Jump to content

jiroch

Uživatel
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jiroch

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,240 profile views
  1. Ahoj, taky mi zacal blikat kontrolka zhaveni (1.9Tdi, 81kW, rv2000) behem jizdy. Nekdy ihned po nastartovani. Sel jsem rovnou po spinaci brzdoveho svetla a napisu sem par svych postrehu. 1. pokud pri nastartovanem mortoru odpojim spinac zacne blikat zhaveni (jen konstatuji) 2. pokud jej znovu zapojim - zhaveni blika dal (mozna po nejake dobe bilkat prestan, ale to jsem netestoval) 3. po dalsim re-startu se zapojenym spinacem neblika (pokud je spinac v poradku) Ja koupil rovnou novy 4-polovy spinac u autokelly (starline - zeleny). Vim ze se da sehnat i levneji, ale ne
  2. Ahoj, podelim se o sve zkusenosti s cistenim a zaslepenim EGR, ktere jsem dnes podstoupil na sve Okte I. 1.9TDi 81kW, motor AHF, rv2000-predfacelift. Kdyz jsem se snazil rozebirat poprve, zasekl jsem se na 12tkach matkach dole na trubce, ktere se mi nepodarilo povolit. Zacetl jsem se znovu do nekolika for i na dieselpoweru a rekl si, ze to nevzdam. Jel jsem si do shopu pro WDcko a 12tkovy nastrcak na 1/2 orech. Pote co se kratkou jizdou motor zahral a po nastrikani WDcka se mi podarilo velkou racnou (1/2) obe matky celkem bez problemu povolit na prvni dobrou. Vedel jsem tedy ze muz
  3. Martttin: S anglictionou se bez problemu vyporadam. Moje RJ neni nastesti na blacklistu (studoval jsem ve VISu ktere to jsou), tak ze bych mazanim chyby nemel zpusobit zadne problemy. Navic nemam ani zkrat proti kostre nebo plusu = DO NOT CLEAR THE DTC by pro me nemelo platit. Navic uz jsem jednotku za chodu asi 10x mazal. Tak ze uz by mi asi davno bouchl. Vzdy to dopadlo stejne. chvilu zhasla a po chvili opet naskocila. Diky ale moc za tvuj cas. Jinak presne tenhle odkaz uz jsem taky cetl. A na O1 sekci uz jsem se ptal, ale prispevek jsem deaktivoval, nebot zustal zcela bez povsim
  4. Zdravim, Mam O1 r.v. 2000 predfacelift. Taktez se mi rozsvitila kontrolka airbagu a zobrazila chyba 00588 32-00 Neznama chyba zpracovani. Po vymazani prestane cca na 3s svitit kontrolka, ale pak se hned zase zapne a objevi se ta sama chyba. Cim mam zacit. Tipuju konektorem pod pristrojovou deskou, nebo necim jinym ? Diky za pripadne tipy.
  5. Ano, je a bylo plne funkcni. Mikrospinace jsem menil nedavno ;-)
  6. Ahoj, mam 1.9TDi, rv 2000, predfacelift, komfortka 2,5. gen. Mel jsem taky problem s napajenim zapalovace. Fungoval opravdu na heslo - posledni dobou se stav trvale zhorsoval. Zejmena v nejblizsi minulosti (nevim jestli to mohu prisuzovat vetsim teplotnim rozdilum) mi zapalovac kolikrat naskocil az po nekolika minutach od startu. Nekdy nenaskocil vubec a nekdy zase ihned. Nekdy jsem jel delsi cestu a behem cesty se automaticky prerusilo napajeni do zapalovace a az po nejake dobe se zase automaticky obnovilo - tohle se stavalo i nekolikrat behem cesty v nerovnomernych casovych intervalech.
  7. Diky. Pajka to skvele vyresila ! a slo to dolu celkem snadno s tim, ze jsem oba ty plastove nyty plne zachoval. Bohuzel ale u me byl problem prave v teto spodni casti
