Září 30, 201212 r To já jsem taky opatrný, ale když se motor ohřeje - tak ho nenechám úplně zakrnět. Zejména nájezdy na dálnici . PS: Jsem si truchu hrál s mobilem: Osobně mě tento eko nesmysl lehce rozčiluje - v garáži je zatím kolem 19°C, tak uvidím v zimě. Ale zatím to tam vždy pěkně zamořím...
Září 30, 201212 r To je jak TDi PD, kde je ta vychvalovana tichost? Po minutě otáčky spadnou na cca 700, pak už o motoru nevíš.
Září 30, 201212 r Abych jen neplacal, tak jsem natocil "studeny" (venkovni teplota 16°C) start motoru 1.6 TDi CR.
Říjen 1, 201212 r to byl jen pokus o oživení diskuze-já proti dieslům nemám vůbec nic, jen se mi víc líbí benzín. Kolega má stejný motor jako Ty a je maximálně spokojen. Spotřebu má určitě nižší než já :-)
Říjen 1, 201212 r Az take idealne to s tou 1.6TDI nie je. Rozhodne to je lepsie ako stare PD, ale mal som to v Golfe a nemozem povedat, ze by som o tom motore nevedel (a myslim, ze Golf je lepsie odhlucneny). Teraz mam Golf 1.2TSI a to je teda sakra rozdiel (to iste v A1 1.4TSI). Vsetky auta s pozicovne, ale fungel nove.
Říjen 12, 201212 r Lidi kde najdu specifikaci co tam mám přesně za olej, vím že 5W 30 z výroby ale na nikde v knížkách to nevidím :-) Mám najeto přesně 10tis a když zahřeju motor a pak se kouknu na olej tak tam mám poslední 3čárky(čtverečky) odspoda. Dík
Říjen 12, 201212 r Ano mám 30tis/servis. Ted koukám že jsem dostal návod k obsluze na Škoda octavia tour, takže OII předfl na 1.4i a 1.6i :-) Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska.
Říjen 12, 201212 r Hurikáne,návod si můžeš stáhnout zde: http://www.skoda-aut...es/11-2011.aspx Zajímavé články o problémech s řetězovým rozvodem: http://www.auto.cz/p...ak-retezu-70246 http://www.auto.cz/m...em-tresku-70384 Upraveno Říjen 12, 201212 r od Pawouk
Říjen 12, 201212 r Svěr motorů, kde přispívá autor článku Vaculík odebírám už roky. Předtím měl svůj odborný časopis Autodiesel, který v současné době už nevychází. Co čtu jeho články, tak Vaculík je vyloženě antibenzínista a úplný antiTSičkař. V každém článku co napíše o TSi, se nezapomene zmínit o sazích co lítají z výfuku TSi-ček, oproti super čistým dieselum. Jednoduše, bych to bral lehce s rezervou.
Říjen 24, 201212 r Něco nového, nebo spíše staronového o řetězích... Jinak ve stejném čísle je dlouhodobý test na 100 tkm s novým VW Polo, motor bez jakýchkoliv problému s řetězem. Problém měl jen s překousanými zapalovacími kabely od kun. řetězy 1.pdf řetězy 2.pdf Upraveno Říjen 24, 201212 r od pava
Říjen 24, 201212 r Uff, ten napínák u 1.4 TSI se mě ale vůbec nelíbí... U mě zatím 41 000 km a ticho po pěšině.Tak nevím, jestli se mám radovat, nebo čekat průser
Říjen 24, 201212 r Těžko říct, v čem to bude? Na to bys měl spíš projít VW, nebo Seatí fora. Pokud vím, byl tam nějaký problém s kompresory (neplést s turbem). Jinak o tom motoru bude obecně platit to samé jako o 90 kW. Tady si můžeš stáhnout učební pomůcku pro ten motor 103 kW : http://www.uloz.to/xPHhdn7/ssp-359-motor-1-4l-tsi-103-125-kw-se-zdvojenym-preplnovanim-pdf
Říjen 25, 201212 r Tak mám najeto 41 000 km a motor zatím bez potíží. Jinak na těch forech jsem myslel,abys zkouknul témata týkající se právě motorů 1.4 TSI. 103 kW se do škodovek nemontuje. Obecně je největší průšvih rozvodový řetěz s napínákem,přestavovač vačkového hřídele a u těch motorů s kompresorem údajně zlobí jeho elmag.spojka. Jinak je tento motor (1.4 TSI 90 kW) doporučeníhodný. Se 103 kW verzí jsem neměl tu čest, takže nevím.http://www.vw-club.c...forum.php?f=231http://www.vw-club.c...?f=238&t=148243http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=37662http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38902http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38688http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=33192http://seat-forum.cz...p?f=101&t=34280http://seat-forum.cz...p?f=101&t=24763
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.