Pawouk Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 radime, jen pro zajímavost, po kolika km tě palubní počítač pošle na výměnu oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Mám sklerózu, PAWOUKu, kolik bere ten služebák? Ta Octa je holka spořivá. TDI nemá smysl..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Jestli myslíš, kolik to žere, tak tedy v létě v měsíčním průměru cca 7 litrů, v zimě cca 8 l (vše v Práglu). Jsou samozřejmě dny, kdy jezdím i třeba za něco málo přes šest, ale také někdy i za deset, připomínám, že to není stylem brzda-plyn. Záleží na počtu popojížděk, případně trošku delších cestách (např. Řepy - Zbraslav, to není problém pod šest, zatímco celodenní cukání po sídlištích apod. lze zas za těch deset).K Octě, moc jí nevoní kopcovitý terén, tam se dostat pod sedm je problém. Ve městě si to také rádo cucne, ale tam já prakticky nejezdím. Když tomu bude někdo hamtat na plynový pedál, tak to asi sežere i trávu v příkopě, ale to není můj případ. Pro šťouraly, nejsem brzdou provozu, která jede 70 km/h, mimo dálnice jezdím většinou těch 100 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Dík. Ja praví klasik- tak to su klidný. Mi ta bedýnka chodí +- 6,5. V létě spotřebu honí klima, v zimě zima. A k octě. Měl jsem ji dva dny a ta mi jezdila za 6,7 průměr vč. kopečků.Jak jsem tu už psal- v dobrém závist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Tak to vypadá, že máš už zažitý styl ježdění s těmito motory. Páč některým pánům redaktórům nestačí pomalu osm litrů. To mě žere taky, ale ve 150 km/h. A pak čti testy. Z toho jsem měl pomalu největší vítr, když jsem Octu kupoval. Stačila ovšem jízda z Čáslavi do Prahy 6, mimo dálnici a objezdem Prahy přes Nymburk, Mělník, Slaný, mimo dálnici, za 5.9 a obava se začala rozplývat. Pak jsem ještě zjistil, že i na dálnici to není špatný, ba že to žere méně než moje předchozí stokoňová Fabia a bylo vyhráno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 pawouku, poprvé po cca 14 000 a podruhé tuším 43 000 ale je to velmi hrubě (nemám tu servisku) Ale proč to bylo poprvé ve 14-ti to nevím, asi v rámci nějaké první prohlídky musím se podívat až budu doma -ale hned po výměně to hlásí cca kolem 30 000 do další. A ke spotřebě. Normálně to nijak nesleduju. Včera jsem přistál v 6.10 ráno a jel jsem do Brna. Bylo doscela prázdno, takže jsem jel už z letiště nějak tak rychleji. Do Brna jsem přijel s průměrem 120 a spotřeba 8,0 podle počítače. Díval jsem se na to úplně náhodou (na kolik tam mám benzín) a bylo to krásně kulaté tak si to pamatuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 A nejzdil jsi do těch 14 000 převážně krátké trasy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 (editace) Auto jsem měl od 11.dubna 2011 - si myslím a poprvé jsem tam byl tuším v srpnu nebo tak nějak.....nevím....skladba mých tras je skoro pravidelná. Denně do práce cca 2 km a zpět, Pokud někam vyjedu autem tak max Itálie, Švýcarsko, docela pravidelně Stadlern Německo a zpět (jednou za cca 2 měsíce) a v podstatě mezitím jen furt letiště a zpět (buď Vídeň nebo teď častěji Praha). Takže z pohledu motoru "naprosto" ideální-buďto se neohřeje vůbec nebo je hnán po dálnici mimo CZ nebo "polňačkou až do matky měst" (kde pak stojí cca 5-7 dní na Go parkingu)....Teď jsem se tedy podíval-do té první prohlídky jsem byl 1x v severní Itálii, 1x v Ženevě 2x ve Stadlernu , 11x na letišti, několikrát na chatě (50 km) a zbytek po těch 2 km...někdy i několikrát denně,zbytek nákupy, děti, školky ,babičky , tetičky a bla bla bla Editováno: 9. Září 2012, autor: radim1234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 