Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jak poškozování lopatek turbodmychadla předejít?

Novou vložku filtru pečlivě uložte do spodní části tělesa filtru. Do fazety horní části tělesa filtru, která dosedá na lem vložky filtru, doporučujeme nalepit oboustrannou pásku (v prodejně pro kutily jsme koupili přesně šíři, jako je fazeta), a po nalepení pásky odstraňte krycí fólii i z druhé strany pásky.

Tloušťka pásky vlastně zvyšuje výšku těsnění vložky filtru, který je potom do tělesa přitlačován větší silou a lep oboustranné pásky dále zvýší pravděpodobnost, že nežádoucí drobné částečky písku nad filtr neprojdou.

skusali ste to uz niekto takto spravit?

Tohle jsem doma zkoušel,ale tak nějak,přes veškerou trpělivost jsem nebyl spokojen s výsledkem.Jednak byl docela problém sehnat požadovaný rozměr lepící pásky,které se pak na filtru moc nechtělo držet atd.Připadlo mi,že pokud to nebude 100% vznikne někde daleko větší netěsnost než normálně a můžu tím nadělat víc škody než užitku.Jinak když jsem vytáhl vzduch. filtr skoro jsem se zděsil.Bylo krásně vidět jak jsou stěny horní části filtru černé,jak se kolem nich dostává bordel do sání (škoda že sem to nevyfotil)

Spíš jsem si říkal jestli by nešel použí nějaký těsnící tmel nebo silikon..nemá s tímhle někdo zkušenosti??

takze je dost mozne ze to co huka ked stojim s nastartovanym motorom je turbo? ale preco raz huka a raz nie? on si sam zvysuje otacky? a vsimol som si ze vo vyssich otackach mi turbo nehuka ale pekne iba tak syci ako ma...tak som z toho jelen...ci to je turbo alebo nie...

Včera jsem jel asi 100km a když jsem přijel a šel otevřít garáž, tak mi taky turbo houklo (v nízkých otáčkách).

Jde o to že se to i různě dochlazuje a má hromady režimů.

pajko popravdě to mc neřeš a jezdi. Houkáme všichni :punk:

no ved zatial jazdim jazdim...ale ked bude trosku penazi zavyse tak bud repas alebo nove...

  • 10 měsíců později...

By mě zajímal názor na mé pískání turba.

Všechno je ok, jen při cca 3000 a prudkém přidání plynu je turbo slyšet až v kabině. Není to jako sanitka, je to monotónní hvízdavý tón. Je to ok? Najeto 120 tisíc km..

  • 1 měsíc později...

to marthass:

Zdravím, taky se mi nedávno začalo ozývat hvízdání turba. že turbo houká jako sanytka, na to jsem si zvykl, ale teď když mi začíná turbo zabírat (nad 2000 ot.), tak slyším postupně se zvyšující tón, hvízdání. Dokonce jsem zjistil, že jakmile to vytočím nad 3000 ot., tak se mi turbo vypne, přestane táhnout. Musím vypnout zapnout zapalování. V podstatě musím restartovat jednotky. Ještě jsem nebyl na diagnostice, ale myslím že jednotka turba, která hlídá tlaky v turbu, zaznamená něco mimo meze a uvolní odtokový ventil výfukových plynů do turba a turbo přestane tedy táhnout. To vypínání turba se mi už párkrát stalo, ale bylo to hlavně, pokud jsem dlouho jezdil klidněji a motor jsem moc nevytáčel. Mechanik mi potom řekl, že to prostě občas musím pořádně protočit a to turbo protáhnout, kvůli prachu atd. Ale ten problém s hvízdáním se objevil teprve teď a kvůli tomu že to vypíná při vyšších otáčkách a tedy i při větším tlaku, tak bych to typoval na prasklou hadicku nebo tak. Ještě jsem to nekontroloval. Dokázal by mi to tady někdo potvrdit? Nebo si mám šetřit raději na nové turbo :-( Mám OII r.v. 2005, 2.0 TDI PD 103kW, motor BKD a najeto 212 tis. Takže motor má už hodně za sebou, ale byl vždy řádně servisován.

  • 2 měsíce později...

no mně taky turbo houkalo a dneska dohoukalo... při ostřejším rozjezdu se ozvala rána a pak už jsem jen viděl hustý dým za autem. Pak nouzový režim, po pár stech metrech zadřený motor, nešel ani nastartovat. Odtah do servisu - a předpokládaná cena opravy přes 20 tisíc. Ale jedna věc to zachráňuje - je to služební vůz :)

Co to je za motor, ten co máš v podpisu 1.2 TSI 63 kW ? A kolik měl najeto ?

Co to je za motor, ten co máš v podpisu 1.2 TSI 63 kW ? A kolik měl najeto ?

omlouvám se, zapoměl jsem dodat, že se jedná o 2.0 TDi, 103kW, 90 tisíc km

Tak motor opravený. I když není už auto v záruce, tak turbo dala škoda-auto zdarma. Platba jen za práci a nový olej. 8000 Kč

  • 1 měsíc později...

Ujeto cca 500 km a turbo zase začalo houkat jak sanitka.. čekám, kdy se zase odporoučí. Asi je problém někde jinde, než v turbu, ale třeba v mazání turba...

Upraveno od froggy

  • 2 měsíce později...

Po 5000 km turbo stálé píská, ale funguje :kol-34:

  • 3 měsíce později...

tak ma napadlo, mozno je to blbost...ale neriesil by problem so zlym filterboxom (a prenikanim malinkych ciastociek do turba) nejaky open filter (hruska)?

  • 3 týdny později...

nikto nic? :(

pokud vím, tak otevřenej filtr filtruje hůř jak klasickej box

aspon to je můj názor

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.