Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar Hoši.

Mám takový problém a nevim co s nim. Mám TDI a stává se že mi to nechce chytit, tada netočí to vůbec, když točí tak je to v klidi to šlape všechno jak má. Problém je, ze otočím klíčky, na kontrolky, pak na startování, a ono nic, jen si to cvakne a kontrolky lehce poleví na inetnzitě svitu..jinak se nestane vůbec nic, se motor neotočí, dělá to v zině, létě, po zátěži, třeba 200 km na dálnici 150, těď naposled miauto týden stálo a zas nic, ALE ZAJIMAVÝ JE, ŽE TŘEBA TAK ZA 15 MINUT TO OTOČÍ A VALÍ...klidně pak můžu 10 po sobě nastartovat..taknevim. poradíte mi?díky za postřehy. Lukas.

Vloženo

bud spínačka nebo cívka na starteru natáhni si +12 do konektoru ke startér a přes tlačítko to zkus když to bude OK startovat několikrát za sebou tak je to ve spínačce .. jo a nebo drát mezi spínačkou a cívkou starteru.

Vloženo
TO JÁ NEVIM JESTLI VE STARTÉRU, ALE NĚCO CVAKÁ..A V JAKÝM SPÍNAČI???NEKDE VE STARTÉRU??

Nic nenatahuj, poslechni jestli ti cvaká ve startéru, pokud ano je to spínač ( samozřejmě ve startéru ), ten je na konci elektromagnetu a je na něj připojen jeden silový od baterky, druhý vede do startéru a pak ovládací co vede ke spínací skříňce (50)

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ak bolo pocut cvakanie pri starteri, jednoznacne je to spinac na starteri (almag. cievka , ktera vytahuje kotvu, suucasne spaja + na starter (sil. kabel). Ak by tam nic necvakalo, mohla by to byt aj spinacka

Vloženo (editace)

no to jestli to cvaká ve starteru nevim, tdi cvaká vše možny při startu.ale asi to bude ono, protoe ted na jiný mi to ještě neudělalo, tak spínačka to nebude.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

Mě se tohle stalo u jiného auta, ale konstrukce startéru je pořád stejná. Jak už se tady psalo, když sepneš spínačku, cvakne cívka na startéru a vytáhne kotvu startéru, ta propojí "silovinu" (silný kabel) do startéru a ten otočí motorem. To propojení siloviny je pomocí dvou kontaktů v cívce startéru, ty mohou být opálené a nesepnou nebo nesepnou pořádně a potom to nestartuje. Když to zkoušíš tak to někdy sepne někdy ne. Lze to vyzkoušet každé zvlášť - odpojit silný kabel od cívky startéru a kouskem kabílku přivést z něho +12V na kontakt cívky (slabý drátek od spínačky) - mělo by to hnout kotvou startéru (slyšíš to). Když to cvakne cívka je OK. Potom připoj silný kabel kde byl a jen propoj silnějším kabelem tento kabel se silovým vývodem ze startéru (jinak všechno vypnuté). Když se startér roztočí je to OK. Potom už jen rozebrat cívku na startéru, vyčistit a vyměnit kontakty (když jdou) a mělo by to chodit. ;) Když by nešly kontakty vyměnit tak stačí vyměnit jen cívku.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...