lukasmach Vloženo 4. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Dík. Kéž by něco takového vyšlo, každá ušetřená koruna dobrá .... Kdyby někdo s tím měl zkušenosti, tak prosím napište. Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 teoreticky by ti to měli uznat páč to vědí že tenkrát udělali chybu.....do roku 2004 tuším byli krátký vodící lišty...když se ti to stalo a měls záruku tak ti to udělali na záruku....jinak jak píšou kluci zapalovací modul by to mohl být taky....mě blbnul taky a dělalo mě to podobný brikule s motorem jak tobě...nech si to napíchnout na vag...nebo od někoho půjč dobrý modul a odskoušej...a pak jedině ten řetěz.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasmach Vloženo 4. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Já to dneska měl na diagnostickým nástroji,co přines místní technik - taková krabička 30x10 cm - nejdřív to našlo snad 4 závady - 1. a 3. válec - rozpoznán výpadek spalování, vynechává zapalování. Pak to našlo jen 1 válec, pak žádnou závadu a tak dále ... Jak rozeznám zapalovací modul a řetěz? Problém je v tom, že to asi budu muset nechat odtáhnout do servisu 25 km .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 (editace) su to rozvody na 100 percent. po záruke to menili este na pocet km ale tusim do 60 000. aj ked urobili chybu, nemopzu za nu zodpovedat ked autop preslo uz 130tis km.... mne to preskocilo na obidvoch ale mal som ich v zaruke a vymene v skodovke zdarma. ale hned jak sa to stalo som uz nestartoval, tak neviem. Editováno: 7. Červenec 2008, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fhs Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 (editace) Zle technicky vyriešené lišty - výsledok preskočenie rozvodovej reťaze- vinník ŠKODA Editováno: 7. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra-bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 su to rozvody na 100 percent. po záruke to menili este na pocet km ale tusim do 60 000. aj ked urobili chybu, nemopzu za nu zodpovedat ked autop preslo uz 130tis km.... mne to preskocilo na obidvoch ale mal som ich v zaruke a vymene v skodovke zdarma. ale hned jak sa to stalo som uz nestartoval, tak neviem. zase na druhou stranu, nikde není stanoven interval výměny řetězu či ližin, takže nějakých 130t km by pro mě nebyl argument Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 to auto je plynove ? na lpg ? tak ti striela plyn do sania a potom kontaktuj clena karel.lpg ten ti poradi alebo pozri v sekcii lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 taky bych rekl na stoprocent že jsou to rozvody, když to přeskočí jedna vačka je kousek poutočená,většinou se to stane při krátkým popojetí jako si měl ty a navíc když máš špatnej modul, \udělá to nepravidelný chod motoru, a to je šance k přeskočení. jinak výměna tě výjde asi na 4000 Kč záleží ale na serčvisu, pokud bys měl řádně vyplnšnou servisku, tak platíš jen polovinu, teď si nejsem jist, ale myslím že materiál neplatíš, nebo práci. a ty rány z výfuku ti může dělat špatně spálenej benzín, potkat by se tam nic nemělo. ale startování ti nedoporučuji.zíra v práci se ti podívám jestli je vidět přeskočenej rozvod jen když sundáš plast na motoru.myslím že jo,ale nejsem si jist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 prosím tě jakej plast ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Kdyby ti to jenom chcípalo a nevycházeli rány z motoru. Typoval bych to na přívod paliva. Buď podávací čerpadlo v nádrži nebo pumpa na motoru. Nevím přesně jak je to u HTP dělaný. Já se vyznám v FSi. Jestli máš diagnostiku zkus kouknout do bloku na tlak paliva. V případě ztráty tlaku ti mohou nastat ty výpadky v zapalování. Další příčína jsou ty zapalovací moduly. Některý starší provedení byly málo těsněný a vlhkost je dokázala zničit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 no myslím, že když sundá plast.kryt, tak uvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 prosím tě jakej plast ???? plastovej kryt co máš na motoru a máš v něm vzduchovej filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 a podle něj poznáš že je přeskočený řetěz??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 to by mě taky zajímalo, ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 z pravé strany na Hlavě motoru jsou vidět vačky, když sundáš ten kryt, a pokud jsou vodorovný tak je to v pohodě, když jsou pootočený tak je to v háji. musím se ti ale na to v práci podívat, jestli to uvidíš když sundáš ten plast. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 u HTP? no nevím, udělej foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 JO UDELAM ALE AZ ZITRA V PRACI ja nemam HTP, ale jak budu delat zitra něco na autě tak ti to tam vyfotim a pak ti pošlu ty fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 dej to pak sem, rád se taky poučím, abych nehomřel blbé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdasR32 Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 na prave strane hlavy jsou krytky do nichz se po demontazi nasunou pripravky na postaveni vacek.pod nimy jsou videt drazky.kdyz se nechaji postavit do roviny OK.pokud ne preskoceno.a preskakuje vyfukova vacka o jeden zub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 na prave strane hlavy jsou krytky do nichz se po demontazi nasunou pripravky na postaveni vacek.pod nimy jsou videt drazky.kdyz se nechaji postavit do roviny OK.pokud ne preskoceno.a preskakuje vyfukova vacka o jeden zub. super, dik za doplnšní, nebyl jsem si tím úplně jist. ale je to tak ja říkáš, zítra to rpo názornost práci nafotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 dá se to nějak podobně/jednoduše zjistit u 1,4 55kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 no nic chlapi, smekám , zas je čék o něco chytřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 TO NEVÍM JESTLI SE TO DÁT TAK poznat u 1,4 MPi, ale tam jsem nikdy přeskočenej rozvod ještě neviděl. máš podezdření na přeskočenej motor.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.andrys Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 přikládám slíbené fotky, pohled od převodovky, šipky ukazují na šroubky, ty se demontují a vevnitř je hřídel s zářezem na fotce není moc vidět, a na poslední fotce je vidět přípravek který se nasadí na obě hřídeledotáhne a tím drží aretovaný vačky a zároveň sou seřízený, jinak když oděláš obě dvě zátky a podíváš se tam tak to uvíš jestli jsou vodorovný- to je dobře a nebo jedna z nich je pootočená, a to značí přeskočený rozvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.