D.a.v.o.s Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Omlouvám se je to relátko č.109:feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Savieri Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 určitě relé 109..dnes sem ho u svýho auta s tím samým problémem přepájel a ok....kleklo mi na horách o dovolený-nepříjemný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beequeen Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Pánové máte pravdu, je to fakt relé č. 109, relé v mém případě stačilo propájet studené spoje. Bohužel jsem byl na dovolené a bez pájky, po vysouvání a zasouvání relátka jsem se z lesa, kde jsem mohl projíždějící auta počítat na prstech jedné ruky, dostal do mototechny a koupil nové za 525,-Kč (r.2009). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Fosinka Strážnický Vloženo 26. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2012 (editace) Mam takovy problém se žhavením na octavii 81kw .Funguje relé žhavení ,žhavící svíčky ,čidlo teploty,kontrolka žhavení ale stejně problikne kontrolka žhavení jen na 1 sekundu(na tu dobu sepne i rele) i po odpojeni čidla teploty je doba stejná ,když je třeba -4 celsia tak musim minimalně 3krát otočit klíčkem rychle abych to natočil .Děkuji za rady . Editováno: 26. Prosinec 2012, autor: Jan Fosinka Strážnický Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 treba kuknut rano ked je motor chladny ake su hodnoty v kanale 7!moze cidlo teploty vody ukazovat nezmysly! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kemotek Vloženo 18. Únor 2017 Sdílet Vloženo 18. Únor 2017 Zdravím, mám Octavii 1 1.9 TDI rv 2003, dnes jsem sedl do auta, že pojedu do práce, nastartuju, nechám to zahřát rozjedu se 1, 2, 3 kvalt, pribrzduju do zatáčky, podradim na 2 a když slapnu na plyn a plyn nereaguje, jede to jen na setrvačnost. Když zařídím zpátky 3 tak auto vůbec nepřidá, jen se tak divně dusí, když podradim zpět na dva tak se auto zase malinko rozjede ale jen na volnobeh te rychlosti, takže tak max na 25km. Během toho mi bliká kontrolka žhaveni.. Taková ta spirála. Když vypnut motor a nastartuju, jde normálně auto rozjet klidně na 1 2 3 kvalt, klidně do 2,5k otáček.. Jenže ve chvíli kdy brzdim, či brzdim a podradim a přidám znovu plyn, celý proces se opakuje. Nevíte někdo co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira81 Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Dobrý večer všem, prosím vás o radu v záležitosti, která mě trápí čím dál více. Mam Octavii 1.9 TDI 66 kw typ AHL z roku 2003. Stává se nyní čím dál častěji, že po zahřátí motoru na provozní teplotu se z ničeho nic současně rozsvítí kontrolka poruchy motoru, ASR (trojúhelník s vykřičníkem v kruhu) a začne blikat kontrolka žhavení. když zastavím, vypnu motor a znovu nastartuji, tam kontrolka ASR zhasne, ostatní dvě zůstanou svítit. na výkon motoru to pocitově nemá žádný vliv, auto jede normálně. takto kontrolka poruchy motoru svítí a kontrolka žhavení bliká i následující den třeba 50-60km a pak to samo zhasne a pár dnů je klid. nejprve se to stávalo od podzimu do jara když klesla teplota k 10st., ale teď už se to stává i při vyšší teplotě vzduchu a roste četnost výskytu. tankuju jen kvalitní naftu - Shell V-Power/Verva. přes zimu používám aditiv VIF. na diagnostice to ukázalo sporadickou chybu, překročení nějaké meze (nepamatuji si přesné znění). poradte prosim co by to mohlo být a co udělat pro odstranění této závady. o auto se starám jak nejlíp umím a jsem z toho zoufalý. moc děkuji za vaše rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 není motor spíš ALH? Protože potom by to vše vedlo na překročení regulační meze tlaku turba a máš zatuhlou regulaci naklápění regulace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira81 Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 ano, je to ALH. zatuhla regulace naklápění regulace? nějak tomu nerozumím. co se s tím dá dělat? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 zkusit rozhýbat, vyměnit baňku podtlaku nejhůř vyměnit turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira81 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 tak to chybové hlášení ve VAG byl kód 17969 nastavení množství (n146) regulační odchylka. věděl by prosím někdo co to může způsobovat? děkuji mnohokrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Niko16 Vloženo 2. leden 2020 Sdílet Vloženo 2. leden 2020 (editace) Pozdravujem chcem sa opýtať či sa Vám podarilo vyriešiť tento problém. Robí mi to isté. Ďakujem Editováno: 2. leden 2020, autor: Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiroch Vloženo 5. Duben 2020 Sdílet Vloženo 5. Duben 2020 (editace) Ahoj, taky mi zacal blikat kontrolka zhaveni (1.9Tdi, 81kW, rv2000) behem jizdy. Nekdy ihned po nastartovani. Sel jsem rovnou po spinaci brzdoveho svetla a napisu sem par svych postrehu. 1. pokud pri nastartovanem mortoru odpojim spinac zacne blikat zhaveni (jen konstatuji) 2. pokud jej znovu zapojim - zhaveni blika dal (mozna po nejake dobe bilkat prestan, ale to jsem netestoval) 3. po dalsim re-startu se zapojenym spinacem neblika (pokud je spinac v poradku) Ja koupil rovnou novy 4-polovy spinac u autokelly (starline - zeleny). Vim ze se da sehnat i levneji, ale nechtelo se mi ted v dobe pandemie na nic cekat. Chvili jsem se drbal s nastavenim dorazu = ovlivnuje pri jake citlivosti seslapnuti se brzdova svetla sepnou. Original 1J0 945 511A to ma reseno povysunutim pres jakoby zoubky te casti co vylejza ven vuci zakladne. Staci trochu zatlacit nebo povytahnout tu pohublivou cast - tim se nastavuje mira dorazu vuci pedalu. Ten Starline ma na to takovy celkem sofistikovany system otaceni spinace primo na miste kam patri a v kombinaci s mirou seslapnuti pedalu se da nastavit dotazenim spinace po smeru hod. rucicek ten doraz od velice jemneho (staci tuknout na brzdovy pedal) az po - su temer nohou na zemi a teprve zacne svitit brzda. Nedalo mi to a stary jsem rozebral. 4 piny jsou zapojeny takto. Pin 1a 4 je ve zkratu, kdyz spinac neni sepnuty, pin 2 a 3 je ve zkratu pri sepnuti. Tyto piny 1,4 a 2,3 se tedy navzajem (co do sepnuti) stridaji. Uvnitr to vypada takto: (na prvnim obrazku jsou videt kontakty dorazu ktere jsou ve zkratu kdyz je spinac v klidu, jedna strana uz byla zcela opotrebrna). Funguje to takto: brzdovy pedal tlaci v klidovem stavu na spinac = stav pinu 2 a 3 ve zkratu, po seslapnuti brzdy prestane tlacit a piny 1 a 4 jdou do zkratu. Treba tyto informace budou pro nekoho uzitecne Editováno: 5. Duben 2020, autor: jiroch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.