Jir-ka Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Záruka mobility,pokud budeš mít už dost najeto ti bude k ničemu.Maximálně ti škodovka dá nějakou malou slevičku.Ale nezapomeň,že záruka mobility znamená jezdit pravidelně na všechny servisy jak máš,což se dost prodražuje.Půjdeš li na servis a doneseš si vlastní olej a posléze budeš mít problém s mazáním,neboj se,že to škodovka nepoužije proti tobě Na prohlídky jezdím, i na výměnu oleje a vždy mám vlastní olej i filtr. Nikdy proti tomu nikdo nic nenamítal, pouze se přejímací technik podíval jestli splňuje normu, protože některé oleje ani neznal. A taky se to nikde neuvádělo, že jsem měl vlastní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch koukni na toto http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 jak už jsem tu několikrát psal, mě začalo turbo řvát výrazně asi v 70 t. a na záruku mi ho vyměnili. To druhý bylo zticha pár set kilometrů a pak začalo kvílet taky (mnohem méně) a v nezměněný podobě je to tak dodnes (dnes cca 140 t.). Vysvětlení p. Jandy na jeho webu zní sice velmi logicky, ale nějak mi to nezapadá do mých vlastních zkušeností. Myslím, že větší díl pravdu se ukrývá někde na výrobní lince. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tady uz dopiskalo ale Chiptuning Ostrava.... http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=975275 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 jak už jsem tu několikrát psal, mě začalo turbo řvát výrazně asi v 70 t. a na záruku mi ho vyměnili. To druhý bylo zticha pár set kilometrů a pak začalo kvílet taky (mnohem méně) a v nezměněný podobě je to tak dodnes (dnes cca 140 t.). Vysvětlení p. Jandy na jeho webu zní sice velmi logicky, ale nějak mi to nezapadá do mých vlastních zkušeností. Myslím, že větší díl pravdu se ukrývá někde na výrobní lince. Ano, vyroba Hungary..Pokud nasaju velky bordel a omlati se rotor OK ale to co popisuje Janda no mam svuj nazor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Jak jsem uvedl výše, mám tenhle zvuk taky. Ale jenom pár desítek metrů po rozjezdu. A to ještě, když je nad nulou. Teď v těchto mrazech to neslyším. Pokud by to mělo být od těch načatých lopatek, tak proč se to neozývá stále? Vždyť se na nich zahřátím nic nemění. Teď jsem se na to ptal v servise při výměně oleje a bylo mi řečeno, že při tomto projevu se o nic vážného nejedná. Tak to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tak výraznou změnou teplot samozřejmě dochází k roztažnosti nebo smršťování materiálu, takže souvislost by tam teoreticky být mohla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 No to sice dochází, ale ten zvuk by podle mne mohly způsobovat pouze ty poškozené náběhy lopatek a ty se v tomto případě nemění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Taky mam meneny turbo asi v 45tis km bylo to jako kdyz za mnou jede celej sbor HASICU, Policie atd. Ted po vymene uz to neni tak slyset, ale porad dost....Napr. v Golfu V 2.0 TDI neni slyset turbo vubec. A celkove je hlucnost motoru v interieru uplne na jine urovni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 25. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2009 cimbu to popsal docela pěkně.Co se týče olejů tak s tím bych tak nesouhlasil.Je falt,že ty Long Life jsou nanic,to říká hodně lidí,ale s tím,že by oleje strácely svole schopnosti po 15.000 nesouhlasím.Dělal jsem na vývoji nafťáku v Tatře,kde se dělaly dlouhodobé zkoušky jak motorů tak i olejů.Byl jsem tam,kdy byly na trhu tehdy naše oleje M7 ADS III,ADS IV.Dělaly se jejich dlouhodobé testy na brzdě kdy podle motohodin měl motor najeto cca 20.000km.Poté šel olej do laboratoře vy výsledky nebyly špatné.Aditiva i mazací schopnosti byly dobré.Musím říct,že tehdy naše oleje M7 ADS III a IV předčily tehdy dost vychvalovaný Castrol.Slyšel jsem,že češi oproti cizincům moc na aditivech nešetřili.Osobně si myslím-ale je to jen můj názor,že dnes dávají ty aditiva tak těsně na hraně,aby to splňovalo normy. delal jsi v tatre???odkud jsi??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 25. