Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To já jsem taky opatrný, ale když se motor ohřeje - tak ho nenechám úplně zakrnět. Zejména nájezdy na dálnici :kol-31: .

PS: Jsem si truchu hrál s mobilem:

Osobně mě tento eko nesmysl lehce rozčiluje - v garáži je zatím kolem 19°C, tak uvidím v zimě. Ale zatím to tam vždy pěkně zamořím...

Vloženo

to byl jen pokus o oživení diskuze-já proti dieslům nemám vůbec nic, jen se mi víc líbí benzín. Kolega má stejný motor jako Ty a je maximálně spokojen. Spotřebu má určitě nižší než já :-)

Vloženo

Az take idealne to s tou 1.6TDI nie je. Rozhodne to je lepsie ako stare PD, ale mal som to v Golfe a nemozem povedat, ze by som o tom motore nevedel (a myslim, ze Golf je lepsie odhlucneny). Teraz mam Golf 1.2TSI a to je teda sakra rozdiel (to iste v A1 1.4TSI). Vsetky auta s pozicovne, ale fungel nove.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Lidi kde najdu specifikaci co tam mám přesně za olej, vím že 5W 30 z výroby ale na nikde v knížkách to nevidím :-)

Mám najeto přesně 10tis a když zahřeju motor a pak se kouknu na olej tak tam mám poslední 3čárky(čtverečky) odspoda.

Dík

Vloženo

Ano mám 30tis/servis. Ted koukám že jsem dostal návod k obsluze na Škoda octavia tour, takže OII předfl na 1.4i a 1.6i :-)

Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska.

Vloženo

Svěr motorů, kde přispívá autor článku Vaculík odebírám už roky. Předtím měl svůj odborný časopis Autodiesel, který v současné době už nevychází. Co čtu jeho články, tak Vaculík je vyloženě antibenzínista a úplný antiTSičkař. V každém článku co napíše o TSi, se nezapomene zmínit o sazích co lítají z výfuku TSi-ček, oproti super čistým dieselum. Jednoduše, bych to bral lehce s rezervou.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Něco nového, nebo spíše staronového o řetězích...

Jinak ve stejném čísle je dlouhodobý test na 100 tkm s novým VW Polo, motor bez jakýchkoliv problému s řetězem. Problém měl jen s překousanými zapalovacími kabely od kun.

řetězy 1.pdf

řetězy 2.pdf

Editováno: , autor: pava
Vloženo

Tak mám najeto 41 000 km a motor zatím bez potíží. Jinak na těch forech jsem myslel,abys zkouknul témata týkající se právě motorů 1.4 TSI. 103 kW se do škodovek nemontuje. Obecně je největší průšvih rozvodový řetěz s napínákem,přestavovač vačkového hřídele a u těch motorů s kompresorem údajně zlobí jeho elmag.spojka. Jinak je tento motor (1.4 TSI 90 kW) doporučeníhodný. Se 103 kW verzí jsem neměl tu čest, takže nevím.

http://www.vw-club.c...forum.php?f=231
http://www.vw-club.c...?f=238&t=148243
http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=37662
http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38902
http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38688
http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=33192
http://seat-forum.cz...p?f=101&t=34280
http://seat-forum.cz...p?f=101&t=24763

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...