  8. Ahoj, tak teorie se potvrdila. Opravil jsem mikrospinac zamku PZ dveri a uz pri zamykani houknu, bliknu a zhasina mi stropni svetlo. Jeste me ceka opravit spolujezdcovy dvere, ktere pro zmenu nevykazuji znamky otevreni, tedy ani nerozinaji stropni svetlo. Jsou ve stavu trvaleho uzavreni nezavisle na zavrenosti ci otevrenosti dveri. Davam sem pro pobaveni svou fotodokumentaci dnesni opravy zamku. Cekal jsem takhle, ze si v klidku vymenim jen horni cast a ejhle. U spodni casti originalu totalne uhnila spodni dorazova packa a ukazaly se i pomerne dost zkorodovany kontakty (spinac se pri stisk
  9. I ja prispeji svou troskou do mlyna a davam sem svou fotodokumentaci dnesni opravy zamku. Opravoval jsem mikrospinac PZD. Cekal jsem takhle, ze si v klidku vymenim jen horni cast a ejhle. U spodni casti originalu totalne uhnila spodni dorazova packa a ukazaly se i pomerne dost zkorodovany kontakty (spinac se pri stisknuti vubec nevracel), tak ze to neslo absolutne pouzit. Musel jsem zapojit fantazii, neb jsem byl vybaven pouze nahradou, viz fotky. Verim, ze se pobavite Zkousel jsem i tenke hrebiky, ale nebylo to ono... Nevim jak dlouho to bude fungovat, ale ted je to plne funkcni. Minima
  10. Terenius: Diky za odpoved, to pochopitelne vim, ale kdyz jsem vytahoval ridicuv zamek, tak se mi tam zdal ten mikrospinac nejaky "nanytovany" a nesel mi skrze ty dve plastove nozicky vubec jednoduse sundat. Vypadalo to jako by byly rozklepane. Ale kdyz rikas ze to jde, tak je to fajn. Diky
  11. Mel bych jeste jeden dotazek. Da se vymenit ta horni cast mikrospinace (toho venkovniho na dvojlince) aniz bych rozsrouboval vnitrnosti zamku ? Proste jen vysunutim te pulene casti a nasunutim te horni casti z toho noveho ? nebo musim rozpulit i zamek ? Diky predem za odpoved.
  12. Zjistil jsem nasledujici: Mam vadne 2 mikrospinac signalizujici zavrene/otevrene dvere. LZ dvere siganlizuji trvale otevreni (i kdyz jsou zavrene) Dvere spolujezdce signalizuji trvale uzavreni (i kdyz jsou otevrene) Prisel jsem na to takto: ve sloupecku latch/protect znaci prvni cislo: 0-zavrene dvere, 1-otevrene dvere. V tento moment jsou vsechny dvere fyzicky zavrene a Prave Zadni hlasi ze jsou otevrene – tudiz mikrospinac je zamacknuty – nejspise zatuhly (zatim jen teorie, zamek jsem jeste nevidel) -tohle urcite zpusobuje jednak stale sviceni interieroveho svetla v rezimu dve
  13. Dekuji, odkazy jsou stejne, o to je to jednodussi precist , ac toho je hodne. Pokusim se dle navodu ocekovat kazdy spinac VAGem zvlast. Ale vzhledem k tomu ze nemam garaz, tak si pockam az na pekne a teple pocasi. Diky za odkazy a radu. Asi mi stejne nakonec nezbyde nic jineho nez propajet ten hlavni ridicuv zamek - potencialni studenaky. Jeden z tech dvou vnitrnich asi bude mit vliv i na signalizaci uzamceni, ale se samostatnym osvetlenim kabiny by nic spolecneho mit nemel, dle vsech poznatku, ktere jsem tu vycetl s tim ma spolecneho jen ten venkovni na dvojlince - kde muze byt prechodak i k
  14. Panove diky moc za Vase nazory. Opravdu si jich moc cenim. Ted jeste k memu problemu. Ridicuv mikrospinac bych neresil (myslim ze je OK). Dokazuje to stav pri zapnutych potkavackach, nenastartovanem motoru a otevrenych dveri (zkousel jsem i drzet kliku zevnitr abych opravdu ukazal jen na ten jeden vnejsi mikrospinac na dvojlince) a je to tak jak ma - otevru dvere -> pipa signalizace otevrenych dveri (ktera je jen u ridice) - zavru dvere -> prestane pipat. To dle meho nazoru ukazuje na ten mikrospinac, ze je v poradku. (cose tyka studenaku v tistaku, to nevim jak zjistit, aniz bych jej ro
×
×
  • Create New...