O víkend jsem jel s rodinou z Týna nad Vltavou, přes Tábor do Prahy, jel jsem celkem předpisově a klidně (pač mě za Táborem vyhmátli polišové) , na dálnici ustáleně 130. Ve finále se zaplou klimou celou cestu bylo na počítači 6,7/100km, to považuji za můj nejlepší výsledek s ohledem na zatížení a klimu. Jinak z Tábora jsem frčel po dvouproudovce (silnice dálničního typu) jak jsem zvyklej obvykle v levém pruhu. V pravém nic nejelo, silnice nová. No a při nájezdu na dálnici poldové s terčem. Zastavil jsem a hned jestli vím, proč mě zastavili. Řekl jsem, že nevím aon, že jsem celou dobu jel v levém pruhu. Nicméně za mnou nic nejelo, nikoho jsem neblokoval. Věděl jsem, že se nemám na co vymluvit, silnice gut, auto žádné (čili o předjíždění nešlo), jen jsem řekl, že s eomlouvám a že jsem si nevšiml, že jsem vyjel z Tábora. Řekl jsem, že jezdím v levém často, že pravé jsou ve Středočeském kraji mizerné. Řekl, že to chápe, pak chtěl vidět zelenou kartu a když jsem mu ji podal, řekl mi, že včera skončila platnost No ve finále mi sdělil 2500 za jízdu v levém a 1500 za neplatnou kartu pojištění. Než jsem stačil odpovědět, řekl nashledanou a já byl rád, že ještě existují slušní policisté (bejvalo by se to prodražilo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 I ty jeden "piráte". Na D1 bych se za jízdu v levém pruhu nedoplatil. Tam už se ale jinde nedá jezdit. @radime, tak to je teda záhada, jak to počítá ty servisky,asi podle počasí... jo ještě ke spotřebě, to jsi jel z Ruzyně do Brna, za těch rovných 8? Protože mě to na této trase žere při průměrech kolem 120 (většinou dokonce přes 120 km/h) podle PP tak o litr méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 no 8 rovných to ukazovalo (jinak bych si to nepamatoval:-) , no tak vidíš....já moc jezdit ekonomicky neumím-jel jsem z Ruzyně pak až po odbočku na Ostrovačice, pak Tetčice a Radostice, ale to už je kousek a tohleto to fakt ukázalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Z toho si nic nedělej, Já na dálnici zapnu tempomat a děj se vůle boží. Co to udělá při různých rychlostech se můžeš podívat zde: http://forum.skodaho...ost__p__1599745 Je to na trase Ruzyně (cca od nájezdu z Evropské ulice na Pražský okruh) - benzínka Agip Troubsko těsně před Brnem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 16. Září 2012 Sdílet Vloženo 16. Září 2012 Dneska jsem jezdil s Octavií 2012 2.0 TDI, musím říct, že v porovnání se svou 1.4 TSI je to suběktivně velký rozdíl. Zejména hlučnost a jakési vybrace jsou velmi nepříjemné. Auto mělo najeto kolem 14000km, moje negativní dojmy možná umocnilo i to, že to byla výbava classic, to mé je elegance. Dynamika motoru není špatná (nemám s diesel motory moc zkušeností), spotřeba taky OK, ale ta kultivovanost je mizerná, benzín je benzín... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2012 Sdílet Vloženo 16. Září 2012 S nafťáky také nemám moc zkušeností, ale měl jsem v létě možnost najet pár set km s OII Elegance 2.0 TDI PD 2006, najeto 100 000 km. Co mě poněkud vyvádělo z míry, bylo "škubnutí" motoru při startu, jinak dieselový zvuk se nejvíc ozýval při rozjezdech, postupném zrychlování a řazení na vyšší stupně. Ale nebyla to zas taková hrůza, ten zvuk je takový jakoby utlumený. Samozřejmě TSI to není. Ve vyšších rychlostech při ustálené jízdě dieselový klapot nebyl prakticky nijak znát a neozývalo ani nijaké dunění, které jsem zažil s 1.9 TDI PD při dálničních rychlostech. Spotřeba, hlavně ve vyšších rachlostech a v kopcích, je také poněkud v jiných dimenzích, než u mé 1.4 TSI. Na trase Praha 6 - Hradec Králové (Pražský okruh, Jižní spojka, D 11, rychlosti dle předpisů) je rozdíl v průměrné spotřebě při stejném způsobu jízdy jeden litr. 2.0 TDI PD za 5.5, moje TSI za 6.