creck Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 (editace) caues borci , mel jsem jako i spousta lidi co jsem se docet na forku praskle odvetravani z ventiloveho vika , no ale to neni muj problem, nasadil jsem do nej gumovou hadici , cele to oblepil elektrikarskou lepici paskou a stahl umelymi skorkami, jenze po tehle oprave mi to zaclo dost drasticky zrat olej, pred tim to melo spotrebu oleje ze to zhruba sezralo tu vuli mezi ryskami mezi vymenou, ted musim dolit dva litry mezi vymenou, je mozne ze pres toto odvetravani muze klapka spalit az takove mnozstvi oleje ? a neni potom lepsi to nechat praskle nebo aspon ucpat to nejakou filtrovinou ktera by aspon trochu olej zachytavala ? mel nekdo podobny problem ? prohledaval jsem forum ,ale vetsinou je to jen opravit trubku a o oleji nic Editováno: 9. Červenec 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 me u tdi 260000 km nezere ani deci mezi vymenou , ale ted me napada. v diesel flame pises , ze ti to zere 5,9 /100km i s nalozenym kufrem a 3 lidma. Uz je mi to jasne, ono ti to vezme jeste 2l oleje sorry za OT ale ja musel ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 tie trubky okrem toho husieho krku praskaju aj v mieste, kde vstupuju do motora pri olejovom filtri, skus sa kuknut tam, ci to nemas roztrhane. Ja som to mal aj tam, cely predok motora som mal ostriekany od oleja, takze sa to da lahko poznat. Na jazde som to nepoznal vobec, ze je to kaput, ani po vymene... Nova trubka stala 1500SKK, ale uz mala tu cast, kde vstupuje do motora spevnenu. So spotrebou oleja to pochybujem, ze nieco ma, ja som pouzival 0w30, potom 5w30 a teraz mam 5w40 a doliat treba tak 0,5l/vymenu - 15000km. Pri vymene lejem dnu 4,5l do stredu risky a ten ostatny 0.5l tam dolejem asi v polovici intervalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 10. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 oki,kouknu dik za radu ,pod autem ani kapicka oleje neni ,tak nevim a doted nez jsem spravil ten husi krk na to odsavani mi to olej vubec nezralo, takze mam velke podezreni ze to mizi prave odtama, ale to by pri strate zhruba 1l na 5000 km bylo to sani cele od oleje co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 (editace) ja som pod autom tiez nemal ani kvapku - ono to je len odsavanie olejovych par, takze toho oleja nieje nejako vela, stacilo to sice bohate na zaspinenie celej prednej casti motora, ale zeby z toho kvapkalo, to zase nie. Inak tymto smerom by som problem s ubudajucim olejom nehladal, lebo aj ked je ta trubka v poriadku, tak sa tie olejove pary dostanu do sania a spalia sa v motore, cize vplyv na spotrebu oleja by to nemalo mat... si myslim... Editováno: 11. Červenec 2008, autor: mysiax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 11. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 (editace) tak jsem koukal ze je to kolem toho nasazeni te hadice k filtru cele od oleje , tak problem bude asi nekde tam, musim to nekdy cele rozebrat a udelat podrobnou prohlidku, zatim jsem se docela uklidnil a holt doliju litrik co 5000km ,kupuju tam za 120kc litr tak to neni takova tragoska a budu prvni clovek co ma kombinovanou spotrebu benzin - topny olej dikes vsem za rady Editováno: 11. Červenec 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.