Květen 23, 201213 r jj,hoši,to jsou SAZE. A proto přímovstřiky s emisní normou Euro 6 dostanou filtr pevných částic. Spotřebu ti můžu říct jen za město,protože jinde s tím nejezdím. Takže v létě v měsíčním průměru něco těsně přes 7l a v zimě přes 8l. Dnes ráno se na dlažbě opět objevil olej,sice menší loužička,než v předchozích případech,ale už mě to nebaví se tím zabývat. Za 3000 km to půjde na výměnu oleje,tak se to asi spláchne všechno najednou. Jedině snad,že by se to nějak rozjelo ve velkém,tak bych musel konat dřív. dnes trasa HK-Uničov-Šternberk-Česká Třebová-Žamberk-HK, spotřeba 6,7, průměrka 64 km/h, jel jsem normálně, prostě jsem předjížděl jak se dalo, gumy 225/45/17 Tak tak, 1.4 TSI rovný výfuk. A tečky taky nepozoruji. Zato teď pozoruji každé ráno po nastartování volnoběžné otáčky 1200 a prvních 100 metrů to škube, no hrůza! já taky ráno zvýšené otáčky, ale zároveň je na teploměru venku okolo 17 stupňů, takže to přisuzuji tomuto, děje se mi to bežně a pravidelně, ale bez cukání a dalších projevů, pokud cuká - aktualizace SW, je na to TPI http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&p=2540271#p2540271 Upraveno Květen 23, 201213 r od Jar_da
Květen 23, 201213 r Já sem si taký žádnýho oleje nevšim. No, ale vzhledem k mojim smyslovým schopnostem to nic neznamená....
Květen 23, 201213 r No ono záleží taky asi na stylu jízdy, kdo tmu často naloží (jako já), tak pak saze lítají
Květen 24, 201213 r kurňa-jak je to Jar_do s těma Tvýma trubkama? Napíšeš "výfuk zahnutý dolů" a pak nic .... já mám z toho pak hlavu zahnutou dolů:-) Tím upgradem softwaru asi trubky nerovnaj, nebo že by???? Saze tam nemám a občas tomu naložím. To cukání-to mi udělalo jednou a psal jsem o tom-někdo tady řekl, že je to venkovní teplotou (krtická hodnota mezi cca 10-20°C někde) a asi je to pravda, protože mi to udělalo jen jednou. Jdu makat- ať žije Ufa. Uf uf.
Květen 24, 201213 r .... ale já nic o zahnutých trubkách nepsal, takže za tvou zahnutou hlavu necítím odpovědnost , p.s. mám trubky rovně .... Upraveno Květen 24, 201213 r od Jar_da
Květen 24, 201213 r Má v tom trochu zmatek - to psal JayFader. Jestli nám radim1234 v té Ufě nenasává nějakou samohonku a pak má z toho zahnutou hlavu.
Květen 25, 201213 r Flíčky na zadním nárazníku jsem měl taky, před měsícem vyleštěno, od té doby nic. Je pravda, že jsem od té doby nebyl na dálnici, takže to by asi vše vysvětlovalo. Příští týden pojedu na výměnu oleje. Domluvil jsem se na vlastním oleji. Koupil jsem Castrol Edge 5W-30. Je to dobrá volba? Jaký olej používají při výměně autorizované servisy?
Květen 25, 201213 r oleje používají podle slev, resp. kdo ji dá lepší cenu,toho berou a nezáleží na značce, jen na normě VW
Květen 25, 201213 r Prakticky stále na dálnici a asi 3 neděle nemyté auto....ty tmavé skrvrnky jsou právě ty olejové skvrnky či saze
Květen 25, 201213 r JayFader, jak máš zahnutý výfuk dolů??? 1.4 TSI má přece rovné trubky! Ne sorry, špatně jsem to napsal, nejsou ohnuté, ale seříznuté směrem dolů...