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte moc neporadim ale popisu ti muj pripad..hned po koupi ,,ojete,,octavky mi zacalo v palubovce dost hlasite voukat..byla to prorazena hadice vytlaku turba...po vymene v servise ktery spadal pod bazar ve kterem jsem to koupil,jsem tu hadici vzal domu a asi po tydnu co tam tak lezela jsem ji vzal a koukl se do vnitr..bylo v ni videt kousek kovu,ktery ji prorazil..ten co to zpusobil asi vyletel ven ale zustal tam jeste jeden a ten jsem vytahl...netrvalo dlouho a zaclo turbo rvat jak krava..byl to sileny kovovy zvuk.bylo zrejme ze uz jde kov na kov...padil jsem zase do servisu a rekl to majiteli..ten rikal kur....va,budu ti muset sehnat nove turbo....i kdyz to trvalo asi tyden ,sehnal ho a po demontovani byla praskla vrtulka vytlaku....cela hridel se posunula smerem k te hadici (smešr od vyfuku) a brousila vrtuli klec turba...samotna hadice kdyz je praskla tak nejak zvlast nebezpecna neni a da se na to dojet(pochopitelne bez vykonu) ale ta posunuta hridel je pruser.ulomky muzou vleted do intercoleru a do motoru........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juryn1 Vloženo 26. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2009 tak výraznou změnou teplot samozřejmě dochází k roztažnosti nebo smršťování materiálu, takže souvislost by tam teoreticky být mohla no myslim ze se sice teplotou roztaznost materialu meni ale teplota se zveda u vsech komponentu.takze by se nemelo nic menit...maximalne je v zime tuhsi olej takze nez se dostane do kluznych lozisek chvili to trva...ale kdyz se necha motor chvili jen brblat a turbo je v klidu,olej tam dojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 (editace) chlapci a co ked to hukanie zacne pri 1200 otackach a potom pri vyssich uz prestava? zacne hukanie potom zahvizda turbo a hukanie prestane....co to je? ako to moze byt turbo ked to sa zapina az pri vyssich otackach ako je 1200? Editováno: 2. Srpen 2009, autor: pajko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 rozmyslam ze kupim nove turbo. viete mi niekto povedat aky presny typ je na octavia II 2,0 tdi 103kw pdi, r.v. 05? diky je to niektore z tychto? http://www.autovega.sk/ine/turba.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Napiš kod motoru a já ty pošlu přesný kod turba. Na těch obrázcích to neni ani scela určitě ani jedno....na OII vypadá turbo viz.obrázek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 cislo motora je Vin? alebo daco ine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 kód motoru je ve velkém TP, např. BKD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Ne ne, myslim kód motoru..ten je např. BJB, BXE, BMM apod. formát..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Nebo je taky v servisce a nebo v kufru pod kobercem na nálepce která je nalepena vedle rezervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 Aky mate nazor na repasovane turba? oplati sa? ako sa robi take repasovanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Jak poškozování lopatek turbodmychadla předejít? Novou vložku filtru pečlivě uložte do spodní části tělesa filtru. Do fazety horní části tělesa filtru, která dosedá na lem vložky filtru, doporučujeme nalepit oboustrannou pásku (v prodejně pro kutily jsme koupili přesně šíři, jako je fazeta), a po nalepení pásky odstraňte krycí fólii i z druhé strany pásky. Tloušťka pásky vlastně zvyšuje výšku těsnění vložky filtru, který je potom do tělesa přitlačován větší silou a lep oboustranné pásky dále zvýší pravděpodobnost, že nežádoucí drobné částečky písku nad filtr neprojdou. skusali ste to uz niekto takto spravit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 chcem sa este sptyta ci sa turbo roztoci aj ked stojite dlhsie a mate nastartovane? pretoze mne sem tam ked dlhsie stojim zacne auto hukat, ked zvysim na sekundu otacky tak mi to hukanie postupne prestane. je to podla vas normalne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 to pajko: Turbo se točí stále (s nastartovaným motorem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 takze je dost mozne ze to co huka ked stojim s nastartovanym motorom je turbo? ale preco raz huka a raz nie? on si sam zvysuje otacky? a vsimol som si ze vo vyssich otackach mi turbo nehuka ale pekne iba tak syci ako ma...tak som z toho jelen...ci to je turbo alebo nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.