Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

čím dál častěji se stává, že auto jde nastartovat až na několikátý pokus. Lépe řečeno motor chytne a hned chcípne. Svítí při tom kontrolka imobilizéru (autíčko s klíčkem).

Je to MR2000 přeface, nevíte někdo, čím by to mohlo být? Také nejde zprovoznit dálka k centrálu. Myslítě že to nějak souvisí s tímto problémem?

Někde jsem ti četl, že stačí vyměnit nějaké propojení mezi spínačkou a budíky - je to opravdu tak? Už jste se s tím někdo stkal a vyřešil problém?

Díky za jakoukoliv užitečnou radu

Ještě jeden dotaz - pokud chci použít jako nové klíče vystřelováky s 3g do tohoto modelu, bude ke zprovoznění auta stačit výměna budíků a klíčů, nebo se to musí předělat komplet?

  • Autor

to poravdu nikdo nevíte? :help:

Ještě jeden dotaz - co zobrazuje uložená hotnota na výpusu řídící jednotky motoru?

post-2192-1214936932_thumb.jpg

A co nevis. blbne ti proste ve spinacce civka imma,myslim ze to jde opravit proletovanim, nebo vymenou. Pokud menis na 3G imma tak budiky a klice s prazdnymi chipy. To dole je nastaveni zakladnich funkci davka,otacky, EGR atd.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

  • Autor

ok, díky a je možná výměna spínačky za tu z Fábie? Jaký je va Fabii immo? (zbyla mi doma totiž sada zámků s klíčema). Ta cívka je součástí spínačky jenom té části co se mění se zámkama nebo v tom zbytku kam jsou přivedený kabely?

Octavie je rok99 MR2000, dálkové ovládání v nesklopném klíčku

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

Ja jsem ted do sve okty taky daval z fabky tritlacitkove. Spinacka je takovy komplet a jdou k ni dva draty na immo. Nerozebiral jsme to jeste.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

  • Autor

dnes jsem koupil propojovací kabel mezi budíky a spínačkou, tak to zkusím vyměnit a uvidím jestli to bude dělat pořád. Spínačka se musí vyměnit to okolo takže výměna zámku nepomůže. Cenu jsem ještě nezjišťoval, zkusím jestli to bude jen tím drátem. Dělá to jen když je auto rozpálené na sluníčku :(

  • Autor

kabel vyměněn, tak uvidím jestli to bylo jenom tím ;)

  • Autor

tak zatím auto šlape jako hodinky (ťuk ťuk) :)

  • Autor

Pro toho, kdo měl stějný problém jako já

...konkrétně se jedanlo o výměnu tohoto drátku. Cena za díl v orig. sevisu 156,-

Byl i skladem, výměna proběhla doma na dvoře. Zabralo mi to zhruba hodinku času (nejdýl trvalo vydloubnutí pinů z konektrou a najití vhodného šroubováku k sundání krytu sloupku volantu bez demontáže volantu) ;)

post-2192-1215178106_thumb.jpg

tak zatím auto šlape jako hodinky (ťuk ťuk) :)

ahoj,mam stejny problem a dela mi to tak 3x denne,docela mi to stve.zkusil jsem se ptat po tom dratu ale bez uspechu ,nemam radsi nechat vymenit celou spinacku?

No nechci vám do té výměny kecat, ale asi bych nejdřív zkusil proletovat piny, drát sám o sobě odejde málokdy, zvlášť pokud není extra namáhán na ohyb (volant asi nenastavujete tak často).

  • 3 týdny později...
  • Autor
ahoj,mam stejny problem a dela mi to tak 3x denne,docela mi to stve.zkusil jsem se ptat po tom dratu ale bez uspechu ,nemam radsi nechat vymenit celou spinacku?

drát se k dostání všude ve Škoda servisu. U Auto Kápl, Malé Nepodřice Písek ho mají skladem. Dokonce mi potvrdil že běžně odchází.

Celou spínačku bych měnil až pak co s drátem neuspěješ

  • Autor
No nechci vám do té výměny kecat, ale asi bych nejdřív zkusil proletovat piny, drát sám o sobě odejde málokdy, zvlášť pokud není extra namáhán na ohyb (volant asi nenastavujete tak často).

zkoumal jsem starý drát a piny byly v naprostém pořádku, takže závada asi byla v nějakém mechanickém ohybu. Ty drátky jsou hodně slabý a vedou okolo ostrých lomů, takže se myslim že při normálním pohybu dílů při provozu auta se může drátek přelámat. Konkrétně mě to nebralo immo jen když byla teplota v autě před cca 40°C. Ve stínu chytala normálně.

Přeměřit odpor drátu jsem nezkoušel a asi ani nebudu. Nechtělo se mi rozmotávat svazek, tak jsem ho tam nechal lol

  • Autor

...jinak pytlík s číslem dílu jsem již vyhodil, ale všiml jsem si, že tam bylo napsáno immo Fab.

tak z toho usuzuju že je tento díl schodný s ostatníma koncernama, takže by ho mohli mít ve více servisech (Seat, VW...)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.