Květen 25, 201213 r Pravda, popil jsem, omlouvám se Jar_dovi. No snad jsem všechny nějak neurazil. Mám v tom trochu zmatek Pawouk má pravdu :-). Ale zato se mi omluvil redaktor Světa Motorů, heč? taky v tom měl zmatek (s motorama pro eresu)......:-)
Červen 7, 201213 r Zdravím. Nevíte náhodou, od jakého roku výroby je už vychytán problém s rozvodovými řetězy u motoru 1,4 TSI 90 kW? Díky
Červen 7, 201213 r Já mám tenhle motor rv2009 (úplně první ročník v Octě 2FL, VW je do Golfů dával už od roku 2007, 1.4 TSI Twincharger 125kW byl montován do Mk5 Golfu GT od roku 2005). Zatím žádný problém spojený s rozvody. Byl to problém spíš vadných sérií než celých ročníků, ale to ti nikdo neřekne. Každej motor má nějaký potencionálně slabé místo. Na netu toho najdeš spoustu, ale žádnou konkrétní informaci koncern nepustil. Přiznal jen, že o tom ví a že ten problém se objevuje u jejich TSI motorů. Řetězové rozvody se u nových motorů pomalu nahrazují zase řemenem. Upraveno Červen 7, 201213 r od JayFader
Červen 7, 201213 r Zdravím. Nevíte náhodou, od jakého roku výroby je už vychytán problém s rozvodovými řetězy u motoru 1,4 TSI 90 kW? Díky To nikdo neví... "Zajímavá" verze OII Combi Green tec 1.4 TSI 90 kW na palivo E10. Všimněte si údajů o spotřebě. Upraveno Červen 7, 201213 r od Pawouk
Červen 8, 201213 r Nová 1.4 TSI řady EA 211 (zde s výkonem 103 kW) s vypínánám válců. Lze si všimnout několika změn oproti stávajícímu 1.4 TSI 90 kW,např.: - vypínání válců č.2 + 3,kdy se při nízké zátěži do 4000 ot. uzavřou ventily u těchto válců - rozvodový řemen - přibyl přestavovač výfukového vačkového hřídele - výfukové svody jsou integrovány do hlavy motoru - vůbec celá výfuková strana včetně turba se přesunula otočením hlavy motoru do zadní části motoru a celý motor je nakloněn směrem ke kabině v úhlu 12° - olejový filtr se přesunul do spodní části motoru - filtr sání se přesunul nad motor - vodní mezichladič nasávaného vzduchu se přesunul taktéž nad motor - vodní čerpadlo se přesunulo na druhou a horní stranu motoru než je v současnosti a je poháněno od vačkového hřídele a dále např.: - blok motoru je nově hliníkový - odlehčený klikový hřídel o 20%,ojnice o 25%... atd. Zda např. vypínání válců bude mít i verze s 90 kW mně není známo.
Červen 8, 201213 r Nevypínají se ale válce "trvale otevřením" prostoru? Tam se potom nepřetláčí vzduch.Jedině že by to vychytali "napůl" cesty. Ale i tak bude-li tam podtlak tak si bude přisávat zvířený olej zespodu.A ten řetízek je na co? Na Mikuláše?Ten ekoterorismus nás zabije. Jo a dnes jsem byl za blbce. Včera po úterním servisu mi auto spadlo do nouzáku. Odvoz do servisu že to ráno pořeší. Volal jsem tam ráno a autu nic nebylo. Ani píp na diagnostice a normálně to fičelo. Upraveno Červen 8, 201213 r od Jakub Nabel
Červen 8, 201213 r Řetízek pohání olejové čerpadlo,to snad má koncern celkem zvládnuté. K vypínání válců neznám všechny detaily, ale má to být řešeno uzavřením ventilů, tady je o tom jedno video:
Červen 8, 201213 r jj, http://www.auto.cz/audi-chysta-novy-motor-1-8-tfsi-treti-generace-se-125-kw-a-320-nm-59921
Červen 8, 201213 r ty v.le, to má čísla jak tdi 2,0,co se týká parametrů.Kdyby byla i spotřeba podobná tak na diesel se v ceníku ani nepodívám. Jen se děsím těch 3 mm na síle bloku. Už asi slouží jen jako bedýnka pro ta heblata a hlavním místem pro distribuci síly bude "kanál" zesíleného materiálu plných žeber u kliky (jako obráceně ingot tvořící rám traktoru a klika se v tom vrtěla "jakoby" nic). No asi už snad ví co dělají resp je i vidět že spoustu věcí které fungovaly i u těch našich "testovacích" kolovrátků použili a to co dělalo binec je pryč nebo již u(o)praveno. Upraveno Červen 8, 201213 r od Jakub Nabel
Červen 8, 201213 r Spotřeba bude zcela jistě zase o litr vyšší než diesel, ale to je naprosto zanedbatelné, stejně jako nyní, když vezmeš všechny klady a přednosti tohoto benzínu.... Pokud bude můj současný motor bez problémů ( a taky jestli mi ho celej nesežerou kuny), zcela jistě do něj půjdu příště zas a na diesel se ani nepodívám Upraveno Červen 8, 201213 r od Clint
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.