Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim,manzelka ma feliciu r.v97 1.3MPi 50Kw a chcem sa spytat ci sa niekto uz stretol s podobnym problemom...

auto taha tak ako ma bez problemov akceleruje,no po ubrati plynu pri zaradenom rychl.st. zacne necakane sklbat a vobec nejde hladko.

Sviecky su menene aj palivovy filter,jedine co ma napada su rozvody....

Upraveno od Rauch

Buď máte už velkou vůli v převodovce nebo zkus zkontrolovat jestli nezadrhává plynové lanko. Když na něm nestojíš, mělo by mít malou vůli.

  • Autor

ok,ako sa to da najlacnejsie odstranit...?lanko nezadrha....a tie rozvody to nemozu byt??

  • 3 měsíce později...

Čaute,nemôže to robiť škrtiaca klapka?Pravdepodobne nevie regulovať otáčky smerom k voľnobehu,a drží ich dlhšie vyššie....Aspoň mne to niečo podobné robilo.Alebo snímač otáčok?

  • 2 měsíce později...

Mě moje 1.6, 1996, 190k km po úplném sundání nohy z plynu jedenkrát cukne, jakoby opravdu někde byla velká vůle. Ať pouštím pomalu nebo rychle, vždy cukne.

  • 2 týdny později...

Tenhle motor je dost citlivý na kvalitní zapalování. Takže kabely, víčko a palec.

  • 2 týdny později...

Taky se mi tohle děje, pomohl trochu kvalitní benzín, ale pořád to cuká...

ok,ako sa to da najlacnejsie odstranit...?lanko nezadrha....a tie rozvody to nemozu byt??

Felda 1.3 ma rozvodovu retaz a myslim, ze ta nema vplyv na trhanie auta po ubrati plynu. To ,ze retaz je uz vytahana ohlasuje nechutny sramot na volnobeh a nekultivovanost volnobeznych otacok.Vydel by som to na tu skrtiacu klapku- vycistit, nastavit. Podla tvojho popisu zavady ti to jednoducho spaluje stavu, ktora tam po ubrati plynu nema co robit.

  • 3 měsíce později...

Ahoj,

objevil se mi stejný problém, stejnej motor stejnej ročník. Při ubrání plynu cukne. Ať ubírám sebepomalejc. Škrtící klapku jsem nechal vyčistit asi před 6 měsícema a to cukání se objevilo asi 3 měsíce zpátky. Řeším to přez spojku ale stejně vypadám, jako kdybych neuměl vůbec řídit :D cuká a cuká a cuká....

Ty máš ještě kabeli ke svíčkám nebo lištu.

  • 4 týdny později...

Taky mám tento problém. Servisman mi říkal že mám opotřebený (vydřený) snímač polohy klapky. Proto pomalu klasají otáčky. A Kolem 2300 otáček bez zatížení to cuká. A taky po ubrání plynu. Prý se to dá řešit koupí nové klapky. Myslím že tím ten motor docela trpí a většina lidí se na to vy... Není tu nějaký machr, který na to má nějakou fintu? Přestane to cukat až koupím novou klapku? Nebo to mám svěřit slavnému servizu ŠKODA... :help:

Taky mám tento problém. Servisman mi říkal že mám opotřebený (vydřený) snímač polohy klapky. Proto pomalu klasají otáčky. A Kolem 2300 otáček bez zatížení to cuká. A taky po ubrání plynu. Prý se to dá řešit koupí nové klapky. Myslím že tím ten motor docela trpí a většina lidí se na to vy... Není tu nějaký machr, který na to má nějakou fintu? Přestane to cukat až koupím novou klapku? Nebo to mám svěřit slavnému servizu ŠKODA... :help:

Máš motor MPI(lišta na svíčkách) nebo Monomotronik(kabely ke svíčkám).Kdyby to bylo sním.polohy klapky tak by to bylo v diag.závadách.

  • 4 týdny později...

mam feliciu r.v97 1.3MPi 40Kw a to cukání mi začlo dělat po seřízení motoru (prý jsem měl vůli na ventilech jak prase... - ale to s tím určitě nesouvisí). Kolega říkal, že mu to po seřízení taky dělalo, ale časem se to prý zpravilo samo. Otáčky na volnoběh jsou pravidelné a nízké (nevím kolik, ale oproti předchozímu stavu - paráda), po půlroce cukání se to opravdu zlepšilo, ale místo cuknutí se objevilo "hvízdnutí". Mám strach, že začíná prokluzovat spojka. Ten chlapík u kterého jsem to měl na seřízení říkal,že na tom nic nevidí a že to budem řešit, až to bude něco vážnějšího. Myslím, že změním servismana.

Hvízdat při přidání může řemen.U MPI hvízdal motor taky často při netěsném sacím potrubí k hlavě mot..Spojka může pískat při pouštění do záběru.Zkus se podívat na ten řemen.Když to tím nebude tak vymáčkni spojku(aby jsi ji vynechal) a zkus párkrát přidat jestli to ještě píská.

Hvízdat při přidání může řemen.U MPI hvízdal motor taky často při netěsném sacím potrubí k hlavě mot..Spojka může pískat při pouštění do záběru.Zkus se podívat na ten řemen.Když to tím nebude tak vymáčkni spojku(aby jsi ji vynechal) a zkus párkrát přidat jestli to ještě píská.

Tak při sešlápnuté spojce a přidání a ubrání plynu žádné hvízdnutí není slyšet. Řemen je taky v pořádku. Cukne mi to jenom za jízdy při úplném povolení plynu. Když pedál povolím jenom mírně, tak se nic neděje a motor přibržďuje. Když ho ale povolím úplně, tak to vždycky jednou cuklo a pak to brzdilo taky bez problémů a bez dalších zvuků. Poslední měsíc to sice cukne menší intenzitou, ale přitom něco hvízdne. Když jedu na dvojku, tak to cuknutí jde cítit víc, ale mírně to cukne a hvízdne i při pětce. Když mám otevřené okýnko, tak to jde slyšet víc.

Upraveno od Torontik

  • 1 měsíc později...

Zdravím Vás.

Mám Felinu 1.3 MPI 50kW a stejný problém s tím cukáním, ale ještě se mi k tomu přidalo nepatrné problikávání osvětlení (vnější i vnitřní)

Jakmile auto běží na volnoběh blikání se neprojevuje, ale při zvyšování otáček se zvyšuje i rychlost problikávání.

Měřil jsem alternátor a dává 14,4V netuším, zda je to v pořádku. Napadlo mě, že je to někde špatně ukostřené, ale nic jsem nenašel.

Zdravím Vás.

Mám Felinu 1.3 MPI 50kW a stejný problém s tím cukáním, ale ještě se mi k tomu přidalo nepatrné problikávání osvětlení (vnější i vnitřní)

Jakmile auto běží na volnoběh blikání se neprojevuje, ale při zvyšování otáček se zvyšuje i rychlost problikávání.

Měřil jsem alternátor a dává 14,4V netuším, zda je to v pořádku. Napadlo mě, že je to někde špatně ukostřené, ale nic jsem nenašel.

Tak už jsem závadu odstranil. bylo vadné relátko na alternátoru. :palec2:

  • 2 týdny později...
Ty máš ještě kabeli ke svíčkám nebo lištu.

Myslím, že lištu....? Zepředu pod motorem je taková záležitost na 2 imbusy, která když se odmontuje, tak pod tím koukaj obnažený svíčky..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.