Tomas_ek Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Jen pár fotek, kdyby někoho zajímalo. Pohodová práce v klídku s pokecem. Cca 3 hodiny. Veliké díky Jardivi (Mobb77) stabík s lůžkama a plechama 2400 (sebo) všechny šrouby nové (520) škoda šrouby utahovány momentovým klíčem dle DP. Super práce. Rozdíl obrovskej. Před výměnou a po výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 rozdíl.....povídej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 26. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 já měl první verzi stabíku, bez dorazů. Takže byl vloni opravovanej (navařením podložek a nový lůžka), ale nebylo to ono. Zejména pak drhnutí o hliníkovou konzoli ramena. Tohle všechno je pryč. Je to ještě víc tužší než jen po montáži cupra silentbloků. Při brždění se to zdálo drživější. Ale najel jsem s tím jen 15 km, takže hodnocení zatím super. Uvidíme co dál. Jo a změřena skutečná světlá výška. Nejnižší body 5,5 cm od dokonale rovného podkladu. A zdá se mi trošičku jinak tvarovanej, nebo byl můj už v hajzlu. Takže při onom brutál snížení je dosaženo o trochu lepší pozice kosti nežli jsem měl s mým stabíkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Může mít jinej tvar, FRS má přece shozeno o 15mm vůči ostatním. Líbí se mi ta barevná historie na čelisti - 1. fotka Chtělo by to dodělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 26. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 přesně tak jsme s tím stabíkem uvažovali. Zdá se mi i víc rozevřenej, cca o 5 mm. Třmen bílej, kousek zelený a pak litinově zrzavá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Širší se mohl zdát tím, že byl volnej, nenapruženej, ale to těžko ověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 26. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 kór u mýho auta těžko ověřit v zatíženém stavu. Hlavu tam člověk nedá To proč jsem měnil se odstranilo a to je to hlavní. A třmeny byto chtělo RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 slušná práce.... :)nezapoměl si do nákladu ještě započítat geošku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 26. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 geoška je samozřejmost jestli pojedu do barumu na laserovou, tak 700 a jestli k Zítkovi (škoda), tak cca polovinu. Ale do barumu bych musel sundat nárazník :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Zajimave... Zjistim co mame u cervene fabci my a kdyztak prijde zmena Ted jsem tam nechal vymenit silenbloky za cupracky, ty puvodni, 100 tisic najeto, uz byly utrzeny oba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 kua, to zní dobře zas je o čem přemýšlet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markiii Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 mam prosbu chystam se vymenit tyc ke stabilizatoru a potrebovala bych poradit jaka znacka je nelepsi a cenove dostupna, abych to za pul roku nemusela delat znova.... a potrebuju teda jen pouzdro ( 1ks - 2 ks ?)ke stabilizatoru a tu tyc? diky moc za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markiii Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 a jeste mam prosbu jaky prumer pouzdra stabilizatoru na 1.2 HTP, 03? nevite někdo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 29. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 já dal originál díl. Origo RS. Dal jsem nový lůžka (gumy 2 ks) nový přídržný plechy (2 ks). Nový šrouby (4 ks) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 a jeste mam prosbu jaky prumer pouzdra stabilizatoru na 1.2 HTP, 03? nevite někdo .... nemáš náhodou čísla pro nákup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markiii Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 nemáš náhodou čísla pro nákup? to nemam, ale nemelo by to byt poznat z technicaku?.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 na jak dlouho výjde výměna čistě stabilizátoru? A dá se vyndat v pohodě, aniž by se musela dávat dolu nápravnice? Jako jestli se s nim tam vykličkuju, abych ho vyndal a dal jinej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 bez schození nápravnice vyndat nejde (taky jsem v to doufal, ale prostě vykličkovat je nemožný) jináč u mne v bojových podmínkách to trvalo tuším 4hodky (ale dost času jsem trávil nad strhlým šroubem u kosti)......je to práce na hovno, ale výsledek stojí za to (u mne 22mm stabilizátor z Cupry) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 A k těm bojovejm podmínkám stačí zvednout auto a vlázt pod něj a nápravnici přidržovat heverem nebo jak si to dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 Ten Cupráckej je opravdu 22mm? Nemáš nějaký objednávací čísla a tak? Bylo by dobrý tuhle úpravu sepsat a pak tohle téma třeba vypíchnout k ostatním Tohle vědět dřív, tak sem nemusel kupovat drahej eibach stabík, kterej má taky 22mm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 (editace) auto jem zvedl na hevery, vypodložil.....nápravnici jsem si zvedal pomocí paleťáku (kamarád měl a je to na tohle supr věc) - pak jen opatrně spouštěl, aby se nepoškodilo řízení......na hever by to taky šlo,ale bacha ať ti ta nápravnice z něj nesklouzne PS: sorry upsal jsem se - stabík z Cupry R je 20mm...asi jsem to opsal od tebe a ty 2mm udělají dle mne taky svý....ale jako levnější varianta to není zlý číslo stabíku z Cupry R je 6Q0 411 305 AC Editováno: 25. Září 2010, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 ok, a jak pociťuješ změnu? Já mam zatim jen zadní jabba sport stabík a řekl bych, že se to v zatáčce chová jinak. Takovej přetáčivej pocit z toho mam. Nevim, jak bych to ted popsal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 já když vyměnil přední (měl jsem první verzi stabíku - 16mm) hned přišlo, že auto je lehce tužší (líp drží v zatáčkách, menší náklony) a hlavně mi konečně kosti v místě napojení na stabík neškrtaly o plasty podběhů - při tom snížení co jsem ze začátku měle to dělalo, po výměně stabíku za cupra tam je malinká mezera (osobně se mi zdá cupra stabík lehce širší) a je klid ono se to těžko popisuje, ale prostě ta změna cítit je a to rozhodně v dobrym slova smyslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speed.mb Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 No nevím co jsi měl za stabi na autě,ale pokud bylo origo z výroby tak jsi 100% neměl průměr 16.Jinak když pominu tlumiče tak platí přední stabi silnější..auto je nedotáčivé...pokud je silnější zadní nebo zadní náprava tak je auto přetáčivější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Září 2010 Sdílet Vloženo 25. Září 2010 pokud bylo origo z výroby tak jsi 100% neměl průměr 16 nevím co mám za den,ale určitě né počtářskej psaljsem i na hoře že 2mm udělajá své = jasný měl jsem origo nejslabší 18mm stabilizátor - ještě ten první bez zajištění posunutí uložení......jinak chování auta je opravdu lepší než s úzkým stabíkem...podvozek mám stočenej o nějakých - 55mm, tuhost jsem dal cca lehce tvrdší než originál podvozek a jsem spokojenej = reakce na volant OK, neplavu a naopak příjemně auto sedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.