Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

jj,hoši,to jsou SAZE. :p A proto přímovstřiky s emisní normou Euro 6 dostanou filtr pevných částic. :disgust:

Spotřebu ti můžu říct jen za město,protože jinde s tím nejezdím. Takže v létě v měsíčním průměru něco těsně přes 7l a v zimě přes 8l. Dnes ráno se na dlažbě opět objevil olej,sice menší loužička,než v předchozích případech,ale už mě to nebaví se tím zabývat. :ble Za 3000 km to půjde na výměnu oleje,tak se to asi spláchne všechno najednou. Jedině snad,že by se to nějak rozjelo ve velkém,tak bych musel konat dřív.

dnes trasa HK-Uničov-Šternberk-Česká Třebová-Žamberk-HK, spotřeba 6,7, průměrka 64 km/h, jel jsem normálně, prostě jsem předjížděl jak se dalo, gumy 225/45/17

Tak tak, 1.4 TSI rovný výfuk. A tečky taky nepozoruji.

Zato teď pozoruji každé ráno po nastartování volnoběžné otáčky 1200 a prvních 100 metrů to škube, no hrůza! :(

já taky ráno zvýšené otáčky, ale zároveň je na teploměru venku okolo 17 stupňů, takže to přisuzuji tomuto, děje se mi to bežně a pravidelně, ale bez cukání a dalších projevů,

pokud cuká - aktualizace SW, je na to TPI

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&p=2540271#p2540271

Upraveno od Jar_da

Já sem si taký žádnýho oleje nevšim.

No, ale vzhledem k mojim smyslovým schopnostem to nic neznamená....

taky jsem koukal a taky nic, jen saze na koncovkách výfuku, olej nee

No ono záleží taky asi na stylu jízdy, kdo tmu často naloží (jako já), tak pak saze lítají :)

kurňa-jak je to Jar_do s těma Tvýma trubkama? Napíšeš "výfuk zahnutý dolů" a pak nic .... já mám z toho pak hlavu zahnutou dolů:-) Tím upgradem softwaru asi trubky nerovnaj, nebo že by???? Saze tam nemám a občas tomu naložím. To cukání-to mi udělalo jednou a psal jsem o tom-někdo tady řekl, že je to venkovní teplotou (krtická hodnota mezi cca 10-20°C někde) a asi je to pravda, protože mi to udělalo jen jednou. Jdu makat- ať žije Ufa. Uf uf.

.... ale já nic o zahnutých trubkách nepsal, takže za tvou zahnutou hlavu necítím odpovědnost :kol-28: ,

p.s. mám trubky rovně ....

Upraveno od Jar_da

Má v tom trochu zmatek - to psal JayFader. Jestli nám radim1234 v té Ufě nenasává nějakou samohonku a pak má z toho zahnutou hlavu. :_icon_smich2:

Flíčky na zadním nárazníku jsem měl taky, před měsícem vyleštěno, od té doby nic. Je pravda, že jsem od té doby nebyl na dálnici, takže to by asi vše vysvětlovalo.

Příští týden pojedu na výměnu oleje. Domluvil jsem se na vlastním oleji. Koupil jsem Castrol Edge 5W-30. Je to dobrá volba? Jaký olej používají při výměně autorizované servisy?

oleje používají podle slev, resp. kdo ji dá lepší cenu,toho berou a nezáleží na značce, jen na normě VW

Prakticky stále na dálnici a asi 3 neděle nemyté auto....ty tmavé skrvrnky jsou právě ty olejové skvrnky či saze :)

post-32269-0-17182600-1337950808_thumb.j


JayFader, jak máš zahnutý výfuk dolů??? 1.4 TSI má přece rovné trubky! :kol-46:


Ne sorry, špatně jsem to napsal, nejsou ohnuté, ale seříznuté směrem dolů...

Pravda, popil jsem, omlouvám se Jar_dovi. No snad jsem všechny nějak neurazil. Mám v tom trochu zmatek Pawouk má pravdu :-). Ale zato se mi omluvil redaktor Světa Motorů, heč? taky v tom měl zmatek (s motorama pro eresu)......:-)

  • 2 týdny později...

Zdravím.

Nevíte náhodou, od jakého roku výroby je už vychytán problém s rozvodovými řetězy u motoru 1,4 TSI 90 kW?

Díky

Já mám tenhle motor rv2009 (úplně první ročník v Octě 2FL, VW je do Golfů dával už od roku 2007, 1.4 TSI Twincharger 125kW byl montován do Mk5 Golfu GT od roku 2005). Zatím žádný problém spojený s rozvody. Byl to problém spíš vadných sérií než celých ročníků, ale to ti nikdo neřekne. Každej motor má nějaký potencionálně slabé místo. Na netu toho najdeš spoustu, ale žádnou konkrétní informaci koncern nepustil. Přiznal jen, že o tom ví a že ten problém se objevuje u jejich TSI motorů. Řetězové rozvody se u nových motorů pomalu nahrazují zase řemenem.

