Phate Vloženo 7. Srpen 2008 Vloženo 7. Srpen 2008 Ahoj, poslední dobou cca po dvou týdnech pravidelně dolévám cca 2 deci chladící kapaliny (ta růžová), tohle asi normoš nebude, že? Kde by mohl být problémek? Díky Citovat
ace ventura Vloženo 7. Srpen 2008 Vloženo 7. Srpen 2008 Může toho bejt víc. Když pominu, že by jí motor žral tak asi někde teče ven. Koukni zespoda na chladič, projdi hadice, vodní pumpu... Dá se to poznat podle mapy kterou za sebou zanechá ta nemrzka. Bude to hodně ružový, hlavně u chladiče je to poznat - rohy. Citovat
j-novis Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 Pokud pod sebou nevidíš louži,nebo nikde nenajdeš stopy po kapalině,zkus sundat plastový kryt rozvodů,tam je vodní pumpa a ta možná poteče. Citovat
dmiklos Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 Tenhle problém může být způsoben i sponou na hadici k chladiči - vlivem nestejné tepelné roztažnosti hadice a nátrubku chladiče dochází k tomu, že spona na tuto změnu nereaguje a než se celý systém prohřeje, tak to rosí - neteče! - jak už bylo popsáno prohlídni pořádně hadice - tu mapu bys měl objevit. (týká se to hlavně starých spon se šroubem - předpokládám, že archaické páskové už nemáš). V krajním případě to může být ještě mikroskopická trhlinka v chladiči dochází k minimálnímu úbytku, takže louži neobjevíš ale mapu to zanechá. PS:přeju ti, aby to byla "jen" nějaká hadice. Citovat
ace ventura Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 Souhlas, taky myslím že to bude nějaká malinká netěsnost. Odpovídá tomu i spotřeba vody, bude se to stačit odpařovat takže hledej mapu Citovat
Phate Vloženo 30. Srpen 2008 Autor Vloženo 30. Srpen 2008 Souhlas, taky myslím že to bude nějaká malinká netěsnost. Odpovídá tomu i spotřeba vody, bude se to stačit odpařovat takže hledej mapu V úterý jedu na díru měnit filtry tak na to mrknu, díky za rady! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.