Přejít na obsah

Kontrolka žhavení bliká


dandy2004

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Pánové máte pravdu, je to fakt relé č. 109, relé v mém případě stačilo propájet studené spoje. Bohužel jsem byl na dovolené a bez pájky, po vysouvání a zasouvání relátka jsem se z lesa, kde jsem mohl projíždějící auta počítat na prstech jedné ruky, dostal do mototechny a koupil nové za 525,-Kč (r.2009).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mam takovy problém se žhavením na octavii 81kw .Funguje relé žhavení ,žhavící svíčky ,čidlo teploty,kontrolka žhavení ale stejně problikne kontrolka žhavení jen na 1 sekundu(na tu dobu sepne i rele) i po odpojeni čidla teploty je doba stejná ,když je třeba -4 celsia tak musim minimalně 3krát otočit klíčkem rychle abych to natočil .Děkuji za rady .

Editováno: , autor: Jan Fosinka Strážnický
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím,  mám Octavii 1 1.9 TDI rv 2003,  dnes jsem sedl do auta,  že pojedu do práce,  nastartuju,  nechám to zahřát rozjedu se 1, 2,  3 kvalt,  pribrzduju do zatáčky,  podradim na 2 a když slapnu na plyn a plyn nereaguje,  jede to jen na setrvačnost.  Když zařídím zpátky 3 tak auto vůbec nepřidá,  jen se tak divně dusí,  když podradim zpět na dva tak se auto zase malinko rozjede ale jen na volnobeh te rychlosti,  takže tak max na 25km.  Během toho mi bliká kontrolka žhaveni..  Taková ta  spirála.  Když vypnut motor a nastartuju,  jde normálně auto rozjet klidně na 1 2 3 kvalt,  klidně do 2,5k otáček.. Jenže ve chvíli kdy brzdim,  či brzdim a podradim a přidám znovu plyn,  celý proces se opakuje.  Nevíte někdo co by to mohlo být? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý večer všem,

 

prosím vás o radu v záležitosti, která mě trápí čím dál více.

 

Mam Octavii 1.9 TDI 66 kw typ AHL z roku 2003. Stává se nyní čím dál častěji, že po zahřátí motoru na provozní teplotu se z ničeho nic současně rozsvítí kontrolka poruchy motoru, ASR (trojúhelník s vykřičníkem v kruhu) a začne blikat kontrolka žhavení. když zastavím, vypnu motor a znovu nastartuji, tam kontrolka ASR zhasne, ostatní dvě zůstanou svítit. 

 

na výkon motoru to pocitově nemá žádný vliv, auto jede normálně. takto kontrolka poruchy motoru svítí a kontrolka žhavení bliká i následující den třeba 50-60km a pak to samo zhasne a pár dnů je klid. 

 

nejprve se to stávalo od podzimu do jara když klesla teplota k 10st., ale teď už se to stává i při vyšší teplotě vzduchu a roste četnost výskytu. 

 

tankuju jen kvalitní naftu - Shell V-Power/Verva. přes zimu používám aditiv VIF.

 

na diagnostice to ukázalo sporadickou chybu, překročení nějaké meze (nepamatuji si přesné znění). 

 

poradte prosim co by to mohlo být a co udělat pro odstranění této závady.

 

o auto se starám jak nejlíp umím a jsem z toho zoufalý.

 

moc děkuji za vaše rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, taky mi zacal blikat kontrolka zhaveni (1.9Tdi, 81kW, rv2000) behem jizdy. Nekdy ihned po nastartovani. Sel jsem rovnou po spinaci brzdoveho svetla a napisu sem par svych postrehu.

1. pokud pri nastartovanem mortoru odpojim spinac zacne blikat zhaveni (jen konstatuji)

2. pokud jej znovu zapojim - zhaveni blika dal (mozna po nejake dobe bilkat prestan, ale to jsem netestoval)

3. po dalsim re-startu se zapojenym spinacem neblika (pokud je spinac v poradku)

 

Ja koupil rovnou novy 4-polovy spinac u autokelly (starline - zeleny). Vim ze se da sehnat i levneji, ale nechtelo se mi ted v dobe pandemie na nic cekat. Chvili jsem se drbal s nastavenim dorazu = ovlivnuje pri jake citlivosti seslapnuti se brzdova svetla sepnou. Original 1J0 945 511A to ma reseno povysunutim pres jakoby zoubky te casti co vylejza ven vuci zakladne. Staci trochu zatlacit nebo povytahnout tu pohublivou cast - tim se nastavuje mira dorazu vuci pedalu.  Ten Starline ma na to takovy celkem sofistikovany system otaceni spinace primo na miste kam patri a v kombinaci s mirou seslapnuti pedalu se da nastavit dotazenim spinace po smeru hod. rucicek ten doraz od velice jemneho (staci tuknout na brzdovy pedal) az po - su temer nohou na zemi a teprve zacne svitit brzda.

 

Nedalo mi to a stary jsem rozebral. 4 piny jsou zapojeny takto. Pin 1a 4 je ve zkratu, kdyz spinac neni sepnuty, pin 2 a 3 je ve zkratu pri sepnuti. Tyto piny 1,4 a 2,3 se tedy navzajem (co do sepnuti) stridaji.

 

Uvnitr to vypada takto: (na prvnim obrazku jsou videt kontakty dorazu ktere jsou ve zkratu kdyz je spinac v klidu, jedna strana uz byla zcela opotrebrna).

 

Funguje to takto: brzdovy pedal tlaci v klidovem stavu na spinac = stav pinu 2 a 3 ve zkratu, po seslapnuti brzdy prestane tlacit a piny 1 a 4 jdou do zkratu.

 

Treba tyto informace budou pro nekoho uzitecne ;)

IMG_7534.JPG

IMG_7535.JPG

IMG_7537.JPG

IMG_7542.JPG

IMG_7546.JPG

IMG_7552.JPG

IMG_7554.JPG

ScreenHunter_43 Apr. 05 09.50.jpg

Editováno: , autor: jiroch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...