Upraveno od JayFader

Zdravím.

Nevíte náhodou, od jakého roku výroby je už vychytán problém s rozvodovými řetězy u motoru 1,4 TSI 90 kW?

Díky

To nikdo neví... :kol-32:

"Zajímavá" verze OII Combi Green tec 1.4 TSI 90 kW na palivo E10. Všimněte si údajů o spotřebě. :kol-31:

post-32075-0-42251300-1339105717_thumb.jpost-32075-0-12765900-1339105727_thumb.jpost-32075-0-57145300-1339105736_thumb.j

Upraveno od Pawouk

Slibem nezarmoutíš....

Nová 1.4 TSI řady EA 211 (zde s výkonem 103 kW) s vypínánám válců. Lze si všimnout několika změn oproti stávajícímu 1.4 TSI 90 kW,např.:

- vypínání válců č.2 + 3,kdy se při nízké zátěži do 4000 ot. uzavřou ventily u těchto válců

- rozvodový řemen

- přibyl přestavovač výfukového vačkového hřídele

- výfukové svody jsou integrovány do hlavy motoru - vůbec celá výfuková strana včetně turba se přesunula otočením hlavy motoru do zadní části motoru a celý motor je nakloněn směrem ke kabině v úhlu 12°

- olejový filtr se přesunul do spodní části motoru

- filtr sání se přesunul nad motor

- vodní mezichladič nasávaného vzduchu se přesunul taktéž nad motor

- vodní čerpadlo se přesunulo na druhou a horní stranu motoru než je v současnosti a je poháněno od vačkového hřídele

a dále např.:

- blok motoru je nově hliníkový

- odlehčený klikový hřídel o 20%,ojnice o 25%... atd.

Zda např. vypínání válců bude mít i verze s 90 kW mně není známo.

post-32075-0-70180900-1339163541_thumb.jpost-32075-0-94038000-1339163545_thumb.jpost-32075-0-22617000-1339163552_thumb.jpost-32075-0-71113200-1339163559_thumb.jpost-32075-0-07130100-1339163563_thumb.jpost-32075-0-05075800-1339163568_thumb.jpost-32075-0-22123600-1339163572_thumb.jpost-32075-0-54863800-1339163579_thumb.jpost-32075-0-17316000-1339163588_thumb.j

Nevypínají se ale válce "trvale otevřením" prostoru? Tam se potom nepřetláčí vzduch.Jedině že by to vychytali "napůl" cesty. Ale i tak bude-li tam podtlak tak si bude přisávat zvířený olej zespodu.A ten řetízek je na co? Na Mikuláše?Ten ekoterorismus nás zabije.

Jo a dnes jsem byl za blbce. Včera po úterním servisu mi auto spadlo do nouzáku. Odvoz do servisu že to ráno pořeší. Volal jsem tam ráno a autu nic nebylo. Ani píp na diagnostice a normálně to fičelo.

Upraveno od Jakub Nabel

Řetízek pohání olejové čerpadlo,to snad má koncern celkem zvládnuté. K vypínání válců neznám všechny detaily, ale má to být řešeno uzavřením ventilů, tady je o tom jedno video:

Ou jejda, to bude zas prča :kol-28:

No já jsem zvědavej na tu modernizovanou 1,8 čku, prej přibyly koňasové ;)

ty v.le, to má čísla jak tdi 2,0,co se týká parametrů.Kdyby byla i spotřeba podobná tak na diesel se v ceníku ani nepodívám.

Jen se děsím těch 3 mm na síle bloku. Už asi slouží jen jako bedýnka pro ta heblata a hlavním místem pro distribuci síly bude "kanál" zesíleného materiálu plných žeber u kliky (jako obráceně ingot tvořící rám traktoru a klika se v tom vrtěla "jakoby" nic). No asi už snad ví co dělají resp je i vidět že spoustu věcí které fungovaly i u těch našich "testovacích" kolovrátků použili a to co dělalo binec je pryč nebo již u(o)praveno.

Upraveno od Jakub Nabel

Spotřeba bude zcela jistě zase o litr vyšší než diesel, ale to je naprosto zanedbatelné, stejně jako nyní, když vezmeš všechny klady a přednosti tohoto benzínu....

Pokud bude můj současný motor bez problémů ( a taky jestli mi ho celej nesežerou kuny), zcela jistě do něj půjdu příště zas a na diesel se ani nepodívám :)

Upraveno od Clint

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.