Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Rád bych se zeptal,jestli nemá někdo zkušenost s výměnou motoru v Octávii I SDI za motor TDI.Pokud ano,jak je tosložité a jaké jsou podmínky pro provoz.Jestli se to musí hlásit na DI případně jinde.Předem děkuji za jakýkoliv názor.

Vloženo

Přesně tak, už se to tu probíralo. Legálně to moc nejde, technicky ano. Stejná rada jako JIMTDI - prodej to a kup TDI. Nejlevnější a papírově správné.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Je možné přestavět Sdičko na TDI 81 KW ? Vydrži to motor nebo je výrobně poddimenzován ?? dik za rady

Zajímavá otázka ale jak nad tím přemýšlím tak by se to ani nevyplatilo, protože jednotka má jiný hodnoty a elektrika si myslím že bude taky jiná ale jsem zvědav co se tady shromáždí ¨za názory

Vloženo

Taky jsem zvedavy.... Mam SDI a kamarad zrusil auto, ma v nem 81 kw tak premyslim jestli ten vrak od nej nekoupim a nenecham si prehodit motor, eletriku a prevodovku. A jako bonus ziskam i klimatizaci.

Vloženo

Už se to tady řešilo a výsledek byl takovej, že by to byla nelegální úprava, nikdo to nedokáže zapsat do TP. Jinak se musí vyměnit snad celej motor, elektrika atd., atakže výsledek, prodat SDi a koupit TDi, je to lepší, legální a hlavně levnější. :)

Vloženo
Už se to tady řešilo a výsledek byl takovej, že by to byla nelegální úprava, nikdo to nedokáže zapsat do TP. Jinak se musí vyměnit snad celej motor, elektrika atd., atakže výsledek, prodat SDi a koupit TDi, je to lepší, legální a hlavně levnější. :)

V Mladý Boleslavi by prestavbu možna dovolili. Mě se jedna jestly ten motor vydrží ty tlaky od turba nic vic. Mam SDi pocitivě zajety a nechci kupovat motor o kterym nic nevim. Zas moc věci se snad nemusi měnit ne. Turbo pár hadic chladič vzduchu. nějaka ta EL, ŘJ a to je všechno ne?

Vloženo
V Mladý Boleslavi by prestavbu možna dovolili. Mě se jedna jestly ten motor vydrží ty tlaky od turba nic vic. Mam SDi pocitivě zajety a nechci kupovat motor o kterym nic nevim. Zas moc věci se snad nemusi měnit ne. Turbo pár hadic chladič vzduchu. nějaka ta EL, ŘJ a to je všechno ne?

A jojo to jo a co brzdy???Nemá to náhodou malý kotouče a vzadu bubny????A převodovka???Tý by se to asi taky moc nelíbylo :prc:

Vloženo
A jojo to jo a co brzdy???Nemá to náhodou malý kotouče a vzadu bubny????A převodovka???Tý by se to asi taky moc nelíbylo :prc:

To je problem brzdy předělat. Bubny vzadu byly už nejsou. A rychlostku jedině 6 ti kvalta 5 je malo.

Vloženo

Pokud je mi známo-tak motor SDi je koncepčně a konstrukčně prakticky totožný s motorem 1.9 TDi 66Kw.Akorát že k SDI je přiřazena převodovka 02K(jako k 1.6 55-74Kw a 1.4 16V) k TDi pak převodovka 02J.Takže převodovku určitě vyměnit. ;)

Vloženo
Pokud je mi známo-tak motor SDi je koncepčně a konstrukčně prakticky totožný s motorem 1.9 TDi 66Kw.Akorát že k SDI je přiřazena převodovka 02K(jako k 1.6 55-74Kw a 1.4 16V) k TDi pak převodovka 02J.Takže převodovku určitě vyměnit. ;)

Byl jsem ve škodovce pro díly tak jsem se na to ptal a říkali mi že je to jiný motor že má jiný ojnice a písty a celkově ten motor je jinej - myslím si že ve škodovce tomu asi rozumí

Vloženo
Byl jsem ve škodovce pro díly tak jsem se na to ptal a říkali mi že je to jiný motor že má jiný ojnice a písty a celkově ten motor je jinej - myslím si že ve škodovce tomu asi rozumí

