Duben 12, 201213 r Tak po 2 měsících přidám další postřehy: rozvody /viz v textu výše/ záruční servis posoudil, že jsou v pořádku , že počítač nic nezaznamenal. Nyní najeto 68.000km - hluk z rozvodů se po nastartování motoru zvětšuje a doba po kterou jsou evid. hlučné prodlužuje. Nyní tento stav trvá cca 5 až 10 km než ustoupí. Po tuto dobu pocitově i vůz hůř jede. Znovu se vrátila závada - jízda na tři válce při studeném motoru - zablikala i kontrolka poruchy motoru - tento stav trval cca 500 metrů. tak snad do konce týdne navštívím servis, budu znovu reklamovat a trvat na provedení přesného zápisu a popisu reklamované závady - tady servisy hodně kličkují. Tak zase někdy podám další informace Nové zprávy Dnes jsem navštívil záruční servis a dohoda je taková, že v pondělí 23.4. přistavím auto a oni /snad/ rozvody vymění. Přibyla nová závada - začal se loupat vršek šaltpáky, není nerezový - je to pokovený plast /šmejd/ - pěkně to dře dlaň. Prý při těch rozvodech vymění šaltpáku - je to prý častá závada. Zatím vše. Upraveno Duben 12, 201213 r od Racek08
Duben 13, 201213 r Před chvilkou jsem jen pro zajímavost zadal VIN na škodováckém webu http://www.skoda-aut...s/assembly.aspx a kupodivu na mě vyskočilo toto:Majitelé/provozovatelé 1.4 TSI, můžete to také zkusit? Jak to vidím, návštěva "oblíbeného" Škoda servisu mě asi nemine.
Duben 13, 201213 r Sakra mě se to taky týká. Přitom před měsícem, když jsem koupil auto, tak jsem to zkoušel a bylo to v pořádku. Asi nějaká změna. Jakmile zjistíte, čeho se to týká, tak to sem prosím napište. Já se chystám na olejový servis asi za 2 měsíce, tak jestli to mám uspíšit
Duben 13, 201213 r To je divný, mám auto chvilku a taky se mám stavit...Docela se divím že by škodovka nerozeslala nějaké hromadné info!!! Edit1: Auto mám 2měs. asi, to je divný asi se ledy hnuly!! Edit2: Technik mi ted řikal že nic neví že by něco bylo (kamarád)... Upraveno Duben 13, 201213 r od Hurikan88
Duben 13, 201213 r Snad to nebude nějaká jobovka. Aby to nebylo jako u Yetiho, tam se snad mění nekvalitní škodovácké znaky na kapotě a pátých dveřích. Nicméně jsem napsal do škodovky a uvidíme co z toho vyleze.
Duben 13, 201213 r Čteš mi myšlenky, taky jsem jim tam hned napsal Tak teď se ukáže, jak se dovedou postarat o zákazníka.
Duben 13, 201213 r Díval jsem se do ERWINu a nic tam není. Posledně, když se měl aktualizovat nějaký firmware řídící jednotky, tak se mi to tam zobrazovalo. Navíc dnes jsem byl na servisní prohlídce, tak bych se divil, že by mi bratránek nic neřekl. Podle mě je to nějaká chyba v systému.
Duben 13, 201213 r Zkusil jsem tam zadat nesmyslny VIN (AMKCF61Z3AC012345) a udela to to stejny. Takze bych byl asi v klidu.
