jarisek Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 kde je Brno, to tu ví možná každej druhej , ale kterejpak Stadlern máš namysli, vzdáleností to vychází jen na ten Landkr. Rosenheim (DEU). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 No jo no, Stadlern je strašná díra hned u hranic. První sjezd z dálnice za Rozvadovem směr Schonsee. Ale já spíše chtěl zdůraznit tu dálnici ani ne tak Brno nebo Stadlern Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 No, na ten Stadlern, to byla ode mně cílená otázka. Do tohodle Stadlernu to mám vzdušnou čarou 20 km, jezdívám tam a mám tam i v okolí známý. Neukazuje Ti to ňák moc km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 To víš, služební auto....:-) jsem to plácnul.....nevím přesně kolik to je, neměřil jsem to. Taky tam znám asi 300 lidí. Nebo spíše oni mě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 Tak jsem se v noci nudil v Soulu na hotel a pročetl jsem diskuze na konkurenčních serverech (to abych byl nezávislý :-) o těch řetězech. No, kromě toho, že jsem sledoval i diskuze typu zda VW auta stojí všechna za houno (a byly to diskuze teda někdy opravdu o houně), tak jsem si z těch příkladů tam různě uvedených (nechtějte po mě kde a jaké, já si to nepsal, něco bylo německy, něco anglicky a abych vyráběl tabulky a statistiky, tak tak moc jsem se zas nenudil:-) udělal závěr že to bude kusový problém. Ano o kvalitu matroše tam asi půjde ale leckdy jsou závěry prozaičtější, než si člověk myslí. Uvedu příklad z naší "kumpanie". Vyrábíme lékařskou techniku (ale se vším všudy, nejsme skládači, jsme výrobci) a někdy na konci 2009 se nám prudce zvýšil počet závad na jedné mechanické části. Vyšetřování "ztráty třídní knihy" dospělo k překvapivému závěru-na nic podstatného se nepřišlo. Až posléze se zjistilo, že ten kdo měl mlátit kladivem do přesně určených míst a kalibrovat tak šířku jedné mechanické části po svaření nemlátil ve shodě s technologickým postupem a mlátil si jak chtěl. Jenže při testech ve fabrice se na to nepřišlo, protože ta část byla čerstvě namazána a nějaká výstupní kontrola nic nezjistila, protože výstupní kontrolou s kalibrem na měření byl právě onen člověk s kladivem a ten měl kalibrem a kladivem kalibrovat. Až za působení vysokého tlaku a teploty mazadlo "lehce uvadlo" bylo zaděláno na problém. No stálo nás to mnoho milionů, žádná závislost tam taky nebyla. Je to asi dost bída, takhle to konstatovat, ale pochybuju, že si VW dělá ty řetězy samo, dodavatel jistě bude certifikován dle ISO a prohlášení o shodě bude rovněž zcela jistě vydáno. Všechno to tak nějak vypadá na motory vyrobené v průběhu 10/2008 -6/2009 takže ten "náš" mlátič kladivem to být nemohl, to mlátil ještě u nás. Ale co když měli jiného? Teď se to už nějak nevyskytuje, zůstala jen pověst. Jako u těch 2,0 TDI kde praskala hlava u prvního válce na motorech z roku 2005-6 a dodnes je ta pověra dost silná. Je to fakt dost diskutováno-byly tam i názory, že je to typem auta (jako že některá jo a jiná se stejným motorem ne-to nevím, až tak tomu nerozumím) a je tam taky popisován motor 1,4 103 kW (několikrát na německých serverech-to nevím jestli je chyba nebo se takový motor vyrábí/vyráběl). Ale myslím, že taková tragédie to asi není (samozřejmě majitel takto postiženého motoru to asi vidí jinak a pošle mě doněkam) ale i tady je to spíše že "někteří o tom slyšeli a jen málokdo viděl". Tak si říkám jestli na tom nebude něco takového, jak tady jeden kolega velmi vtipně poznamenal, že o motoru 1,4 TSi se říká, že "žere i trávu podél cest" . Přeju vám všem aby vám (i mně samozřejmě) ten motor vydržel a byli jste rádi, že ho máte. Ona zase nějaká nová informace tuto přestřelí. Tady v Soulu je hnusně a prší a všichni jezdí v Hyundaiích a Kiích a Ssang Yonzích a já nevím v čem a vypadjí spokojeně-totéž přeju všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 Dnes vyšel ve speciálu SM Diesel článek o problémech řetězových rozvodů. Píše se tam bohužel i o tom našem. Nevím jak radim 1234, nebo redaktoři SM, ale já na