Přejít na obsah

DuK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli DuK

  • Narozeniny 3. Říjen

Oznámení DuK

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. Klasicky vůbec nestíhám, ale zítra se těším :-). PS: Auto špinavé, uvnitř prach, krytky na šrouby kol jsem na podzim někde dal a nevím kam :-). Asi přijedu autobusem ...
  2. DuK

    1.4 TSI (90 kW)

    Baterka než vyplýtvá energii k zhasnutí motoru - tak "odejdou" pro řidiče mnohem závažnější systémy a spotřebiče (rádio, světla, posilovač řízení....)
  3. Píšu si do kalendáře a doufám, že dorazím - po posledních (neomluvených) absencích :-).
  4. Po prohlídce interiéru auta, by mohla exkurze pokračovat do motoru, kde bychom obdivovali rozvody...
  5. Tu sem :-). Zatím nevím o ničem, co by mi bránilo v účasti.
  6. DuK

    1.4 TSI (90 kW)

    To že budu muset čekat, až se v autě (ne)zahřeju, to jsem čekal, ale že to bude až takhle "studené" to ne... Abych vysvětlil. Přes Vánoce jsem jezdili delší trasy, vždy kalkuluju s cca 6,5l/100km. S klidným stylem jízdy to je většinou míň (motor se převaluje mezi 2000-2300 ot./m). Tak si jedu a po cca 150km se dívám a svítí na mě ø7,6l/100km. Tak na to hledím, říkám si - 4 lidi, plný kufr... ale pořád mi to nedalo, tak jsem začal pátrat. Netrvalo dlouho - a vidím teplota oleje 88°C. Tak to chvíli sleduju a třeba při mírné klesání, kdy jedu se zařazenou (což by mělo šetřit palivo:-)) - a za chvíli teplota oleje 78°C.... Potom, stačlo jezdím míň úsporně (občas točit/vyřazovat) prostě "hřát" a nakonec jsem se dostal na 6,8l. Venku byly 2°C. Takže, přemýšlím o deklu/dece na masce chladiče :-).
  7. Jak jsem se tam mihl, tak moc fotek není...
  8. Jsem přemýšlel co to - jestli k nám patří, nebo co. Furt stál nalepený na kufru a ne a ne odjet... Rád jsem vás všchny poznal a doufám, že příště to budu lépe zvládat časově .
  9. Tak jak vidím, zítra se mi to změní asi jenom na výlet "na otočku", resp. oběd a hurá zpět do Prahy :-). A jestli vyjedu nájezd z garáží, tak snad stihnu (před)sraz na benzínce...
  10. Budu muset omezit lehce sobotní program (dostal jsem minulý víkend darem poukázku - ve 13:55 musím být na Kačerově), bohužel se mi nepodařilo to posunout... Přijet přijedu, ale budu muset okolo 13h zbaběle uniknout. .
  11. Také se předběžně hlásím - pokusím si tento termín udržet v kalendáři. PS: Alespoň tam zkusím někomu vecpat 1l Catrol EDGE LL .
  12. DuK

    1.4 TSI (90 kW)

    To já jsem taky opatrný, ale když se motor ohřeje - tak ho nenechám úplně zakrnět. Zejména nájezdy na dálnici . PS: Jsem si truchu hrál s mobilem: Osobně mě tento eko nesmysl lehce rozčiluje - v garáži je zatím kolem 19°C, tak uvidím v zimě. Ale zatím to tam vždy pěkně zamořím...
  13. DuK

    1.4 TSI (90 kW)

    Já bych také nezatracoval. Ale prodlouženou záruku pro klid duše určitě (ať už origo od Škodovky, nebo CarGarant). Já mám +3 roky (do 150tis). Jak tu probíráte pneumatiky - tak jsem před dovolenou kontroloval kola...ehm... poprvé od výroby. No, a kola všechny na 2,5. Tak jsem postupně celou dovolenou "ufukoval" přední kola. A když už jsme u té dovolené, tak skóre (tři lidi, 80% zaplá AC, poloplnýplný kufr):
  14. Tak já jsem si to teď několikát stopoval - a při cca 23°C to "spadne" na 900ot/m za cca 50-60s...
  15. DuK

    1.4 TSI (90 kW)

    Při příjezdu do garáže taky cítím smrádek (např. jako když se "vypaluje" nová trouba). Zatím je to cítit pořád (auto mám od března, má 9tis km). Já se na olej chystám v září (okolo 10-11tis.). Pak bych chtěl zase okolo 20t, 30t, a potom se ustálit "pevných" 15tis.
×
×
  • Vytvořit nový...