Josef Novák Vloženo 25. Červenec 2008 Vloženo 25. Červenec 2008 Zajímalo by mě jak moc je přesné měření výkonu za jízdy přes supervag nebo co to bylo, prostě přes diagnostickou zásuvku a notebook. Bylo to na 3. rychlostní stupeň. Jsou nějaké věci které to ovlivní? Jako váha atd? Nějak se mi to nezdá. Díky Citovat
houmr Vloženo 25. Červenec 2008 Vloženo 25. Červenec 2008 si nameral o 3-5kW navyse ci co, neboj bud kludny kazdy motor ma nieco navyse ked si nameral menej tak ho mas po smrti Citovat
Josef Novák Vloženo 25. Červenec 2008 Autor Vloženo 25. Červenec 2008 si nameral o 3-5kW navyse ci co, neboj bud kludny kazdy motor ma nieco navyse ked si nameral menej tak ho mas po smrti Naměřil jsem o hodně víc než jsem čekal, proto se ptám jakej je rozptyl u toho měření. Citovat
houmr Vloženo 25. Červenec 2008 Vloženo 25. Červenec 2008 neboj to meranie ma presnost -+ autobus, takze by som sa toho moc neriadil pokial to nemas na skalibrovanom meracom zariadeni podla stanovenych podmienok tak je to na nic, nestaci ti udaj vyrobcu o vykone ? Citovat
Josef Novák Vloženo 25. Červenec 2008 Autor Vloženo 25. Červenec 2008 neboj to meranie ma presnost -+ autobus, takze by som sa toho moc neriadil pokial to nemas na skalibrovanom meracom zariadeni podla stanovenych podmienok tak je to na nic, nestaci ti udaj vyrobcu o vykone ? Je to po chipu. Asi to budu muset zmerit na brzde. Citovat
NNNTomas Vloženo 25. Červenec 2008 Vloženo 25. Červenec 2008 (editace) Můžu vědět kolik si naměřil a na jakém motoru + úpravce? Třeba KPower (taky měří výkon asi podobně) prý, pokud se dodrží podmínky -zapnout log., rozjet auto po ROVINĚ z 50 co to dá na trojku,a nechat zpomalit, a vypnout log., zadá se správná váha auta (nechat si ho někde zvážit) vyjde to +-pár kW (tuším, že říkali 2-3kW splňění podmínek). Editováno: 26. Červenec 2008, autor: NNNTomas Citovat
bartes Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 (editace) Výkon se počíta, neměří. Výkon nesouvisí s hmotností. Jednou z metod jak spočítat výkon je na základě spalovacího tlaku v motoru: P [kW] = (i×V×n×p)/(300×k) i-počet válců (typicky i=4) V-zdvihový objem [m3] n-otáčky [ot/min] p-indikovaný tlak [kPa] k-konstanta(pro čtyřdobý motor k=3) Další možností je na "brzdě": Na "brzdě" se měří síla [N], s jakou motor otáčí např. magneticky brzděným válečkem.. z toho se spočítá krouťák [Nm] a pak se z krouťáku (kroutak×uhlova rychlost hridele) vypočte výkon [kW]. --jb Editováno: 3. Prosinec 2008, autor: bartes Citovat
NNNTomas Vloženo 3. Prosinec 2008 Vloženo 3. Prosinec 2008 To máš ale pravdu. Výkon se sice dopočítává, jen ty potřebné hodnoty musí někdo - nečím změřit... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.