Duben 13, 201213 r Hele zkusil jsem to taky a taky mi to vyhodilo svolávačku na 1,8 TSI. Je to nějaká blbost, servis o ničem ještě před měsícem nevěděl....asi nějakej bug.... Tak tam zajedeme všichni najednou a do jednoho autorizáku...bude to republikovej sraz oktávek Upraveno Duben 13, 201213 r od Clint
Duben 13, 201213 r Clinte, dobrej nápad. Anebo svolávají všechna TSI a vymění nám řetězy za řemeny. :smich:
Duben 13, 201213 r No po pravdě, kdyby byly ty motory s řemenem, byly by to nejlepší benzíňáky všech dob ....odpadlo by spousta problémů a my bychom neměli o čem psát
Duben 13, 201213 r Zase by tam bolo něco jiného ... Mimochodem jsem se dnes bavil v servisu s hlavním technikem o těch rozvodových řetězech a říkal mi, že ty problémy rozhodně nejsou nějaká masová záležitost. Problémy jsou zaznamenaný u 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, ale ať si s tím nedělám hlavu, že bych si vybral špatný motor, u jiných jsou zase jiné problémy. Fakt je, že problémy začne servis řešit až pokud se to ukáže v diagnostice. Důvod je celkem jednoduchý - servis musí vše dost tvrdě doložit automobilce, aby jim to zaplatili! A to že tu někdo tvrdil, že v servisech znají jen TDIčka taky není moc pravda. Upraveno Duben 13, 201213 r od hercous
Duben 14, 201213 r Ta diagnostika není on-line? (myslím tím pasáž "tvrdého doložení automobilce" v předchozím příspěvku....Já myslel, že jo . Když jsem kdysi řešil kontrolku tlaku v pneu na eresu, byl tam jiný problém.....diagnostika byla on-line furt ale jediný člověk ze škodovky, který s tím uměl dělat, tak lyžoval v Alpách. .....psal jem o tom jinde....ale tady tento případ, to už je šíření poplašné zprávy....IT ve škodovce asi měli pátek už ve čtvrtek.....
Duben 14, 201213 r Ten hokej na škodováckém webu stále trvá: Tímto se také omlouvám, že jsem svým příspěvkem znejistil majitele 1.4 TSI.
Duben 14, 201213 r Ano funguje to i na mé rodné číslo a sedm znaků předtím .....no, vzhledem k tomu, že už brzy budu "za padesát", tak by se mi výměna třeba vstřiků hodila....
Duben 14, 201213 r Jo ty svolávačky jsou na webu shit , taky mi to vyhodilo svolávačku a v servisu nic .
Duben 18, 201213 r Ne.Na bílé Fabii 1.2 TSI za 40 000 km jsem si nic podobného neviděl. Na 1.4 TSI je ale výfuk černočerný a na koncovce jsou černé "cákance" a to hlavně po krátkých jízdách. Fabie má výfuk dolů- Já dal RS koncovku rovnou a ted si všímám černých teček. Kamárad má Alteu 1,4 TSI a má pořád černý kufr prý je to normální že pry TSI dobře nespaluje benzin Hm, tak jsem se dnes na to podíval a sem tam nějaká černá mikrotečka se objevila. Nejsem si vědom, že bych je tam předtím někdy viděl. Zaprskaný byl maximálně nárazník v okolí výfuku (je to vidět i na fotce). Že by to udělala ta koncovka? Ona vlastně o nějaký cenťák prodloužila výfuk a je možné, že to teď lítá tam, kam se to dříve nedostalo. Nevím. No a koncovka je teď černočerná.Koncovka po 1200 km:
Duben 18, 201213 r To že škodovka (VW) už vyzkoušela různe druhy řetězů od různých výrobců se už ví nějakou dobu...nezbývá než zahřívat motor a doufat!
Duben 18, 201213 r Tady je to v originále: http://www.autobild....en-3393757.htmlUmí tady někdo německy? V tom posledním odstavci se něco píše podle Google překladače, že se AutoBild setkal s TPI, kde je uvedeno,že na ty problémy s řetězem má vliv i motorový olej?EDIT: link už je funkční
Duben 18, 201213 r Hm,tak jsem se dnes na to podíval a sem tam nějaká černá mikrotečka se objevila. Nejsem si vědom,že bych je tam předtím někdy viděl. Zaprskaný byl maximálně nárazník v okolí výfuku (je to vidět i na fotce). Že by to udělala ta koncovka? Ona vlastně o nějaký cenťák prodloužila výfuk a je možné,že to teď lítá tam,kam se to dříve nedostalo. Nevím. No a koncovka je teď černočerná. Koncovka po 1200 km: tohle mám taky a taky na koncovkách, úplně stejné
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.