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 ...tak to je teda záhada,jak to počítá ty servisky,asi podle počasí... U aut s proměnným intervalem (2x TDI a 1x TSI) mě to snad vždy hnalo na prohlídku asi 1000-2000 km před limitem nájezdu, časově to vychází zhruba po roce, roce a něco... jezdím tak napůl couračky po městě a delší cesty, hlavně dálnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 (editace) Tak mi ta svině dneska poprvé zachrastila. Stál jsem delší dobu, asi 10 dní v garáži. První start v pohodě, vyjel jsem před barák. Tam to stálo asi dvě hodiny a pak při nastartování to asi na sekundu zahchrastilo. Taky se Vám něco podobného stalo? Mám to nějak řešit, nebo na to bodat? O2F 1.4 TSI 2009 najeto něco přes 50000km. Během dne jsem hodně jezdil, několikrát startoval a už OK. Editováno: 17. Září 2012, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Co na to říct...prostě TSI. Toho se také obávám. Máš na tom ještě záruku? Může to být jak řetěz, tak přestavovač. Co jsem tak různě po netu vysledoval, zvuk to má podobný. Zkus to dát do servisu. Pak záleží jaký bude jejich přístup. Klasika je, že se to u nich neprojevilo... Jsou na to nějaká TPI, tak snad jedině na ně udeřit s tímto argumentem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Já už ani nemám chuť se k tomu vyjádřit. Mně to připadá, že už to chrastí při každém studeném startu.... Faktem je, že já mám operativní leasing, takže když upadne půl auta zavolám akorát LP a tím pádem nemám jaksi "ekonomické obavy". Akurvát nechápu, proč to (zaplaťbůh) nedělá eresa, která má taky "řeťaz" a tam by mne to asi sralo neuvěřitelně, páč ta je za moje děngi. Sice mám čtyřletou záruku ale bůhví, co by soudruzi z Bolehlavi vymysleli....očekával bych odpověď: "....no jo pane, ale vy jste s tím jezdil....no to nemůžete...." nebo něco v tom smyslu. Čau z Karagandy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 RS má nejspíš ŘETĚZ a ne řetízek jako naše TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Podle etky je ŘETĚZ o stovku lacinější než řetízek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Áchich, no to jsou věci...skoro o stovku. Hledat v tomto bodě nějakou logiku asi u koncernu nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Září 2012 Sdílet Vloženo 22. Září 2012 Včera byl u mě kámoš s oktávkou 1,8 TSI, najeto 98tis, má ten první napínák (tuším N). Koupil jí před pár dny, ale s rozvody zatím bez problémů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 Tak jsem ještě přemýšlel nad tím rachocením. Stalo se mi to tenkrát po cca 10 denním stání v garáži. Několikrát jsem tam během tý doby něco nesl, mohlo to být tak dvacetkrát. Vysokotlaké čerpadlo pokáždě tlakuje. Když jsem pak startoval tak i ten běh na studený motor byl ještě o něco horší něž obvykle. Otáčky poskakovaly, trochu i takové ty neobvyklé výstřely jsem pozoroval. Po vyjetí z garage jsem to nechal asi 2 hoďky stát a pak mi to zarachtalo. Od té doby cca 60 startování a přes tisíc kilometrů, vše OK. Zatím to řešit nebudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 Myslím, že jsi na omylu. Předpokládám, že myslíš bzučení čerpadla při odemknutí auta a otevření řidičových dveří? To ovšem není vysokotlaké čerpadlo, ale podávácí čerpadlo v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 26. Září 2012 Sdílet Vloženo 26. Září 2012 Aha, každopádně to přisuzuju tomu dlouhému stání. Když se to objeví znovu, nebo se to bude opakovat, nechám to vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.