Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Jestli myslíš, kolik to žere, tak tedy v létě v měsíčním průměru cca 7 litrů, v zimě cca 8 l (vše v Práglu). Jsou samozřejmě dny, kdy jezdím i třeba za něco málo přes šest, ale také někdy i za deset, připomínám, že to není stylem brzda-plyn. Záleží na počtu popojížděk, případně trošku delších cestách (např. Řepy - Zbraslav, to není problém pod šest, zatímco celodenní cukání po sídlištích apod. lze zas za těch deset).

K Octě, moc jí nevoní kopcovitý terén, tam se dostat pod sedm je problém. Ve městě si to také rádo cucne, ale tam já prakticky nejezdím. Když tomu bude někdo hamtat na plynový pedál, tak to asi sežere i trávu v příkopě, ale to není můj případ. Pro šťouraly, nejsem brzdou provozu, která jede 70 km/h, mimo dálnice jezdím většinou těch 100 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vypadá, že máš už zažitý styl ježdění s těmito motory. :kol-47: Páč některým pánům redaktórům nestačí pomalu osm litrů. To mě žere taky, ale ve 150 km/h. :kol-46: A pak čti testy. :kol-26: Z toho jsem měl pomalu největší vítr, když jsem Octu kupoval. Stačila ovšem jízda z Čáslavi do Prahy 6, mimo dálnici a objezdem Prahy přes Nymburk, Mělník, Slaný, mimo dálnici, za 5.9 a obava se začala rozplývat. Pak jsem ještě zjistil, že i na dálnici to není špatný, ba že to žere méně než moje předchozí stokoňová Fabia a bylo vyhráno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku, poprvé po cca 14 000 a podruhé tuším 43 000 ale je to velmi hrubě (nemám tu servisku) Ale proč to bylo poprvé ve 14-ti to nevím, asi v rámci nějaké první prohlídky musím se podívat až budu doma -ale hned po výměně to hlásí cca kolem 30 000 do další. A ke spotřebě. Normálně to nijak nesleduju. Včera jsem přistál v 6.10 ráno a jel jsem do Brna. Bylo doscela prázdno, takže jsem jel už z letiště nějak tak rychleji. Do Brna jsem přijel s průměrem 120 a spotřeba 8,0 podle počítače. Díval jsem se na to úplně náhodou (na kolik tam mám benzín) a bylo to krásně kulaté tak si to pamatuju :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem měl od 11.dubna 2011 - si myslím a poprvé jsem tam byl tuším v srpnu nebo tak nějak.....nevím....skladba mých tras je skoro pravidelná. Denně do práce cca 2 km a zpět, Pokud někam vyjedu autem tak max Itálie, Švýcarsko, docela pravidelně Stadlern Německo a zpět (jednou za cca 2 měsíce) a v podstatě mezitím jen furt letiště a zpět (buď Vídeň nebo teď častěji Praha). Takže z pohledu motoru "naprosto" ideální-buďto se neohřeje vůbec nebo je hnán po dálnici mimo CZ nebo "polňačkou až do matky měst" (kde pak stojí cca 5-7 dní na Go parkingu)....Teď jsem se tedy podíval-do té první prohlídky jsem byl 1x v severní Itálii, 1x v Ženevě 2x ve Stadlernu , 11x na letišti, několikrát na chatě (50 km) a zbytek po těch 2 km...někdy i několikrát denně,zbytek nákupy, děti, školky ,babičky , tetičky a bla bla bla

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O víkend jsem jel s rodinou z Týna nad Vltavou, přes Tábor do Prahy, jel jsem celkem předpisově a klidně (pač mě za Táborem vyhmátli polišové) , na dálnici ustáleně 130. Ve finále se zaplou klimou celou cestu bylo na počítači 6,7/100km, to považuji za můj nejlepší výsledek s ohledem na zatížení a klimu.

Jinak z Tábora jsem frčel po dvouproudovce (silnice dálničního typu) jak jsem zvyklej obvykle v levém pruhu. V pravém nic nejelo, silnice nová. No a při nájezdu na dálnici poldové s terčem. Zastavil jsem a hned jestli vím, proč mě zastavili. Řekl jsem, že nevím aon, že jsem celou dobu jel v levém pruhu. Nicméně za mnou nic nejelo, nikoho jsem neblokoval. Věděl jsem, že se nemám na co vymluvit, silnice gut, auto žádné (čili o předjíždění nešlo), jen jsem řekl, že s eomlouvám a že jsem si nevšiml, že jsem vyjel z Tábora. Řekl jsem, že jezdím v levém často, že pravé jsou ve Středočeském kraji mizerné. Řekl, že to chápe, pak chtěl vidět zelenou kartu a když jsem mu ji podal, řekl mi, že včera skončila platnost :D

