Červenec 4, 200817 r Autor Dík. Kéž by něco takového vyšlo, každá ušetřená koruna dobrá .... Kdyby někdo s tím měl zkušenosti, tak prosím napište. Moc díky
Červenec 4, 200817 r teoreticky by ti to měli uznat páč to vědí že tenkrát udělali chybu.....do roku 2004 tuším byli krátký vodící lišty...když se ti to stalo a měls záruku tak ti to udělali na záruku....jinak jak píšou kluci zapalovací modul by to mohl být taky....mě blbnul taky a dělalo mě to podobný brikule s motorem jak tobě...nech si to napíchnout na vag...nebo od někoho půjč dobrý modul a odskoušej...a pak jedině ten řetěz....
Červenec 4, 200817 r Autor Já to dneska měl na diagnostickým nástroji,co přines místní technik - taková krabička 30x10 cm - nejdřív to našlo snad 4 závady - 1. a 3. válec - rozpoznán výpadek spalování, vynechává zapalování. Pak to našlo jen 1 válec, pak žádnou závadu a tak dále ... Jak rozeznám zapalovací modul a řetěz? Problém je v tom, že to asi budu muset nechat odtáhnout do servisu 25 km ....
Červenec 7, 200817 r su to rozvody na 100 percent. po záruke to menili este na pocet km ale tusim do 60 000. aj ked urobili chybu, nemopzu za nu zodpovedat ked autop preslo uz 130tis km.... mne to preskocilo na obidvoch ale mal som ich v zaruke a vymene v skodovke zdarma. ale hned jak sa to stalo som uz nestartoval, tak neviem. Upraveno Červenec 7, 200817 r od cartmanko
Červenec 7, 200817 r Zle technicky vyriešené lišty - výsledok preskočenie rozvodovej reťaze- vinník ŠKODA Upraveno Červenec 7, 200817 r od Standis Pravidla fóra-bod č.4
Červenec 7, 200817 r su to rozvody na 100 percent. po záruke to menili este na pocet km ale tusim do 60 000. aj ked urobili chybu, nemopzu za nu zodpovedat ked autop preslo uz 130tis km.... mne to preskocilo na obidvoch ale mal som ich v zaruke a vymene v skodovke zdarma. ale hned jak sa to stalo som uz nestartoval, tak neviem. zase na druhou stranu, nikde není stanoven interval výměny řetězu či ližin, takže nějakých 130t km by pro mě nebyl argument
Červenec 7, 200817 r to auto je plynove ? na lpg ? tak ti striela plyn do sania a potom kontaktuj clena karel.lpg ten ti poradi alebo pozri v sekcii lpg
Červenec 7, 200817 r taky bych rekl na stoprocent že jsou to rozvody, když to přeskočí jedna vačka je kousek poutočená,většinou se to stane při krátkým popojetí jako si měl ty a navíc když máš špatnej modul, \udělá to nepravidelný chod motoru, a to je šance k přeskočení. jinak výměna tě výjde asi na 4000 Kč záleží ale na serčvisu, pokud bys měl řádně vyplnšnou servisku, tak platíš jen polovinu, teď si nejsem jist, ale myslím že materiál neplatíš, nebo práci. a ty rány z výfuku ti může dělat špatně spálenej benzín, potkat by se tam nic nemělo. ale startování ti nedoporučuji.zíra v práci se ti podívám jestli je vidět přeskočenej rozvod jen když sundáš plast na motoru.myslím že jo,ale nejsem si jist.
Červenec 7, 200817 r Kdyby ti to jenom chcípalo a nevycházeli rány z motoru. Typoval bych to na přívod paliva. Buď podávací čerpadlo v nádrži nebo pumpa na motoru. Nevím přesně jak je to u HTP dělaný. Já se vyznám v FSi. Jestli máš diagnostiku zkus kouknout do bloku na tlak paliva. V případě ztráty tlaku ti mohou nastat ty výpadky v zapalování. Další příčína jsou ty zapalovací moduly. Některý starší provedení byly málo těsněný a vlhkost je dokázala zničit.
Červenec 7, 200817 r prosím tě jakej plast ???? plastovej kryt co máš na motoru a máš v něm vzduchovej filtr.
Červenec 7, 200817 r z pravé strany na Hlavě motoru jsou vidět vačky, když sundáš ten kryt, a pokud jsou vodorovný tak je to v pohodě, když jsou pootočený tak je to v háji. musím se ti ale na to v práci podívat, jestli to uvidíš když sundáš ten plast.
Červenec 7, 200817 r JO UDELAM ALE AZ ZITRA V PRACI ja nemam HTP, ale jak budu delat zitra něco na autě tak ti to tam vyfotim a pak ti pošlu ty fotky.
Červenec 7, 200817 r na prave strane hlavy jsou krytky do nichz se po demontazi nasunou pripravky na postaveni vacek.pod nimy jsou videt drazky.kdyz se nechaji postavit do roviny OK.pokud ne preskoceno.a preskakuje vyfukova vacka o jeden zub.
Červenec 7, 200817 r na prave strane hlavy jsou krytky do nichz se po demontazi nasunou pripravky na postaveni vacek.pod nimy jsou videt drazky.kdyz se nechaji postavit do roviny OK.pokud ne preskoceno.a preskakuje vyfukova vacka o jeden zub. super, dik za doplnšní, nebyl jsem si tím úplně jist. ale je to tak ja říkáš, zítra to rpo názornost práci nafotím.
Červenec 8, 200817 r TO NEVÍM JESTLI SE TO DÁT TAK poznat u 1,4 MPi, ale tam jsem nikdy přeskočenej rozvod ještě neviděl. máš podezdření na přeskočenej motor.?
Červenec 8, 200817 r přikládám slíbené fotky, pohled od převodovky, šipky ukazují na šroubky, ty se demontují a vevnitř je hřídel s zářezem na fotce není moc vidět, a na poslední fotce je vidět přípravek který se nasadí na obě hřídeledotáhne a tím drží aretovaný vačky a zároveň sou seřízený, jinak když oděláš obě dvě zátky a podíváš se tam tak to uvíš jestli jsou vodorovný- to je dobře a nebo jedna z nich je pootočená, a to značí přeskočený rozvod.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.