bigboban Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Mám Octavii rok 98, 1.6 benzín 74kW. Ať tu čtu jak chci, nemohu najít řešení. To bohužel nemohou najít ani u Škodovky v servisu. Popis problému: Jedu spíš se zahřátým motorem třeba na trojku a dojíždím semafor. Zpomaluji. Blikne zelená, na otáčkoměru 1600ot, zařazená trojka. Drsněji sešlápnu plyn a... ŠKUB ŠKUB ŠKUB. Úplně přískokem se pohnu kupředu. Pomůže jedině ubrání plynu nebo přeřazení na nižší rychlost. Dělá to většinou v rozsahu 1500-2000 ot, předpokládám že v tom rozsahu by se měl motor ještě docela dobře rozjet. Historie problému: Na volnoběh mi hrozně lítaly otáčky. Asi v 80tis. km jsem vyměnil (původní) svíčky. Problém nezmizel. Tak jsem hned potom nechal u Škodovky vyčistit škrtící klapku a problém skákání otáček úplně zmizel. Ale PŘESNĚ od té doby to dělá s tím škubáním. Ty 2 opravy proběhly těsně po sobě, takže to bude něco kolem těch svíček/kabelů nebo škrtící klapky. No a zlatý hřeb. Servis tvrdí ať vyměním všechny 4 kabely ke svíčkám. Jenže stojí litr jeden!. No a na otázku jestli to pomůže řekli že možná.. Prosím tedy o radu co s tím? Není vada ještě někde jinde? Nejdou ty kabely změřit? Nebo někde půjčit náhradní a zkusit to projet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 (editace) Vymen kabely,TESLA s Cu jadrem cca. 850,- za vsechny 4,zvladnes sam A taky jeste zkontroluj vsechny hadicky na sani,jetli nejsou praskly nebo taky vypadly. Editováno: 24. Červenec 2008, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 24. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 (editace) Jsou to tyhle? http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovaci-k...2652,46#results Editováno: 24. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 (editace) asi jo,zkontroluj podle kodu motoru,tyhle jsou na AEH,a AKL.Jo,kupoval jsem je taky u nich a parada.No snad ti to pomuze,ale abys mel jistotu,muzes ty stare vyndat a zmerit ohmmetrem nebo aspon zarovkou,jestli jsou pruchozi,podle jejich odporu ale i zjistis vetsi vadu,je to na nich napsano,kolik maji mit OHMu.Merils si take zxapalovaci civku? V DP je urcite popis hodnot mezi vystupy,jako zakladni diagnostika by to melo stacit. Jeste mi napadlo,jestli mas tu skrtici klapku dobre nastavenou,ale to ti snad udelali no.Jo kamo,je to prca,tyhle moturky...ja si poridil diag. kabel a vse jsem si okaucoval sam,teda zatim.Tak jsem napr poznal,ze mi pise vynechavani zapalovani 4. valce,takze to mohl byt napr. vstrik,ventily,krouzky,kabel,svicka,civka...nakonec to byl kabel na 1. valci Editováno: 24. Červenec 2008, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Tady taky - vyroba ceska - tak snad Tesla http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=06A.905.409+L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.