Nevim no ale přijde mi divný ,že by vyráběli stejnou věc dvakrát. Navíc SDi se moc neprodávali takže by se to i nevyplatilo. A ve škodovce ti řeknou bůh ví co, aby tě zmátli a koupil jsis pro ně cenově výhodnější dily nebo rovnou auto. ;)

Vloženo
Pokud je mi známo-tak motor SDi je koncepčně a konstrukčně prakticky totožný s motorem 1.9 TDi 66Kw.Akorát že k SDI je přiřazena převodovka 02K(jako k 1.6 55-74Kw a 1.4 16V) k TDi pak převodovka 02J.Takže převodovku určitě vyměnit. ;)

Podle mě je to taky tak. S tou převodovkou máš pravdu. A 81 Kw měly ještě jiny vstřiky čerpadlo to nevim.

Vloženo (editace)
Nevim no ale přijde mi divný ,že by vyráběli stejnou věc dvakrát. Navíc SDi se moc neprodávali takže by se to i nevyplatilo. A ve škodovce ti řeknou bůh ví co, aby tě zmátli a koupil jsis pro ně cenově výhodnější dily nebo rovnou auto. ;)

Mě je to fuk já nic předělávat nebudu jen říkám co mi řekli

Editováno: , autor: Lukascheck
Vloženo
Mě je to fuk já nic předělávat nebudu jen říkám co mi řekli

No koukam ,že tady mezi vami moc velkej úpravce asi neni. Služebni octa TDI PD 96 Kw chip na 122 kw a mazec podvozek je na ten motor uplně out. A taky to ten výkon zatim vydrzel.

Vloženo
No koukam ,že tady mezi vami moc velkej úpravce asi neni. Služebni octa TDI PD 96 Kw chip na 122 kw a mazec podvozek je na ten motor uplně out. A taky to ten výkon zatim vydrzel.

Jojo hlavně ty ze svýma 7 příspěvkama jsi znalec :palec2:

Vloženo
No koukam ,že tady mezi vami moc velkej úpravce asi neni. Služebni octa TDI PD 96 Kw chip na 122 kw a mazec podvozek je na ten motor uplně out. A taky to ten výkon zatim vydrzel.

Tak si kup HPcka a budes mit zase slabej motor k tomu podvozku :p

Vloženo

Ciste teoreticky, nedaval se tenhle motor 1.9 SDI do Felicie jako 1.9D papirove jsou na tom snad stejne, ne?

Jinak s tou upravou, ty pisty a ojnice musi byt urcite jiny. Protoze jestlize v tom je turbo, ktery dela vetsi tlaky, vetsi teplotni rozdily, tak se i ten pist víc roztahuje. Takze by se museli dat asi s mensim prumerem, aby tam byla vetsi rezerva pro pripadnou roztaznost.

Co treba vim, tak pri prestavbach tatrovackejch motoru, ke kterym dodelavaj turba, tak je nutny tyhle veci menit.

Vim že octavka není náklaďák, ale pokud byl motor navrženej aby pracoval primarne bez turba, tak ta uprava bude muset jit vic do hloubky, aby všechno běhalo tak jak má na 100%, než aby si někdo předčasně odepsal engine...

Vloženo
Ciste teoreticky, nedaval se tenhle motor 1.9 SDI do Felicie jako 1.9D papirove jsou na tom snad stejne, ne?

Jinak s tou upravou, ty pisty a ojnice musi byt urcite jiny. Protoze jestlize v tom je turbo, ktery dela vetsi tlaky, vetsi teplotni rozdily, tak se i ten pist víc roztahuje. Takze by se museli dat asi s mensim prumerem, aby tam byla vetsi rezerva pro pripadnou roztaznost.

Co treba vim, tak pri prestavbach tatrovackejch motoru, ke kterym dodelavaj turba, tak je nutny tyhle veci menit.

Vim že octavka není náklaďák, ale pokud byl motor navrženej aby pracoval primarne bez turba, tak ta uprava bude muset jit vic do hloubky, aby všechno běhalo tak jak má na 100%, než aby si někdo předčasně odepsal engine...

Konečně někdo normální a logicky uvažující :worthy

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...