No ve finále mi sdělil 2500 za jízdu v levém a 1500 za neplatnou kartu pojištění. Než jsem stačil odpovědět, řekl nashledanou a já byl rád, že ještě existují slušní policisté :) (bejvalo by se to prodražilo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I ty jeden "piráte". :D Na D1 bych se za jízdu v levém pruhu nedoplatil. Tam už se ale jinde nedá jezdit. :kol-32:

@radime, tak to je teda záhada, jak to počítá ty servisky,asi podle počasí... :kol-44:
jo ještě ke spotřebě, to jsi jel z Ruzyně do Brna, za těch rovných 8? Protože mě to na této trase žere při průměrech kolem 120 (většinou dokonce přes 120 km/h) podle PP tak o litr méně. :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem jezdil s Octavií 2012 2.0 TDI, musím říct, že v porovnání se svou 1.4 TSI je to suběktivně velký rozdíl. Zejména hlučnost a jakési vybrace jsou velmi nepříjemné. Auto mělo najeto kolem 14000km, moje negativní dojmy možná umocnilo i to, že to byla výbava classic, to mé je elegance. Dynamika motoru není špatná (nemám s diesel motory moc zkušeností), spotřeba taky OK, ale ta kultivovanost je mizerná, benzín je benzín...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nafťáky také nemám moc zkušeností, ale měl jsem v létě možnost najet pár set km s OII Elegance 2.0 TDI PD 2006, najeto 100 000 km. Co mě poněkud vyvádělo z míry, bylo "škubnutí" motoru při startu, jinak dieselový zvuk se nejvíc ozýval při rozjezdech, postupném zrychlování a řazení na vyšší stupně. Ale nebyla to zas taková hrůza, ten zvuk je takový jakoby utlumený. Samozřejmě TSI to není. Ve vyšších rychlostech při ustálené jízdě dieselový klapot nebyl prakticky nijak znát a neozývalo ani nijaké dunění, které jsem zažil s 1.9 TDI PD při dálničních rychlostech. Spotřeba, hlavně ve vyšších rachlostech a v kopcích, je také poněkud v jiných dimenzích, než u mé 1.4 TSI. Na trase Praha 6 - Hradec Králové (Pražský okruh, Jižní spojka, D 11, rychlosti dle předpisů) je rozdíl v průměrné spotřebě při stejném způsobu jízdy jeden litr. 2.0 TDI PD za 5.5, moje TSI za 6.5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...tak to je teda záhada,jak to počítá ty servisky,asi podle počasí... :kol-44:

U aut s proměnným intervalem (2x TDI a 1x TSI) mě to snad vždy hnalo na prohlídku asi 1000-2000 km před limitem nájezdu, časově to vychází zhruba po roce, roce a něco... jezdím tak napůl couračky po městě a delší cesty, hlavně dálnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi ta svině dneska poprvé zachrastila. Stál jsem delší dobu, asi 10 dní v garáži. První start v pohodě, vyjel jsem před barák. Tam to stálo asi dvě hodiny a pak při nastartování to asi na sekundu zahchrastilo. Taky se Vám něco podobného stalo? Mám to nějak řešit, nebo na to bodat? O2F 1.4 TSI 2009 najeto něco přes 50000km. Během dne jsem hodně jezdil, několikrát startoval a už OK.

Editováno: , autor: JayFader
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na to říct...prostě TSI. :kol-32: Toho se také obávám. Máš na tom ještě záruku? Může to být jak řetěz, tak přestavovač. Co jsem tak různě po netu vysledoval, zvuk to má podobný. Zkus to dát do servisu. Pak záleží jaký bude jejich přístup. Klasika je, že se to u nich neprojevilo... Jsou na to nějaká TPI, tak snad jedině na ně udeřit s tímto argumentem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už ani nemám chuť se k tomu vyjádřit. Mně to připadá, že už to chrastí při každém studeném startu.... Faktem je, že já mám operativní leasing, takže když upadne půl auta zavolám akorát LP a tím pádem nemám jaksi "ekonomické obavy". Akurvát nechápu, proč to (zaplaťbůh) nedělá eresa, která má taky "řeťaz" a tam by mne to asi sralo neuvěřitelně, páč ta je za moje děngi. Sice mám čtyřletou záruku ale bůhví, co by soudruzi z Bolehlavi vymysleli....očekával bych odpověď: "....no jo pane, ale vy jste s tím jezdil....no to nemůžete...." nebo něco v tom smyslu.

Čau z Karagandy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ještě přemýšlel nad tím rachocením. Stalo se mi to tenkrát po cca 10 denním stání v garáži. Několikrát jsem tam během tý doby něco nesl, mohlo to být tak dvacetkrát. Vysokotlaké čerpadlo pokáždě tlakuje. Když jsem pak startoval tak i ten běh na studený motor byl ještě o něco horší něž obvykle. Otáčky poskakovaly, trochu i takové ty neobvyklé výstřely jsem pozoroval. Po vyjetí z garage jsem to nechal asi 2 hoďky stát a pak mi to zarachtalo. Od té doby cca 60 startování a přes tisíc kilometrů, vše OK. Zatím to řešit nebudu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...