různých koncernových forech CZ a SK četl, že největší problémy mají Twinchargery 1.4 TSI 103 a hlavně 118 kW. Názor nechť si udělá každý sám. Na rozdíl od radima 1234, jsem poněkud skeptičtější, poněvadž jeden ze "skvostů moderní techniky" koncernu mám v práci a doma bych se s tím nerad potýkal, což reálně hrozí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 Pawouku, já jen vyslovil svůj názor a to ještě načtený....a doma máš "stejný zázrak" jako já v práci.....ale speciál SM Diesel, který se vyjadřuje k rozvodům TSI motorů , tak to mi od SM připadá taky dost divné :-) A jak sám píšeš, tak největší problémy mají 103 kW (ten já ještě neviděl) a 118 kW(sice v 1,8 l verzi) motory (ten nemáme a je na to jiná sekce, kde se o tom, že se to vinou řetězu potkalo píše prakticky od počátku). Já si myslím, že 90 kW verze se to týká pouze okrajově, ale rozhodně se nechci přít s odborníky, všechno jsem jen vyčetl . ale o 90 KW verzi tam nic ani nebylo, jen že to někdo slyšel. Ofiko stanovisko od Śkodovky nedostaneme neboť bude přísně tajné, ale já pevně věřím, že zrovna my, se tomu vyhneme - není tu někdo s ETKOU (já ji odinstaloval nemám místo), kdo by mohl potvrdit nebo vyvrátit, jak je to s "hardwarem" řetězu a napínáků? V těch mnoha verzích 1,4 TSI? Aj by mne to zajímalo. A liší se 1,2 , 1,4 a 1,8 řetěz? Dá se to nějak vypátrat? Třeba nám někdo chytřejší dá informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 OK radime. 1.4 TSI existuje (existovalo) ve vícero verzích:- přeplňování pouze turbodmychadlem- 90 kW - např. naše OII- 92 kW - např. Superb- 96 kW - verze pro Čínu- dojitě přeplňované (turbodmychadlo + Rootsův mechanický kompresor)- 103 kW - např. VW Jetta,Touran- 110 kW - např. VW Tiguan, Seat Alhambra- 118 kW - např. VW Golf,Scirocco- 125 kW - např. VW Golf GT- 132 kW - např. Fabia II RSETKU mám, až budu mít chvilku, tak se na to podívám.Tak jsem to trochu pohledal v ETCE a vypadá to, že řetěz a napínák je u těchto motorů stejný.Řetěz 03C 109 158 ANapínák 03C 109 507 AHInspirován tím článkem jsem se ještě zběžně podíval na olejová čerpadla. Takže olejové čerpadlo má koncern pro své motory 1.4 TSI různých výkonů , včetně 90 kW (CAXA), montované do vozů VW objednací číslo 03C 115 105 AG.Škoda má toto čerpadlo pro motor 1.4 TSI s výkonem 132 kW (Fabia IIRS),92 kW (Superb) a kupodivu 90 kW (Yeti). Octavia 90 kW (CAXA) má jako jediná olejové čerpadlo pod číslem 03C 115 105 Q. Jaký je mezi nimi rozdíl z ETKY nevyčtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Díky, Pawouku. Dobrá práce. Zase jsme o něco chytřejší. A to Tvoji zásluhou, to jsou přece velice cenné informace. Sice v této chvíli je neumím zpracovat, ale pohli jsme se. Ještě jsem si četl ten SM článek znova. Pán píše že na 1,2 TSI mají osmou verzi napínáku. To je přece dobře, že se tím někdo zabývá. U nás je to spíše o firmware a za šest let , co vyrábíme poslední verzi, máme od v.1 teď momentálně v.124 :-) ......Nikdo není dokonalý, ani konstruktéři, ani já, ani ty-a co je podstatné, jezdí nám to a to by v tom byl čert, abychom to nevydumali a nepředešli nějaké fatální závadě. neboť-hlas lidu, hlas boží. I když , jak řekl Jára, jsem takový ateista, až se bojím, že mne pánbůh potrestá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Obávám se radime, žes to špatně přečetl. Ta údajně osmá verze napínáku je pro motor 1.2 HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 ...není tu někdo s ETKOU (já ji odinstaloval nemám místo)... Co to máš za stroj? Já jen že dneska má 1GB RAM a aspoň 16GB SSD HDD snad i toustovač Neber to prosím nijak zle, nedávno jsme s kamarádem vzpomínali na naše staré dvaosmšestky a porovnávali s dnešními mobily, tak když sem četl Tvůj post, vzpoměl jsem si na to. K těm motorům, sám jsem slyšel taky jen o problémech 1,2 (nevím které verze, vč. Fábie a Oktávie), 1,4 103kW (tuším hlavně v Tiguanu) a 1,8 118kW (vč. Oktávií a rovnou celé výměny motoru). Zajímavé info o těch čerpadlech, odhadnul bych, že bude silnější kvůli váze (i když jen masochysta by si pořídil Superb 1,4 a tahal s ním karavan). Tak snad to soudruzi spočítali dobře a něco to vydrží. P.S. Taky se snažím vypadat jako spokojný korejec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Na VW foru jeden z členů píše, že má na 1.4 TSi vyměněný řetěz, který je úplně jiný, než ten stávající a navíc se tam montuje nějaký hliníkový kryt, který zabrání totální škodě na motoru. Píše o tom zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&start=120 Neví někdo něco bližšího? