Přejít na obsah

Výměna stabilizátoru 16 mm za 19 mm


Tomas_ek

Doporučené příspěvky

Jen pár fotek, kdyby někoho zajímalo. Pohodová práce v klídku s pokecem. Cca 3 hodiny.

Veliké díky Jardivi (Mobb77) :palec2:

stabík s lůžkama a plechama 2400 (sebo)

všechny šrouby nové (520) škoda

šrouby utahovány momentovým klíčem dle DP. Super práce. Rozdíl obrovskej. Před výměnou a po výměně.

post-5783-1217073589_thumb.jpg

post-5783-1217073595_thumb.jpg

post-5783-1217073599_thumb.jpg

post-5783-1217073609_thumb.jpg

post-5783-1217073612_thumb.jpg

post-5783-1217073615_thumb.jpg

post-5783-1217073619_thumb.jpg

post-5783-1217073624_thumb.jpg

post-5783-1217073630_thumb.jpg

post-5783-1217073636_thumb.jpg

post-5783-1217073640_thumb.jpg

post-5783-1217073645_thumb.jpg

post-5783-1217073650_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl první verzi stabíku, bez dorazů. Takže byl vloni opravovanej (navařením podložek a nový lůžka), ale nebylo to ono. Zejména pak drhnutí o hliníkovou konzoli ramena. Tohle všechno je pryč. Je to ještě víc tužší než jen po montáži cupra silentbloků. Při brždění se to zdálo drživější. Ale najel jsem s tím jen 15 km, takže hodnocení zatím super. Uvidíme co dál. Jo a změřena skutečná světlá výška. Nejnižší body 5,5 cm od dokonale rovného podkladu.

A zdá se mi trošičku jinak tvarovanej, nebo byl můj už v hajzlu. Takže při onom brutál snížení je dosaženo o trochu lepší pozice kosti nežli jsem měl s mým stabíkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

bez schození nápravnice vyndat nejde (taky jsem v to doufal, ale prostě vykličkovat je nemožný) :aggressive: jináč u mne v bojových podmínkách to trvalo tuším 4hodky (ale dost času jsem trávil nad strhlým šroubem u kosti)......je to práce na hovno, ale výsledek stojí za to (u mne 22mm stabilizátor z Cupry) :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto jem zvedl na hevery, vypodložil.....nápravnici jsem si zvedal pomocí paleťáku (kamarád měl a je to na tohle supr věc) - pak jen opatrně spouštěl, aby se nepoškodilo řízení......na hever by to taky šlo,ale bacha ať ti ta nápravnice z něj nesklouzne

PS: sorry upsal jsem se - stabík z Cupry R je 20mm...asi jsem to opsal od tebe a ty 2mm udělají dle mne taky svý....ale jako levnější varianta to není zlý

číslo stabíku z Cupry R je 6Q0 411 305 AC

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já když vyměnil přední (měl jsem první verzi stabíku - 16mm) hned přišlo, že auto je lehce tužší (líp drží v zatáčkách, menší náklony) a hlavně mi konečně kosti v místě napojení na stabík neškrtaly o plasty podběhů - při tom snížení co jsem ze začátku měle to dělalo, po výměně stabíku za cupra tam je malinká mezera (osobně se mi zdá cupra stabík lehce širší) a je klid :) ono se to těžko popisuje, ale prostě ta změna cítit je a to rozhodně v dobrym slova smyslu :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud bylo origo z výroby tak jsi 100% neměl průměr 16

nevím co mám za den,ale určitě né počtářskej :D psaljsem i na hoře že 2mm udělajá své = jasný měl jsem origo nejslabší 18mm stabilizátor - ještě ten první bez zajištění posunutí uložení......jinak chování auta je opravdu lepší než s úzkým stabíkem...podvozek mám stočenej o nějakých - 55mm, tuhost jsem dal cca lehce tvrdší než originál podvozek a jsem spokojenej = reakce na volant OK, neplavu a naopak příjemně auto sedí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...