Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

... myslím že asistent rozjazdu do kopca sa dá objednať len s ESP. Na slovensku je rozdiel medzi ESP a ESP+asistent 2600 Sk. Funkcia je to dobrá, len mohli tomu aspoň dať nejakú akustickú signalizáciu že sa to aktivovalo ...

Vloženo

ano, je to spojené s ESP a cena v ceníku něco kolem 2200,-, pokud se dodělává, tak kolem 5t za předpokladu ESP, u ASR bych se na to z vysoka vy**** (jiná patice, jiné piny, jiné zapojení, jiná kabeláž, absence čidla atd. )

Vloženo

Tak to je dobrá cena. Trochu sem doufal, že to bude s ESP jen otázka nastavení, ale za 5 se to taky dá, i když jen ty 2 by byly lepší ;) . Při objednání nové s Paketem Safety je ESP bez Asistenta. Tak proto to dodatečné

Vloženo
... myslím že asistent rozjazdu do kopca sa dá objednať len s ESP. Na slovensku je rozdiel medzi ESP a ESP+asistent 2600 Sk. Funkcia je to dobrá, len mohli tomu aspoň dať nejakú akustickú signalizáciu že sa to aktivovalo ...

Na co akustickou signalizaci? To snad víš kdy jsi pedál došlápl a kdy ne, ne?

Jezdím s ním přes rok a bezpečně poznám kdy je aktivovaný a kdy ne.

Vloženo (editace)

Jak jsem asi pred dvema mesici chtel kupovat auto tak mne tato funkce zaujala. Cenikovy rozdil cca 2000 kc neni skoro zadny rozdil tak jsem ho taky chctel. No co cert nechtel.... kupoval jsem potom O II s moc dobrou slevou a assistent rozjezdu tam neni. Mne to osobne nechybi, ale manzelka by to uvitala. Posledne jak jsem nemohl ridit (byl jsem zrizen C2H5OH :p ) ji to 2x chciplo na malinkatem kopecku. Na moji narazku proc odpovedela protoze BAGR. Tim chci rict ze funkce rozjezdu do kopecka je dobra funkce ale dodelavat to urcite nebudu. Zena dostane lekci rozjedu do kopce a bude vyrizeno... :palec2:

Editováno: , autor: p2p
Vloženo

nejlepší na tom je, když zastavíš v kopci... chceš se rozjet, ale najednou musíš znovu zabrzdit... tak ten pedál brzdy nejde už zmáčnkout :) prostě je to zvláštní pocit, že držíš nohu na brzdě, auto stojí, ale ten pedál vlastně nemáš vůbec zmáčknutý! :) jinak po chcípnutí se to samozřejmě deaktivuje... ;)

Vloženo
ano, je to spojené s ESP a cena v ceníku něco kolem 2200,-, pokud se dodělává, tak kolem 5t za předpokladu ESP, u ASR bych se na to z vysoka vy**** (jiná patice, jiné piny, jiné zapojení, jiná kabeláž, absence čidla atd. )

A co se mění a je potřeba na autě s ESP?

Vloženo
A co se mění a je potřeba na autě s ESP?

musí se vyměnit ABS, dotáhnout jeden drát a přepinovat konektor na ABS (staré zapojení konektoru by mohlo vypálit nové ABS)

Vloženo

Byl jsem zvyklej se rozjizdet bez neho. Ted je to neprijemne, protoze neodhadnu od ktereho naklonu kopce zafunguje a kde jeste ne. Druha vec me vadi, ze se uvadi, ze se uvolni pri zaberu spojky, ale me i pri zabru porad drzi a musim drzet jeste chvili spojku dokud nepusti, aby me to nechciplo (coz se me stavalo skoro porad kdyz jsem mel auto nove).

Pomalu si na to zvykam, ale jak rikam, byl jsem zvyklej se bezzacouvani rozjizdet bez nej a ted je to takovy neprijemny :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...