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 To už jsem také četl. Nevím, podle ETKY je pro VW GOLF CAXA číslo řetězu a vodícíchl lišt stále stejné... Jediný rozdíl je v krytu rozvodů.Do 1.9.2010 je 03C 109 210 BF,po tomto datu se dává 03C 109 210 CD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Octavia to má takto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 (editace) ...na domácí PC se mi to nechce instalovat právě protu pracnost instalace cracknuté verze. Pokud by Ti stačila verze pouze díly škoda do aktualizace 389, tak existuje tuším verze bez instalace a asi jen 300MB... ovšem to co postuje pawouk tam asi nebude (myslím ty nejnovější díly). Editováno: 4. Duben 2012, autor: virtual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 mám instalaci pouze v.7.3 (tuším-nevím) a ta byla dobrá fungovaly aktualizace a vše .... ne už to nebudu instalovat. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 (editace) Nemáte na TSI v zadu na kufru takové černé tečky jako olej? Zrovna jsem na to dneska koukal, na zadku černé flíčky, co vypadají jako olej, říkal jsem si, kde se to tam bere, jde to setřít krásně prstem a je to mastné....aha, tak tedy saze, to mě opravdu nenapadlo, že by to mohlo být ze mě .D Ale dobrej postřeh, netušil jsem, kde se mi to tam bere. Jinak dálnice jezdím z 80%..... Editováno: 4. Duben 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Clinte a to se pořád navážíš do naftových sazometů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 nejdříve mě napadlo, jestli to není nespálený olej z benzínu, jak tam leju Special MIX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 (editace) Závady na motoru /a jiné/ škubání - většinou u studeného motoru: cca 4 návštěvy v servisu , problém v zapalování na 2+3 válci, nakonec vyměněna zapalovaci cívka na 2 válci a to vše asi v 8000km. Nyní ještě občas registruji malé drobé zaškubání, které ale počítač již nezaznamená... Rozvody- při rojezdu vždy slyším klepání, které dříve po pár metrech přestalo. Doba po kterou je klepání slyšet se neustále prodlužuje, nyní cca již po několik km. Teď je autu v servisu na prohl. 60000km + na záruku opravu hlučných rozvodů. Při přejímce říkali , že je to běžná závada a snad i v několika vozech řetěz na ozubených kolech přeskočil , ale........ večer volal servis a prý rozvody jsou v pořádku. Znovu opakuji tu o hlučném motoru po ranním startu i to, že při tom hlučném projevu motor nechce jít do otáček a také, že pozoruji posun nástupu turba o cca 200 otáček výš . Opakuji to, co jsem řekl ráno při příjmu. Tak dají auto vymrznout přes noc ven / už teď je -6 st/ a ráno poslechnou a posoudí. Ostatní závady výměna LZ náboje a ještě nějakých čidel - na palubce to pořád hlásilo poruchu brzd a automaticky vyřazovalo ABS z provozu + 3x žárovka-klopená světla /Nevím co je to za Háčko/ Dynamika Kroutící moment i výkon je pro můj styl jízdy dostatečný /když vše funguje/. Spíš než rychlé starty je u tohoto motoru velice fajn tzv. pružné zrychlení. Stejně jako někdo o pár příspěvků výše i já sleduji malý pokles v dynamice, jakoby trochu zvadlo turbo - o tom se zmiňuji výše. Jedná se o služební vůz. Vybíral jsem mezi ropou 1.9, 1.6 a benzínem 1.4tsi. Ropa 1.6 mně při zkušebce připadala , že je nějaká ospalá - pružné zrychlení nic moc, 1.9 ropa je v rodině a tak ji dobře znám. Pro 1.4tsi rozhodla ve srovnání s ropou , ale i s benzínem 1.6 totální nehlučnost a pružné zrychlení. Ke spotřebě Já odhaduji moji pr. spotřebu /kombinovanou / na 6,9-7,1 l/100km. Štve mě, že se moje průměrná spotřeba