silný kabel kde byl a jen propoj silnějším kabelem tento kabel se silovým vývodem ze startéru (jinak všechno vypnuté). Když se startér roztočí je to OK. Potom už jen rozebrat cívku na startéru, vyčistit a vyměnit kontakty (když jdou) a mělo by to chodit. Když by nešly kontakty vyměnit tak stačí vyměnit jen cívku. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.