Petoru Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Protože jsem na fóru nikde toto téma nenašel, tak jsem ho založil na základě toho, že po 15500 km jsem zjistil pohledem na přepadovou nádobku chladící kapaliny, že mi asi někde uniká tato kapalina. Při koupi auta byla hladina kapaliny ve vyznačené zóně a teď jí mám asi 1 cm pod minimem. Je zvláštní, že se mi zatím nerozsvítila žádná kontrolka signalizující nedostatek chladící kapaliny. Už jste se s tím někdo setkal? Došlo u někoho k poklesu hladiny kapaliny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napalm Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 (edited) Mrkni na do sekce: Motor 2.0 TSI - Chladící kapalina - 2.0 TSI, řeší se to tam pro dvoulitr, což bude asi velmi podobný případ..... Doporučuju dolít (při studeném motoru) a pozorovat....... Edited November 10, 2014 by Napalm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 Může a nemusí, 1.4 TSI má jiný termomanagement. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petoru Posted November 11, 2014 Author Share Posted November 11, 2014 Tak jsem dolil chladící kapalinu, tak aby hladina byla v polovině vyznačené části. Tak uvidím, zda dojde opět k poklesu. Pokud ano, tak udělám visit - návštěvu v servisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
statik_08 Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Zdravím ve spolek, u své 1.4 TSI jsem v 7500 km jsem také doléval. Spadlo mi to z toho středu na min. hodnotu. Od té doby mám klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molczik Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Mam 2.0 TDI a po 15 tisících jsem musel také dolívat. Ale kontrolka svítila. Cvrnknul jsem tam trochu destilky a bylo. Až pojedu kolem servisu, nechám si změřit mrazuvzdornost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XJOHNNYX Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 tou trochou co si tam dolil to jiste nijak vyznamne nenaredis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sighart Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Jaký je celkový objem chladící kapaliny? Když jsem já dolíval ze stejného důvodu, tak jsem tam nalil půl litru destilky. Nic jiného po ruce nebylo. A teď mám taky maličko obavy z toho, aby byla kapalina stále dost mrazuvzdorná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 si to daj zmerať pre kľud v duši refraktometrom,ten už má každá dielňa ..veď je to otázka pol minútky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Jaký je celkový objem chladící kapaliny?... Stačí se podívat do manuálu: pro 1.4 TSI je to 10,2 l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petoru Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 (edited) Najeto 30 tis. km. Od posledního dolití kapaliny ( při 15 tis. km) mám klid. Při servisní prohlídce jsem se na toto ptal v servisu, kde mi odpověděli, že už s tímto zákazníci přišli a po dolití už k dalšímu úniku nedošlo. Tak asi jako u mě. PS. v současné době najeto 75 tis. km, bez dalšího dolití chladící kapaliny. Tak měli v servise pravdu. Uf, to jsem rád. Edited April 19, 2016 by Petoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodolfo Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 Nabehane 90 tis.km. V posledej dobe som dolieval 2x. Pri vymene oleja pozorovane znecistenie - kvapka. Po podlozeni nadobky pod motor som zistil, ze sa jedna o chladiacu kvapalinu. Po navsteve servisu navrnute vymenit vodne cerpadlo cca 200€ + praca! Neviem si vysvetlit unik. Predpokladam okolo hriadele poskodene gufero, a potom cez nejaky prepadovy kanal? Nevie niekto, ako to je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aha Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Mě odešlo vodní čerpadlo v 99000 km. S čerpadlem vyměnili i nějaký řemen. Celkem to vyšlo asi na 8700,- Kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodolfo Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 A ako sa to prejavovalo, ked odislo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aha Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Ono neodešlo doslova, jen z něj začala kapat chladící kapalina. Nejlepší na tom je to, že závada se projevila po ujetí asi 500km od návštěvy servisu, kde jsem byl na pravidelné prohlídce. Přečti si vlákno o 1.6 a 2.0 TDi. Tam čerpadla odcházejí celkem často. Takže výměna čerpadla okolo 100000 km je asi normální jev. Holt kvalita dnešních aut jde čím dál víc do p.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodolfo Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Diky. S tou kvalitou je to fakt horsie. Som zvedavy co odide dalsie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NJcz Posted April 18, 2020 Share Posted April 18, 2020 (edited) Zdravím všechny, trošku obnovím toto téma dotazem. Mám Octavii III r.v.2013 1.4TSI 103kW s motorem CHPA najeto 94 tisíc a všiml jsem si, že mi mizí chladící kapalina, po zkoumání jsme došli k tomu, že na pravé straně motoru je mokro a propouští vodní pumpa. Teď k otázce, když budu měnit, je lepší kouknout na originál koncernovou pumpu, nebo je víceméně jedno jaká značka? Co jsem koukal, tak ceny se pohybují různě a pak taky dle toho pokud se koupí komplet pumpa s plastovým krytem a termostatem, či bez. Do čeho by jste šli vy a případně na co dalšího se zaměřit? Díky za rady. EDIT: Tak nakonec to vyhrála kompletní vodní pumpa INA s termostaty, teď ještě namontovat do auta a snad to problém s únikem vyřeší. EDIT2: Problém vyřešen výměnou kompletní vodní pumpy INA spolu s řemenem Bosch. Od té doby najeto skoro 5tis.km a vše v pořádku a voda drží. Edited November 17, 2020 by NJcz Doplnění 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlikVB Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 Zdravím, také jsem zjistil, že mi uniká kapalina někde u vodního čerpadla. Myslíte, zda lze vyměnit svépomocí, event. v neautorizovaném servisu Škoda? V dílenské příručce se totiž píše, že při zpětné montáži čerpadla se musí nastavit 1.válec do horní úvratě a zde si již nejsem jistý, zda k tomu nepotřebuji nějaký speciální přípravek... Díky za příp. info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.