nuluje po cca 1500 - 1750 km a nejde to /podle sdělení servisu/ přeprogramovat. Proti 1.6 benzínu vyžaduje 1.4 tsi více hlídat techniku jízdy. Kdo měl dříve spotřebu u Škodovky někde kolem těch 7l/100 km bude ji mít podobnou, ale kdo 7,5 l a více tak pro toho motor tsi 1,4 asi není vhodný. Tak po 2 měsících přidám další postřehy: rozvody /viz v textu výše/ záruční servis posoudil, že jsou v pořádku , že počítač nic nezaznamenal. Nyní najeto 68.000km - hluk z rozvodů se po nastartování motoru zvětšuje a doba po kterou jsou evid. hlučné prodlužuje. Nyní tento stav trvá cca 5 až 10 km než ustoupí. Po tuto dobu pocitově i vůz hůř jede. Znovu se vrátila závada - jízda na tři válce při studeném motoru - zablikala i kontrolka poruchy motoru - tento stav trval cca 500 metrů. tak snad do konce týdne navštívím servis, budu znovu reklamovat a trvat na provedení přesného zápisu a popisu reklamované závady - tady servisy hodně kličkují. Tak zase někdy podám další informace Editováno: 11. Duben 2012, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 No to je dobrý, klasika od značkového servisu - co se neukáže na počítači, tak to neexistuje... Sakra, vždyť ten řetěz by měl jít proměřit, nebo ne? Uvádíš, že ti to zároveň s tím hlukem méně táhne - jestli nebude problém i s přestavovačem vačkového hřídele... Někde jsem o tom četl, že se to údajně podobně projevuje. Každopádně dej vědět, jak ti to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Taková doba dopínání hrozí skokem. Nahrej to např na mobil jak to tříská. Jak ale může elektronická diagnostika vyhodit chybu mechanické části. Vždyť to jsou automechanici nebo elektrikáři? Stav vytahání řetězu je zjistitelný jen rozděláním(a tím pádem odlepení a znovu nalepení) horního krytu a tím by se přeci nešpinil, PAN rozumbrada.Raději řekne že vše O.K.Jedenkrát jsem roztrhal fakturu s naúčtovanou položkou seřízení ventilů na favoritovi a ti z.etci ani neutřeli matice na víku hlavy aby zamaskovali "stopy". Když už to nechtějí dělat tak to alespoň utřu od nánosu prachooleje.Opravdu jenom výměnkáři. To budem časem říkat "pane " zjistil jsem že to tady klepalo tak jsem to udělal. Napište mi fakturu abych sem zase příště nejel kvůli "klasickému" projevu motoru a dorazím pro razítko jak si k vám přijedu sám vyměnit olej. Jo a po výměně mi ještě říkai že se tam dává těsně k rozvodovým kolům lišta nebo co zabraňující i při extrémním vytahání řetězu jeho hopnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Tak jsem teď šel otevřel kapotu a dveře a nastartoval-jo to klepání tam fakt je (ale asi za pět vteřin to zmizne - najeto 34000 cca) . Takže-nemažete-klepeto! Stoupne tlak, přestane. Na příkaz Lease Planu jsem musel hned u nového auta přejít na lonlife (auto bylo původně z fabriky nelonglife:-), tak si dovedu představit co tam ta sračka (podle indikace "čidla kvality oleje" mám do výměny ještě 9300) s tím napínákem a řetězem dělá. No nic. moje to není....To byla rozcvička po ránu :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 To už jsem také četl. Nevím,podle ETKY je pro VW GOLF CAXA číslo řetězu a vodícíchl lišt stále stejné... Jediný rozdíl je v krytu rozvodů. Do 1.9.2010 je 03C 109 210 BF,po tomto datu se dává 03C 109 210 CD. koukal jsem na ty obrázky z Etky a na jednom je rok 2011 a na druhém 2012, ty píšeš o přelomu v roce 2010 ? Bohužel novou Etku nemám, můžete to prosím někdo vysvětlit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Ten rok vlevo nahoře je MODELOVÝ. Takže počítám, že u VW, obdobně jako u ŠA, MR nesouhlasí úplně s kalendářním rokem a ta změna k 1.9.2010 by potom znamenala, že část MR 2011 bude mít ještě starší kryt a část MR po tomto datu již novu verzi. Tzn., že pro tu část MR 2011, která má ještě starší (původní) provedení toho krytu rozvodů s koncovkou BF, by se při případné výměně tohoto krytu montovalo pouze jeho nové provedení s koncovkou CD, které má MR 2012 a novější již z výroby. Jiné vysvětlení nemám. Kdyžtak mně opravte, jestli se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.