Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No nevím co se ti na tom nezdá, ale ve všem mají pravdu!

neříkám že ji nemají, jen první dva body vypusť a ten třetí, no možná, jen mi nejde do hlavy, proč to nedělalo 4 měsíce přes zimu :help:

Počkám až bude zase listopad a uvidím co to bude dělat

Vloženo

dnes stalo auto cely den na slnku a prvych asi 100 m po nastartovani asi 3-4x "cukalo" ked som pridaval plyn...

Rano som nastartoval a ked som sa pohol, tak aj na 2.0 aj na 3.0 to 3x riadne cuklo ako keby chcel zdochnut motor...Trvalo to asi prvych 70 m... :feve:

Vloženo

tohle jsem našel u hodnocení nového Opelu Astra 1.7 CDTi jak ho hodnotili na iHNED:

Po nastartování se totiž ozve charakteristické dieselové rachtání a zejména za studených rán se vibrace nepříjemně přenášejí i do řadicí páky. Naštěstí se poměrně rychle zahřeje a zvukový doprovod se stane kultivovanějším, na konkurenční motory však ani teď nemá.

No řekl bych, že by to mohlo být ono :prc:

Vloženo

skater: fábka mi to dělala také, ale dělala to stále. Jinak to může být opravdu normální, jen mi vadí, že někdy to dělá a někdy ne.

No uvidíme, kdo z vás třeba ví, že fábie II mají problémy s polosami a větrákem? A že škoda to mění aniž by to přiznala veřejně?

:smich:

Vloženo

dnes ráno - 1100 ot/min (říkám tomu vznášedlo :smich: ) po dobu min. 40 sekund, pak otáčky spadly

dnes po práci - 800 ot/min a přitom 32°C, dusno a startovalo to podle mě normálně :p .

Nezlob se, ale podle mě, řešíš kraviny! Užívej auta a nehledej chyby kde nejsou...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Asi je to tak, ze v noci sa nieco ochladi a skondenzuje a rano ked mi na auto zasvieti slnko, tak sa to odpari a potom auto cuka... Alebo to ma nieco so zohrievanim katalyzatora alebo teplotou zmatenymi snimacmi?

Vloženo

je to možné, že s novým softem se tento problém už neobjeví. Škoda že Richard nenechal auto déle po nastartování běžet,

mě by zajímalo, za jak dlouho by točky klesly :feve:

Vloženo

to Richard: když se mi to stalo poprvé, byl jsem celkem vyplašenej, protože se tak stalo až po pěti měsících

a když si přečteš historii 1.4 TSI tak se o tom dost píše. Tak jsme to už odložili a teď znovu :smich:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dovoluji si uvést krátké ohlédnutí za prvním rokem provozu.

Spotřeba:

- po zajetí klesla asi o 0,5 l (zda měla pravděpodobně vliv i změna stylu jízdy vzhledem k vlastnostem motoru);

- v zimně průměrně 6,4 l;

- v létě kolem 6 l;

- výpočtem vychází dlouhodobá spotřeba 6,23 l.

Olej:

- po 15.000 km jsem dolil 1 l.

Spolehlivost:

- šlape jako hodinky bez jakýchkoli problémů.

Zápory:

- jediná menší výtka je za chrchlavý zvuk výfuku.

Vloženo

U spotřeby oleje mne docela zajímá, jak jsou na tom jiné kusy. Můj motor bohužel trochu olej bere, ale není to žádná tragédie.

To, že motor s víceventilovou technikou a velmi „řídkým“ olejem nebere skoro nic, považuji za vynikající výsledek.

Vloženo (editace)

Takisto, presne po roku ani kvapka oleja..., ale ma nieco po 16 000 km a velmi rozmyslam nad jeho vymenou... neviem ci cakat na vymenu po 30 000 km...

ja pockam co si povie auto samo. Zatial mi to ukazuje na vymenu pri 20 000... Znamy, co pracuje v servise, tak povedal, ze tomu plne doveruje a sam si to tiez menil 1x az po 30 000...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

téměř po roce a nedolíval jsem nic. Výměnu udělám také po 2 letech nebo po 30 000 km, ale zvažuju změnu intervalů na výměnu oleje, ale ještě uvidím.

Když jsme měli tribologii tak jsme se o těch prodloužených termínech bavili, je to prý reklamní tah. V podstatě pokud olej projde zimou dochází k jeho degradaci

(hlavně studené starty) a poté by se měl vyměnit. Rozdíl mezi normálním olejem a olejem s delší trvanlivostí je v pouze v obsahu disperzantů, detergentů, antioxidantů

a ostatních příměsí. Ale je to jen názor profesora tribodiagnostiky, :palec2: takže v podstatě si každý může vybrat lol

Vloženo

Cjoctavian:otázka je, jestli už ten olej není dávno degradovaný. Z čeho si auto odvozuje interval výměny? Je to nejspíš jenom hrubý odhad podle najetých km, teploty oleje a způsobu ježdění (např. časté jízdy se studeným motorem na krátké vzdálenosti). Já bych ty dlouhodobé intervaly výměny motorových olejů viděl také jako marketingovou záležitost. Zde je několik velice zajímavých článků o motorových olejích. Při častější výměně oleje (15 000 km) určitě nic nezkazíš ,ba právě naopak. Toť můj názor na věc. wink.gif

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...