Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jen pár fotek, kdyby někoho zajímalo. Pohodová práce v klídku s pokecem. Cca 3 hodiny.

Veliké díky Jardivi (Mobb77) :palec2:

stabík s lůžkama a plechama 2400 (sebo)

všechny šrouby nové (520) škoda

šrouby utahovány momentovým klíčem dle DP. Super práce. Rozdíl obrovskej. Před výměnou a po výměně.

post-5783-1217073589_thumb.jpg

post-5783-1217073595_thumb.jpg

post-5783-1217073599_thumb.jpg

post-5783-1217073609_thumb.jpg

post-5783-1217073612_thumb.jpg

post-5783-1217073615_thumb.jpg

post-5783-1217073619_thumb.jpg

post-5783-1217073624_thumb.jpg

post-5783-1217073630_thumb.jpg

post-5783-1217073636_thumb.jpg

post-5783-1217073640_thumb.jpg

post-5783-1217073645_thumb.jpg

post-5783-1217073650_thumb.jpg

rozdíl.....povídej ;)

  • Autor

já měl první verzi stabíku, bez dorazů. Takže byl vloni opravovanej (navařením podložek a nový lůžka), ale nebylo to ono. Zejména pak drhnutí o hliníkovou konzoli ramena. Tohle všechno je pryč. Je to ještě víc tužší než jen po montáži cupra silentbloků. Při brždění se to zdálo drživější. Ale najel jsem s tím jen 15 km, takže hodnocení zatím super. Uvidíme co dál. Jo a změřena skutečná světlá výška. Nejnižší body 5,5 cm od dokonale rovného podkladu.

A zdá se mi trošičku jinak tvarovanej, nebo byl můj už v hajzlu. Takže při onom brutál snížení je dosaženo o trochu lepší pozice kosti nežli jsem měl s mým stabíkem.

Může mít jinej tvar, FRS má přece shozeno o 15mm vůči ostatním. ;)

Líbí se mi ta barevná historie na čelisti - 1. fotka :D Chtělo by to dodělat. ;)

  • Autor

přesně tak jsme s tím stabíkem uvažovali. Zdá se mi i víc rozevřenej, cca o 5 mm.

Třmen bílej, kousek zelený a pak litinově zrzavá lol

Širší se mohl zdát tím, že byl volnej, nenapruženej, ale to těžko ověřit. :)

  • Autor

kór u mýho auta těžko ověřit v zatíženém stavu. Hlavu tam člověk nedá :D

To proč jsem měnil se odstranilo a to je to hlavní. A třmeny byto chtělo RS :D

slušná práce.... :)nezapoměl si do nákladu ještě započítat geošku.... ;)

  • Autor

geoška je samozřejmost :palec2:

jestli pojedu do barumu na laserovou, tak 700 a jestli k Zítkovi (škoda), tak cca polovinu. Ale do barumu bych musel sundat nárazník :D :D

Zajimave... Zjistim co mame u cervene fabci my a kdyztak prijde zmena :D;) Ted jsem tam nechal vymenit silenbloky za cupracky, ty puvodni, 100 tisic najeto, uz byly utrzeny oba.

kua, to zní dobře :) zas je o čem přemýšlet lol

mam prosbu chystam se vymenit tyc ke stabilizatoru a potrebovala bych poradit jaka znacka je nelepsi a cenove dostupna, abych to za pul roku nemusela delat znova.... a potrebuju teda jen pouzdro ( 1ks - 2 ks ?)ke stabilizatoru a tu tyc? diky moc za odpověď

a jeste mam prosbu jaky prumer pouzdra stabilizatoru na 1.2 HTP, 03? nevite někdo ....

  • Autor

já dal originál díl. Origo RS. Dal jsem nový lůžka (gumy 2 ks) nový přídržný plechy (2 ks). Nový šrouby (4 ks)

a jeste mam prosbu jaky prumer pouzdra stabilizatoru na 1.2 HTP, 03? nevite někdo ....

nemáš náhodou čísla pro nákup?

nemáš náhodou čísla pro nákup?

to nemam, ale nemelo by to byt poznat z technicaku?....

  • 2 roky později...

na jak dlouho výjde výměna čistě stabilizátoru? A dá se vyndat v pohodě, aniž by se musela dávat dolu nápravnice? Jako jestli se s nim tam vykličkuju, abych ho vyndal a dal jinej.

bez schození nápravnice vyndat nejde (taky jsem v to doufal, ale prostě vykličkovat je nemožný) :aggressive: jináč u mne v bojových podmínkách to trvalo tuším 4hodky (ale dost času jsem trávil nad strhlým šroubem u kosti)......je to práce na hovno, ale výsledek stojí za to (u mne 22mm stabilizátor z Cupry) :palec2:

A k těm bojovejm podmínkám stačí zvednout auto a vlázt pod něj a nápravnici přidržovat heverem nebo jak si to dělal?

Ten Cupráckej je opravdu 22mm? Nemáš nějaký objednávací čísla a tak? Bylo by dobrý tuhle úpravu sepsat a pak tohle téma třeba vypíchnout k ostatním :palec2: Tohle vědět dřív, tak sem nemusel kupovat drahej eibach stabík, kterej má taky 22mm...

auto jem zvedl na hevery, vypodložil.....nápravnici jsem si zvedal pomocí paleťáku (kamarád měl a je to na tohle supr věc) - pak jen opatrně spouštěl, aby se nepoškodilo řízení......na hever by to taky šlo,ale bacha ať ti ta nápravnice z něj nesklouzne

PS: sorry upsal jsem se - stabík z Cupry R je 20mm...asi jsem to opsal od tebe a ty 2mm udělají dle mne taky svý....ale jako levnější varianta to není zlý

číslo stabíku z Cupry R je 6Q0 411 305 AC

Upraveno od kibi

ok, a jak pociťuješ změnu? Já mam zatim jen zadní jabba sport stabík a řekl bych, že se to v zatáčce chová jinak. Takovej přetáčivej pocit z toho mam. Nevim, jak bych to ted popsal....

já když vyměnil přední (měl jsem první verzi stabíku - 16mm) hned přišlo, že auto je lehce tužší (líp drží v zatáčkách, menší náklony) a hlavně mi konečně kosti v místě napojení na stabík neškrtaly o plasty podběhů - při tom snížení co jsem ze začátku měle to dělalo, po výměně stabíku za cupra tam je malinká mezera (osobně se mi zdá cupra stabík lehce širší) a je klid :) ono se to těžko popisuje, ale prostě ta změna cítit je a to rozhodně v dobrym slova smyslu :palec2:

No nevím co jsi měl za stabi na autě,ale pokud bylo origo z výroby tak jsi 100% neměl průměr 16.Jinak když pominu tlumiče tak platí přední stabi silnější..auto je nedotáčivé...pokud je silnější zadní nebo zadní náprava tak je auto přetáčivější.

pokud bylo origo z výroby tak jsi 100% neměl průměr 16

nevím co mám za den,ale určitě né počtářskej :D psaljsem i na hoře že 2mm udělajá své = jasný měl jsem origo nejslabší 18mm stabilizátor - ještě ten první bez zajištění posunutí uložení......jinak chování auta je opravdu lepší než s úzkým stabíkem...podvozek mám stočenej o nějakých - 55mm, tuhost jsem dal cca lehce tvrdší než originál podvozek a jsem spokojenej = reakce na volant OK, neplavu a naopak příjemně auto sedí

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.