DuK Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 To já jsem taky opatrný, ale když se motor ohřeje - tak ho nenechám úplně zakrnět. Zejména nájezdy na dálnici . PS: Jsem si truchu hrál s mobilem: Osobně mě tento eko nesmysl lehce rozčiluje - v garáži je zatím kolem 19°C, tak uvidím v zimě. Ale zatím to tam vždy pěkně zamořím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 To je jak TDi PD, kde je ta vychvalovana tichost? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 To je jak TDi PD, kde je ta vychvalovana tichost? Po minutě otáčky spadnou na cca 700, pak už o motoru nevíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 Abych jen neplacal, tak jsem natocil "studeny" (venkovni teplota 16°C) start motoru 1.6 TDi CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 Nějek se ti tam to TDI vrtí, ale zvukově je to šepot, oproti té naší 1.4 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 Jj, to je jedinej projev po takovemto startu, jak se to ohreje, je to pryc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 (editace) A jsou cítit nějaké vibrace v interiéru? Editováno: 30. Září 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Září 2012 Sdílet Vloženo 30. Září 2012 Kdepak, v interieru neni znat nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 ....akorát se trochu třepe kormidlo a občas stožár.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 V mem uz druhem aute s timto motorem rozhodne NE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 to byl jen pokus o oživení diskuze-já proti dieslům nemám vůbec nic, jen se mi víc líbí benzín. Kolega má stejný motor jako Ty a je maximálně spokojen. Spotřebu má určitě nižší než já :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 1. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2012 Az take idealne to s tou 1.6TDI nie je. Rozhodne to je lepsie ako stare PD, ale mal som to v Golfe a nemozem povedat, ze by som o tom motore nevedel (a myslim, ze Golf je lepsie odhlucneny). Teraz mam Golf 1.2TSI a to je teda sakra rozdiel (to iste v A1 1.4TSI). Vsetky auta s pozicovne, ale fungel nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Lidi kde najdu specifikaci co tam mám přesně za olej, vím že 5W 30 z výroby ale na nikde v knížkách to nevidím :-) Mám najeto přesně 10tis a když zahřeju motor a pak se kouknu na olej tak tam mám poslední 3čárky(čtverečky) odspoda. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 ak máš predĺžený servisný interval,tak 504.00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Ano mám 30tis/servis. Ted koukám že jsem dostal návod k obsluze na Škoda octavia tour, takže OII předfl na 1.4i a 1.6i :-) Tak koupím 5W30 504.00 ale kde? Aby nekoupil nějakej doveženej z polska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 v škodovke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 už se stalo, objednáno, dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) Hurikáne,návod si můžeš stáhnout zde: http://www.skoda-aut...es/11-2011.aspx Zajímavé články o problémech s řetězovým rozvodem: http://www.auto.cz/p...ak-retezu-70246 http://www.auto.cz/m...em-tresku-70384 Editováno: 12. Říjen 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Svěr motorů, kde přispívá autor článku Vaculík odebírám už roky. Předtím měl svůj odborný časopis Autodiesel, který v současné době už nevychází. Co čtu jeho články, tak Vaculík je vyloženě antibenzínista a úplný antiTSičkař. V každém článku co napíše o TSi, se nezapomene zmínit o sazích co lítají z výfuku TSi-ček, oproti super čistým dieselum. Jednoduše, bych to bral lehce s rezervou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 (editace) Něco nového, nebo spíše staronového o řetězích... Jinak ve stejném čísle je dlouhodobý test na 100 tkm s novým VW Polo, motor bez jakýchkoliv problému s řetězem. Problém měl jen s překousanými zapalovacími kabely od kun. řetězy 1.pdf řetězy 2.pdf Editováno: 24. Říjen 2012, autor: pava 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Uff, ten napínák u 1.4 TSI se mě ale vůbec nelíbí... U mě zatím 41 000 km a ticho po pěšině.Tak nevím, jestli se mám radovat, nebo čekat průser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 ahoj.uvažuju o koupi 5let stare 1.4TSI 103kw.doporučíte mi to nebo ne?děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Těžko říct, v čem to bude? Na to bys měl spíš projít VW, nebo Seatí fora. Pokud vím, byl tam nějaký problém s kompresory (neplést s turbem). Jinak o tom motoru bude obecně platit to samé jako o 90 kW. Tady si můžeš stáhnout učební pomůcku pro ten motor 103 kW : http://www.uloz.to/xPHhdn7/ssp-359-motor-1-4l-tsi-103-125-kw-se-zdvojenym-preplnovanim-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kura Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 jde mi jen o motor.ty mas zrejme taky TSI.zkusenosti?jit do toho nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Tak mám najeto 41 000 km a motor zatím bez potíží. Jinak na těch forech jsem myslel,abys zkouknul témata týkající se právě motorů 1.4 TSI. 103 kW se do škodovek nemontuje. Obecně je největší průšvih rozvodový řetěz s napínákem,přestavovač vačkového hřídele a u těch motorů s kompresorem údajně zlobí jeho elmag.spojka. Jinak je tento motor (1.4 TSI 90 kW) doporučeníhodný. Se 103 kW verzí jsem neměl tu čest, takže nevím.http://www.vw-club.c...forum.php?f=231http://www.vw-club.c...?f=238&t=148243http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=37662http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38902http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=38688http://www.vw-club.s...hp?f=94&t=33192http://seat-forum.cz...p?f=101&t=34280http://seat-forum.cz...p?f=101&t=24763 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.